I. Data kontroli: 10-12 stycznia 2005r. Nazwa organu kontrolującego: Wydział Finansów i Budżetu Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego Charakterystyka badanych zagadnień: - prawidłowość wykorzystania dotacji celowych przyznanych na realizację bieżących zadań własnych oraz zadań z zakresu administracj rządowej zleconych gminie w 2004r. - terminowość przekazywania do budżetu państwa uzyskanych w 2004 r. dochodówz tytułu wydawania dowodów osobistych.
Wydane zalecenia: Nieprawidłowości nie stwierdzono
II. Data kontroli: 20-23 czerwca 2005r.
Nazwa organu kontrolującego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Oddział w Kielcach Charakterystyka badanych zagadnień: - Zgłaszanie do ubezpieczeń społecznycg i ubezpieczenia zdrowotnego - Prawidłowość i rzetelność obliczania, potrącenia i opłacania składek - Ustalenie uprawnień do zasiłków. - Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe oraz ustalenie kapitału początkowego, - Prawidowość wystawiania zaświadczeń lub zgłaszania danych dla celów ubezpieczeń społecznych Wydane zalecenia: Nieprawidłowości nie stwierdzono
III. Data kontroli: 12 sierpnia 2005r
Nazwa organu kontrolującego: Wydział Prawny i Nadzoru Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego
Charakterystyka badanych zagadnień: - organizacja przyjmowania orza załatwiania skarg i wniosków - organizacja i zakres działania organu wykonawczego - przestrzeganie przez radnych gminy, zastępcę wójta, sekretarza, skarbnika gminy, kierowników jednostek organizacyjnych gminy, osób zarządzających oraz członków organu zarządzającego gminną osobą prawną, a także osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Wójta obowiązku składania oświadczeń o swoim stanie majątkowym.
Wydane zalecenia: - uzupełnienie dokumentacji o odpowiednie oznaczenia kategorii archiwalnych oraz sygnatur zgodne z jednolitym rzeczowym wykazem akt funkcjonującym w kontrolowanej jednostce z uwzględnieniem uwag zawartych w protokole, realizację obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oświadczeń majątkowych oraz korekt tych oświadczeń w sposób zgodny z aktualnie obowiązującymi unormowaniami, - opatrywanie składanych oświadczeń majątkowych odciskami pieczęci i adnotacjami potwierdzającymi daty ich składania oraz dokonanie ich analizy, podejmowanie odpowiednich działań w celu zapewnienia składania wraz z oświadczeniami majątkowymi kopii zeznań podatkowych PIT, bądź pisemnych oświadczeń o braku obowiązku składania takich zeznań. |