Adres: ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
Kontakt: tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail: gmina@stopnica.pl, Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 428
Data publikacji: 2016-06-20 13:55:44
Numer ogłoszenia: 94451 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych umożliwiających przejazd dzieci i uczniów do Przedszkola, Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich oraz Gimnazjum im. Kazimierza Wielkiego w Stopnicy w roku szkolnym 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych umożliwiających przejazd dzieci i uczniów do Przedszkola, Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich oraz Gimnazjum im. Kazimierza Wielkiego w Stopnicy w roku szkolnym 2016/2017, obejmujący łącznie 372 dzieci i 16 tras (8 tras do szkoły i 8 tras ze szkoły po zajęciach). Umowa realizowana będzie w dni nauki szkolnej w okresie od 01.09.2016r. do 30.06.2017r. Wykonawca w każdym dniu obowiązywania umowy, realizował będzie przedmiot zamówienia z wykorzystaniem minimum 4 pojazdów (bus/autobus), dostosowanych do ilości pasażerów na poszczególnych trasach zgodnie z rozkładem jazdy przewozów regularnych. Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu) należy do Wykonawcy. Osoby (przedstawiciele Wykonawcy) wyznaczone na opiekunów do przewożonych uczniów będą posiadać ważne zaświadczenia o ukończeniu kursu z zakresu BHP i udzielenia pierwszej pomocy medycznej. Obowiązkiem Opiekunów będzie zapoznanie uczniów z regulaminem obowiązującym w autobusach oraz doprowadzenie uczniów z autobusu do poszczególnych szkół. Zamawiający wymaga aby liczba opiekunów była nie mniejsza niż liczba autobusów (jeden autobus = jeden opiekun). Koszt przewozu opiekunów ponosi Wykonawca. Opiekunowie winni współpracować z Dyrektorami Szkół celem ustalenia sposobu wykonania swych zadań. Szczegółowy wykaz tras oraz ilość dzieci i uczniów stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ..
II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ przed upływem terminu składania ofert tj. do 28.06.2016 r. do godz. 09:00. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr: 64 8519 0005 0010 0010 0322 0008 a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać- Wadium - Zakup biletów miesięcznych. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (T.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359); W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2) - 5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć zezwolenie na wykonywania zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.) lub ważną licencję na wykonywania krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny tego warunku. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny tego warunku. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny tego warunku. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny tego warunku. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2 Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza). 3 Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom stanowiący załącznik Nr 6 SIWZ (jeżeli dotyczy). 4. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie także istotnych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona się wyboru wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów, 2) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa, Zamawiający w szczególności przewiduje możliwość skrócenia okresu świadczenia przedmiotu umowy, do dnia wejścia w życie znowelizowanych przepisów ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, tj. art. 68 w związku z art. 90 przedmiotowej ustawy oraz w związku z art. 8a ust. 4 pkt. 3 ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica tel. 41 3779 804 faks 41 3779 606 pok. nr 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, (sekretariat, I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia: 94759 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 94451 - 2016 data 20.06.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, fax. 0-41 3779 606.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Załączone pliki |
SIWZ z Załącznikami od Nr 1 do Nr 7 (SIWZ_ dowoz_2016_2017_1.doc - 359.424 KB) | |
Data publikacji: 2016-06-20 13:57:22 Redaktor: Mirosław Rajtar |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 1101 |
Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2016-06-20 13:55:44 Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2016-06-20 14:05:40 Rejestr zmian bieżącej strony Archiwalne wersje przetargu |