Adres: ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
Kontakt: tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail: gmina@stopnica.pl, Strona www: www.stopnica.pl
Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 582217-N-2018 z dnia 2018-07-02 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22
ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stopnica, krajowy numer identyfikacyjny
29101078300000, ul.
ul. Tadeusza Kościuszki
2
,
28130
Stopnica, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
0-41 3779 800, e-mail
budownictwo@stopnica.pl, faks
0-41 3779 606.
Adres strony internetowej (URL): http://stopnica.pl/bip/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://stopnica.pl/bip/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja nawierzchni dróg i placów gminnych na terenie gminy Stopnica
Numer referencyjny:
Or.271.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot
zamówienia obejmuje: Modernizację nawierzchni dróg i placów gminnych na
terenie gminy Stopnica.
Zakres zadania polegał będzie na:
• modernizacja nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych standard
II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm, transport mieszanki
samochodami samowyładowczymi 5- 10 ton.
• oraz modernizacja nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych
standard II, warstwa wyrównawcza 3 cm – 75 kg/m2, transport mieszanki
samochodami samowyładowczymi 5- 10 ton
• wyrównanie /uzupełnienie/ podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym
0-31,5 o grubości warstwy 10 cm
Dla dróg i placów w miejscowościach Wolica i Kuchary. Szczegółowy zakres
robót określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ (w
szczególności w przedmiarze robót). Wykonawca zobowiązany jest do
wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy
kosztorysu ofertowego.
II.5) Główny kod CPV:
45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz
warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub
okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
2018-10-15
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający
nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie
spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące
załącznik do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający
nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie
spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące
załącznik do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca
spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej
lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i sprawować funkcję kierownika
robót, posiadający uprawnienia w branży drogowej. Osoby sprawujące w/w
funkcje muszą należeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego,
posiadać stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie. Wystarczającym dokumentem potwierdzającym
spełnianie warunku w postępowaniu jest złożenie oświadczenia
stanowiącego stosowny załącznik do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
W
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w
postępowaniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt
12-23 i ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 Pzp zamawiający żąda następujących
dokumentów:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w
art. 133 ust 4 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego
wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z
uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji -
dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia
w sprawie spłat tych należności- złożone według wzoru stanowiącego
załącznik Nr 2a do SIWZ,
6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka
zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- złożone
według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2b do SIWZ,
7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat
lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o
podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 ze zm.)-
złożone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.2.
SIWZ.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt
6.2.SIWZ:
1) ppkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku
braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy
organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 13, 14 i 21 Pzp,
2) ppkt 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w SIWZ pkt 7.1. pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny
być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7.1. pkt 2 lit. a SIWZ,
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego
terminu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje
się dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ, zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę
lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Przepis pkt 7.2., stosuje się.
Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w
odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 6.2.
ppkt 1 SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt 7.1. ppkt 1, w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 Pzp. Jeżeli w kraju, w
którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie
wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym
oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby.
Przepis pkt 7.2. zdanie pierwsze stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Złożenia oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie
z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na
stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców,
którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia,
okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje
zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi
Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z
art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić
dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do
wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody
wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie
pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące
wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz
podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych,
które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub
przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy.
Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy,
będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz
ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym
wyroku okres obowiązywania tego zakazu. W przypadku: podpisania oferty
przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, podmiotów
występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie | cena | 60,00 | okres gwarancji | 20,00 | termin zakończenia robót | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres
zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący
Załącznik nr 7 do SIWZ. Zakres istotnych zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy mogących stanowić podstawę do przedłużenia terminu wykonania
robót budowlanych: 1) wystąpienie warunków atmosferycznych,
geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych,
warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń,
instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich
części nie ujawnionych w dokumentacji i niemożliwych do samodzielnego
stwierdzenia przez wykonawcę, - utrudniających terminowe lub prawidłowe
wykonanie zamówienia, 2) wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia
odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z
zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w
celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania
badania archeologicznego, 3) wystąpienie siły wyższej, 4) wystąpienie
zmian w przepisach prawa mających wpływ na realizację lub rozliczenie
inwestycji , 5) działanie lub zaniechanie organów władzy publicznej lub
instytucji, w tym istotne zmiany urzędowych interpretacji przepisów
dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych, 6) przerwy w
wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do
przewidzenia w chwili zawarcia umowy, niezależnych od wykonawcy, 7)
przekroczenie określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji,
zezwoleń, itp., jeżeli nie wynika to z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy, 8) wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót
budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo
budowlane, bez winy wykonawcy, 9) wydanie bez winy wykonawcy, orzeczenia
przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy, 10) wykonanie uzgodnionych przez strony robót
zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych.
W przypadkach, o których mowa wyżej, za zgodą stron umowy termin
wykonania robót budowlanych przedłuża się o: 1) czas trwania warunków
atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych,
hydrologicznych, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń,
instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich
części, 2) czas niezbędny do zawiadomienia konserwatora zabytków w celu
dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania
archeologicznego, 3) czas trwania siły wyższej, 4) czas niezbędny na
dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikających ze zmian w
przepisach prawa, 5) czas trwania działania lub zaniechania organów
władzy publicznej lub instytucji, w tym czas niezbędny na dokonanie
zmian w robotach budowlanych, wynikających ze zmian urzędowych
interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót
budowlanych, 6) czas trwania przerwy w wykonywaniu robót budowlanych
wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 7)
czas równy przekroczeniu określonych w przepisach prawa terminów
wydawania decyzji, zezwoleń, itp., 8) czas wstrzymania robót budowlanych
na podstawie wydanego postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót
budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo
budowlane, 9) czas niezbędny na wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich
wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych. Za zgodą stron umowy
dopuszcza się również dokonanie następujących istotnych zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy poprzez zmiany sposobu wykonania robót
budowlanych, w tym wprowadzenia robót zamiennych, wskutek: 1)
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, 2) zmian technologicznych
spowodowanych w szczególności: a) pojawieniem się na rynku nowszych
materiałów lub urządzeń pozwalających na zaoszczędzenie kosztów
wykonania robót budowlanych i/ lub umożliwiające uzyskanie lepszej
jakości tych robót, b) pojawienie się nowszej technologii wykonania
robót budowlanych pozwalającej na zaoszczędzenie czasu wykonania robót
budowlanych i/lub kosztów ich eksploatacji, c) konieczność wykonania
robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych,
technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany w przepisach
prawa; 3) rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części robót
budowlanych, wraz uwzględnieniem konsekwencji finansowych zmiany. Zmiana
terminu wykonania zamówienia po stwierdzeniu jednej z okoliczności
wskazanych wyżej będzie uzasadniała zawarcie aneksu do umowy.
Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany ilości faktur oraz
dopuszczenie możliwości składania faktur częściowych oraz określenia
wysokości faktury końcowej w przypadku wystąpienia okoliczności o
których mowa powyżej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
|