Adres: ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
Kontakt: tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail: gmina@stopnica.pl, Strona www: www.stopnica.pl
Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 582736-N-2018 z dnia 2018-07-04 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22
ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stopnica, krajowy numer identyfikacyjny
29101078300000, ul.
ul. Tadeusza Kościuszki
2
,
28130
Stopnica, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
0-41 3779 800, e-mail
budownictwo@stopnica.pl, faks
0-41 3779 606.
Adres strony internetowej (URL): http://stopnica.pl/bip/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://stopnica.pl/bip/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup
kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na remontowane,
modernizowane nawierzchnie dróg, chodników i placów gminnych na terenie
gminy Stopnica
Numer referencyjny:
Or.271.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem
na remontowane, modernizowane nawierzchnie dróg, chodników i placów
gminnych na terenie gminy Stopnica, w ilości:
Kruszywo o frakcji 0-31,5- 1800 t
Kruszywo o frakcji 0- 63 -2000 t
Kruszywo o frakcji 2-4 mm – 200 t
Jakość w/w kruszywa łamanego: klasa co najmniej II gatunek 1.
Zamówienie należy zrealizować zgodnie z postanowieniami Szczegółowej
Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega możliwość remontów, modernizacji dróg, placów,
chodników
w różnych miejscowościach Gminy Stopnica.
Wykonawca powinien wkalkulować w wynagrodzenie ryczałtowe ryzyko
wystąpienia powyższych okoliczności. Ich wystąpienie nie będzie
stanowiło podstawy do wniesienia roszczenia w sprawie zwiększenia
wynagrodzenia wykonawcy.
Żądane frakcje powinny odpowiadać Polskim Normom PN-B-11112-Kruszywa
łamane do nawierzchni drogowych.
Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby dostawa kruszywa odbywała się na
trasie: kopalnia – droga/plac – wskazane przez Zamawiającego.
Każdorazowa dostawa zrealizowana wbrew w/w postanowienia skutkować
będzie naliczeniem kary umownej.
Kruszywo powinno być wysypywane równomiernie wzdłuż osi drogi i
rozłożone przy użyciu równiarki zachowując parametry określone w pkt.
3.1 SIWZ. Resztki tłucznia nie mogą pozostawać poza pasem drogi.
Wykonawca będzie ustalał z upoważnionym pracownikiem zamawiającego
kolejność dróg do wykonania usług.
Każdorazowa partia materiału dostarczana przez Wykonawcę będzie
sprawdzana przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku dostawy
materiału nie odpowiadającego wymaganiom, będzie on zwrócony Wykonawcy
na jego koszt. W przypadku dalszego dostarczania materiału niezgodnego z
warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do
natychmiastowego odstąpienia od umowy. Dostawa każdej partii kruszywa
będzie udokumentowana dowodem WZ wystawionym przez kopalnię; fakt
dostarczenia winien być potwierdzony dokumentem podpisanym przez osobę
upoważnioną przez Zamawiającego.
Dostawa kruszywa następować będzie samochodami o masie całkowitej do 25
ton (wraz z ładunkiem).
II.5) Główny kod CPV:
14212200-2
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz
warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub
okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
2018-10-15
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający
nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie
spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące
załącznik do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający
nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie
spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące
załącznik do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający
nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie
spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące
załącznik do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
1)
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art.
133 ust 4 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert; 2)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 5)
oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku
sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokument
potwierdzający dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie
spłat tych należności; 6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia
wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o
zamówienia publiczne; 7) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z
opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia
12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r.
poz. 1785 ze zm). Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4, 4a, 4b do
SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa
wyżej: 1.pkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w
przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez
właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, 2.pkt 2-4 - składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo
że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu, b)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 lit. a, powinien być wystawiony
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co
do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić
się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
tego dokumentu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy
dokument wskazany w pkt 6.2. ppkt 1 SIWZ, składa dokument, o którym mowa
w pkt 1. , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 Pzp.
Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go
dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce
zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu
złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych
organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie
z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na
stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców,
którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia,
okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje
zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi
Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z
art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić
dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do
wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody
wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie
pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące
wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz
podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych,
które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub
przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy.
Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy,
będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz
ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym
wyroku okres obowiązywania tego zakazu. W przypadku: podpisania oferty
przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, podmiotów
występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo. Oryginał
dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający
żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 PLN (Słownie: Trzy tysiące
złotych) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o
których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a)pieniądzu, b)poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.
5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Z treści gwarancji i poręczeń, o których
mowa w pkt 3. lit. b) - e) (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać
bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego,
zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej
w gwarancji: 4.1.jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego
stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
4.2.jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w
art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp,
pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w
art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5.Wadium wnosi się
przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu
wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 67 8519 0005 0010
0000 0563 0050. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu
elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6.Wniesienie wadium w
pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego
będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium
(jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7.Oryginał
dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w
pkt 3. lit. b) - e) wykonawca składa wraz z ofertą. 8.W przypadku
wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o
których mowa w pkt 3. lit. b) - e), jeżeli wadium będzie wniesione w
tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy
złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup
kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na remontowane,
modernizowane nawierzchnie dróg, chodników i placów gminnych na terenie
gminy Stopnica”. Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): Or.271.5.2018.
9.Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na
jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 3. Zmiana formy wadium musi
być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
10.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić
zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 11.Gwarancje i
poręczenia, o których mowa w pkt 3. lit. b) - e) podlegać muszą prawu
polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których
mowa w pkt 3. lit. b) - e) będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim
przez sądy polskie. 12.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 4.2. 13.Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz
wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego
wniesienia żądano. 14.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
15.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie pkt 12. jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca
wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 16.Jeżeli wadium
wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany
przez wykonawcę. 17.Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o
których mowa w pkt 3. lit. b) - e) i kwota wadium zostanie w tych
formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na
PLN według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego
przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na
dzień, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli w dniu, w którym
upływa termin składania ofert nie będzie opublikowany średni kurs PLN w
stosunku do walut obcych ogłaszany przez Narodowy Bank Polski,
zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed tym dniem.
18.W przypadku, o którym mowa w pkt 17, wraz z dokumentem lub
dokumentami potwierdzającymi wniesienie wadium w formach, o których mowa
w pkt 3. lit. b) - e), sporządzonymi w języku obcym, wykonawca składa
tłumaczenie tych dokumentów na język polski.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie | cena | 60,00 | czas reakcji na zgłoszenie | 20,00 | termin płatności faktury | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie
zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w
formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności
takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art.144
ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych. Zastrzega się prawo do
wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia
niekorzystnych warunków atmosferycznych utrudniających lub
uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
V.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
|