Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko inspektora ds. księgowości budżetowej
2018-12-14 21:16:34 Ogłoszenia archiwalne
BURMISTRZ MIASTA I GMINY STOPNICA OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO INSPEKTORA DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
I. Określenie stanowiska pracy:
Inspektor ds. księgowości budżetowej.
II. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) wykształcenie wyższe ekonomiczne i co najmniej 2-letni staż pracy w księgowości;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.
III. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) znajomość zasad rachunkowości i księgowości stosowanych w jednostkach sektora finansów publicznych;
2) znajomość ustawy o finansach publicznych oraz innych aktów prawnych regulujących finansowe funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego;
3) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów obowiązujących na stanowisku pracy;
4) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel oraz programów księgowych;
5) preferowane wyższe wykształcenie ekonomiczne;
6) preferowane doświadczenie w księgowości budżetowej;
7) znajomość systemów finansowo-księgowych, w tym systemu Puma;
8) znajomość systemu BeSTi@;
9) dyspozycyjność, systematyczność, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy;
10) umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz odporność na stres;
11) umiejętność pracy w zespole;
12) znajomość zagadnień samorządu terytorialnego;
13) umiejętność prowadzenia rozmów z petentami.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie pełnej ewidencji księgowej Urzędu Miasta i Gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności:
1) kontrola formalno-rachunkowa, dekretacja i prawidłowe księgowanie dokumentów finansowo księgowych w zakresie wydatków budżetowych z wykorzystaniem programów komputerowych;
2) dekretacja i prawidłowe księgowanie dochodów budżetowych, w tym opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z wykorzystaniem programów komputerowych;
3) bieżące i prawidłowe ewidencjonowanie zaangażowania środków budżetowych na podstawie zawartych umów i zamówień oraz zgodnie z ich planem i wykonaniem w budżecie gminy;
4) bieżąca kontrola prawidłowej ewidencji wydatków budżetowych oraz ich zaangażowania;
5) gromadzenie, weryfikacja, kontrola formalno-rachunkowa, wprowadzanie do systemu komputerowego oraz przechowywanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
6) bieżące dokonywanie przypisów i odpisów należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz rozliczanie wpłat z tytułu tych opłat;
7) analiza stanu kont podatników i kontrola terminowości regulowania należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
8) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarowania odpadami;
9) przygotowywanie decyzji administracyjnych nakładających obowiązek uiszczenia opłaty;
10) wydawanie postanowień i upomnień dotyczących opłat za odpady komunalne oraz prowadzenie egzekucji należności za odbiór odpadów komunalnych;
11) rozliczanie sołtysów z zainkasowanych kwot opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
12) naliczanie prowizji sołtysom za pobór opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
13) miesięczne uzgadnianie księgowości analitycznej z księgowością syntetyczną wpływów z opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz uzgadnianie księgowości analitycznej z księgowością syntetyczną innych dochodów gminy;
14) sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych, finansowych oraz statystycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
15) sporządzanie listy płac pracowników urzędu i zleceniobiorców, listy wypłat diet radnym i sołtysom i innych;
16) kompletowanie dokumentów księgowych w porządku systematycznym i chronologicznym nadzór nad ich należytym przechowywaniem i archiwizacja zgodnie z ustawą;
17) właściwa organizacja pracy na własnym stanowisku.
V. Warunki pracy:
1) praca w wymiarze 1 etat w Urzędzie Miasta i Gminy w Stopnicy;
2) praca przy komputerze;
3) zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
4) brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe kwalifikacje i umiejętności;
4) oświadczenie kandydata o dobrowolnej zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Urząd Miasta i Gminy Stopnica;
5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
6) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku;
7) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
VIII. Miejsce i sposób złożenia dokumentów:
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Stopnica (pokój nr 10) lub przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy Stopnica ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy” w terminie do dnia 27 grudnia 2018 r. do godz. 15.00. (Uwaga: nie ma znaczenia data stempla pocztowego).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 grudnia 2018 r., o godz. 13.00.
IX. Informacje dodatkowe:
1) oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, w przypadku przesyłki liczy się chwila wpłynięcia oferty do Urzędu Miasta i Gminy (Uwaga: nie liczy się data stempla pocztowego);
2) kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji;
3) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.stopnica.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy przy ul. Tadeusza Kościuszki 2;
4) Burmistrz Miasta i Gminy Stopnica zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru;
5) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (41) 377 98 00.
Zobacz również:
- 120 mln złotych pomocy finansowej dla Kół Gospodyń Wiejskich - 2024-04-02 14:01:19
- Ubój na użytek własny - 2024-04-02 13:56:26
- Ogłoszenie - 2024-03-28 11:01:40
- Podatkowa interpretacja indywidualna - 2024-03-06 14:45:44
- Strajk Rolników z terenu Gminy Stopnica - 2024-02-08 09:01:25
- Otwarty konkurs - 2024-01-15 14:48:44
- Obwieszczenie Świętokrzyskiego Konserwatora Zabytków o wydaniu decyzji pozwalającej na wykonanie badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego przy inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Bosowice - 2023-12-14 13:29:20
- Wyniki konsultacji projektu uchwały - 2023-12-13 14:12:17
- Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód - 2023-12-12 15:06:11
- Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 11 grudnia 2023 r. - 2023-12-11 14:42:47