Nabór na stanowisko urzędnicze
2019-12-20 15:10:09 Ogłoszenia o naborze
BURMISTRZ MIASTA I GMINY STOPNICA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
BURMISTRZ MIASTA I GMINY STOPNICA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat
.......................................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy w Referacie)
1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
1) wykształcenie wyższe ekonomiczne;
2) doświadczenie w zakresie wymiaru podatków;
3) obywatelstwo polskie;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
1) znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw o: samorządzie gminnym, o finansach publicznych, dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, Ordynacja podatkowa, i innych ustaw i rozporządzeń niezbędnych przy wykonywaniu w/w obowiązków;
2) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów obowiązujących na stanowisku pracy;
3) właściwe stosowanie obowiązujących instrukcji i regulaminów;
4) terminowe i właściwe załatwianie spraw;
5) dyspozycyjność, systematyczność, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy;
6) umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz odporność na stres;
7) umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
1) prowadzenie i aktualizacja ewidencji podatkowej, wymiar podatków;
2) rzetelne i bieżące prowadzenie rejestru przypisów i odpisów w zakresie podatków;
3) przeprowadzanie czynności sprawdzających oraz kontroli pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych i informacji składanych przez osoby fizyczne i prawne organowi podatkowemu;
4) prowadzenie postępowań związanych ze skargami, odwołaniami od zobowiązań pieniężnych oraz podaniami o umorzenie, rozłożenie na raty i odroczenie terminu płatności należności podatkowych osób fizycznych i prawnych, wydawanie decyzji;
5) gromadzenie, weryfikacja, kontrola formalno-rachunkowa, wprowadzanie do systemu komputerowego oraz przechowywanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
6) dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z wykorzystaniem programu komputerowego;
7) rzetelne i bieżące dokonywanie przypisów i odpisów należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
8) analiza stanu kont podatników i kontrola terminowości regulowania należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami;
9) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarowania odpadami;
10) przygotowywanie decyzji administracyjnych nakładających obowiązek uiszczania opłaty;
11) wydawanie postanowień i wystawianie upomnień dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz prowadzenie egzekucji należności za odbiór odpadów komunalnych;
12) naliczenie prowizji sołtysom za pobór opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
13) miesięczne uzgadnianie księgowości analitycznej z księgowością syntetyczną wpływów z opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
14) wydawanie zaświadczeń o wielkości gospodarstwa rolnego, dochodach i o okresach ubezpieczenia do KRUS;
15) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących podatków;
16) prowadzenie kontroli podatkowych;
17) pomoc publiczna – kompletowanie dokumentów i sporządzanie sprawozdań;
18) przyjmowanie wniosków, naliczanie i wydawanie decyzji o zwrocie części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej oraz sporządzanie sprawozdań, w tym sprawozdania SP1;
19) prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania w zakresie kwitariuszy K-103 i bloków opłaty targowej;
20) rozliczanie sołtysów z zainkasowanych kwot podatków i opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
21) przygotowywanie niezbędnych informacji do sporządzenia okresowych sprawozdań budżetowych i statystycznych oraz sporządzanie sprawozdań z zakresu podatków, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
22) kompletowanie dokumentów w porządku systematycznym i chronologicznym nadzór nad ich należytym przechowywaniem i archiwizacja zgodnie z ustawą;
23) właściwa organizacja pracy na własnym stanowisku.
4. Warunki pracy:
1) praca w wymiarze 1 etat w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica;
2) praca przy komputerze;
3) zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony;
4) brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, CV;
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
4) oświadczenia kandydata (wg. załączonego wzoru) o:
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
5) wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą posiadać datę i własnoręczny podpis, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej;
6) wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
7. Inne:
1) wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie urzędu (pokój nr 10) lub wysłać pocztą na adres urzędu, z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat” w terminie do dnia 30.12.2019 r. do godz. 15.00 – nie ma znaczenia data stempla pocztowego.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.12.2019 r., o godz. 14.00.
2) nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu i złożonych za pośrednictwem platformy ePUAP;
3) oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
4) kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów;
5) kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości;
6) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Stopnica. Szczegółowych informacji udziela Sekretarz Miasta i Gminy, tel. 41 3779 800 w. 36
7) zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyny.
Druki do pobrania:
1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2. Oświadczenia kandydata o: posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
3. Klauzula informacyjna.
Zobacz również:
- 120 mln złotych pomocy finansowej dla Kół Gospodyń Wiejskich - 2024-04-02 14:01:19
- Ubój na użytek własny - 2024-04-02 13:56:26
- Ogłoszenie - 2024-03-28 11:01:40
- Podatkowa interpretacja indywidualna - 2024-03-06 14:45:44
- Strajk Rolników z terenu Gminy Stopnica - 2024-02-08 09:01:25
- Otwarty konkurs - 2024-01-15 14:48:44
- Obwieszczenie Świętokrzyskiego Konserwatora Zabytków o wydaniu decyzji pozwalającej na wykonanie badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego przy inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Bosowice - 2023-12-14 13:29:20
- Wyniki konsultacji projektu uchwały - 2023-12-13 14:12:17
- Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód - 2023-12-12 15:06:11
- Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 11 grudnia 2023 r. - 2023-12-11 14:42:47