Nabór na stanowisko urzędnicze
2019-12-20 15:16:36 Ogłoszenia o naborze
BURMISTRZ MIASTA I GMINY STOPNICA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
BURMISTRZ MIASTA I GMINY STOPNICA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. obsługi organów gminy i kadr
.......................................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy w Referacie)
1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
1) wykształcenie minimum średnie i co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw kadrowo-osobowych;
2) obywatelstwo polskie;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
1) znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku, a w szczególności ustaw; Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów obowiązujących na stanowisku pracy;
2) znajomość zagadnień samorządu terytorialnego;
3) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel oraz programów kadrowych;
4) preferowana znajomość systemu Puma;
5) dyspozycyjność, systematyczność, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy;
6) umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz odporność na stres;
7) umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
W zakresie spraw kadrowych:
1) prowadzenie spraw kadrowych i osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, wydawanie zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie;
2) organizowanie konkursów na stanowiska kierownicze i urzędnicze;
3) prowadzenie spraw emerytalno-rentowych pracowników;
4) prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy;
5) organizowanie szkolenia pracowników;
6) organizowanie profilaktycznych badań pracowników – wstępnych, okresowych i kontrolnych, prowadzenie w tym zakresie stosownej dokumentacji;
7) współpraca z referatem finansowym w sprawach wynagrodzeń pracowników oraz etatyzacji urzędu;
8) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem środkami funduszu świadczeń socjalnych;
9) prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem pracowników urzędu od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. obronnych;
10) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizowania robót publicznych, prac interwencyjnych i staży absolwenckich na potrzeby Urzędu.
W zakresie obsługi rady miejskiej:
1) przygotowywanie i doręczanie radnym kompletu materiałów na sesję rady, tj. zawiadomień o terminie i porządku obrad, projektów uchwał, informacji i sprawozdań;
2) sporządzanie protokołów z obrad rady i udostępnianie go do wglądu radnym;
3) prowadzenie rejestru uchwał rady i interpelacji radnych;
4) nadawanie biegu i koordynowanie spraw związanych z terminowym przygotowywaniem odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych;
5) przygotowywanie strony technicznej posiedzeń rady i jej komisji;
6) na wniosek przewodniczących komisji zawiadamianie członków komisji o terminach i tematyce posiedzeń;
7) kierowanie projektów uchwał rady do zaopiniowania przez komisje;
8) sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji;
9) przekazywanie Burmistrzowi wniosków komisji;
10) obsługa kancelaryjna przewodniczącego i wiceprzewodniczących rady oraz przewodniczących komisji stałych i doraźnych;
11) prowadzenie rejestru i dokumentacji skarg rozpatrywanych przez radę;
12) organizowanie współpracy między radą a jednostkami pomocniczymi (sołectwami);
13) terminowe dostarczanie uchwał rady Wojewodzie, Regionalnej Izbie Obrachunkowej i innym organom;
14) publikowanie na tablicach ogłoszeń uchwał rady, zawiadomień, obwieszczeń i innych materiałów wymagających publikacji;
15) publikowanie na stronach BIP aktów prawnych.
W zakresie obsługi burmistrza:
1) sporządzanie protokołów z posiedzeń i narad;
2) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza;
3) prowadzenie rejestru wydawanych przez Burmistrza upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
4) przygotowywanie projektów okresowych sprawozdań z realizacji uchwał Rady i zadań Burmistrza.
4. Warunki pracy:
1) praca w wymiarze 1 etat w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica;
2) praca przy komputerze;
3) zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony;
4) brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, CV;
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
4) oświadczenia kandydata (wg. załączonego wzoru) o:
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
5) wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą posiadać datę i własnoręczny podpis, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej;
6) wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
7. Inne:
1) wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie urzędu (pokój nr 10) lub wysłać pocztą na adres urzędu, z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektor ds. obsługi organów gminy i kadr” w terminie do dnia 30.12.2019 r. do godz. 15.00 – nie ma znaczenia data stempla pocztowego.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.12.2019 r., o godz. 14.00
2) nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu i złożonych za pośrednictwem platformy ePUAP;
3) oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
4) kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów;
5) kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości;
6) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Stopnica. Szczegółowych informacji udziela Sekretarz Miasta i Gminy, tel. 41 3779 800 w. 36
7) zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyny.
1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Zobacz również:
- Podatkowa interpretacja indywidualna - 2024-03-06 14:45:44
- Strajk Rolników z terenu Gminy Stopnica - 2024-02-08 09:01:25
- Otwarty konkurs - 2024-01-15 14:48:44
- Obwieszczenie Świętokrzyskiego Konserwatora Zabytków o wydaniu decyzji pozwalającej na wykonanie badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego przy inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Bosowice - 2023-12-14 13:29:20
- Wyniki konsultacji projektu uchwały - 2023-12-13 14:12:17
- Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód - 2023-12-12 15:06:11
- Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 11 grudnia 2023 r. - 2023-12-11 14:42:47
- Konsultacje projektu uchwały w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Stopnica z organizacjami pozarządowymi - 2023-12-05 13:06:37
- Obwieszczenie o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego dla GDDKiA w ramach inwestycji : Budowa ronda na skrzyżowaniu DK 73 z drogą powiatową DP0103T w Stopnicy” - 2023-11-16 15:00:37
- Wyłożenie do publicznego wglądu projektu Zmiany Nr 1 „miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru położonego w granicach administracyjnych miejscowości Konary, gmina Stopnica” - 2023-11-06 10:45:17