Zarządzenie Nr 108/07 z 13 grudnia 2007 r.

Wersja do druku

Zarządzenie Nr 108/07
Wójta Gminy Stopnica
z dnia 13 grudnia 2007 roku

w sprawie powołania komisji do odbioru robót będących przedmiotem zamówienia w przetar Or.340/05/07, Or.340/07/07 w postaci remontu nawierzchni dróg gminnych w gminie Stopnica or robót pn. „Remont przystanków autobusowych przy drodze krajowej nr 73"

Na podstawie art.31 i art.33 ust 1. ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 142, póz. 1591 z późniejszymi zmianami) zarządzam, co następuje:

§1

Powołuję komisję do odbioru robót związanych z remontem nawierzchni dróg gminnych w gmir Stopnica oraz remontów przystanków autobusowych w składzie:
Przewodniczący Komisji - Mirosław Siekierski- inspektor UG
Członkowie:
Maria Brońska- inspektor UG
Krzysztof Rogala - inspektor UG
Odbiór zostanie dokonany przy udziale: Jacenty Szymczyk- inspektor nadzoru
Odbiór robót wykonanych przez Firmę CEWAP zostanie dokonany w dniu 18.12.2007r. Zbiórka komisji w siedzibie Urzędu Gminy w Stopnicy o godz. 8:00.
Odbiór robót wykonanych przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Spółka Akcyjna w Kraśniku, zostanie dokonany w dniu 19.12.2007r. Zbiórka komisji w siedzibie Urzędu Gminy w Stopnicy o godz. 8:00.
Odbiór robót pn. „ Remont przystanków autobusowych przy drodze krajowej nr 73" zostań dokonany w dniu 20.12.2007r. Zbiórka komisji w siedzibie Urzędu Gminy w Stopnicy o godz. 8:00

§2

Odbioru należy dokonać w obecności przedstawiciela Wykonawcy robót.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia

Statystyki bieżącej stronyWyświetleń: 1040

Wprowadził(a) do systemu: Mariusz Szcześniak, data: 2008-02-08 12:57:47
Opublikował(a): Mariusz Szcześniak, data publikacji: 2008-02-13 12:43:25
Ostatnia zmiana: Mariusz Szcześniak, data: 2008-02-13 12:43:25
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony