Zarządzenie Nr 113/2007 z 28 grudnia 2007r.

Wersja do druku

Zarządzenie Nr 113/07
Wójta Gminy Stopnica
z dnia 28 grudnia 2007r.

w sprawie upoważnienia inspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej


Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 1452, poz.1591 ze zm.)

§ 1

Upoważniam Panią Grażynę Grabowską – Inspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych do załatwiania spraw w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych,
w tym do wydawania poświadczeń zameldowania oraz zaświadczeń o utracie dowodu osobistego.

§ 2

Upoważnienia, o którym mowa w § 1, udzielam na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia upoważnienia albo rozwiązania stosunku pracy.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Statystyki bieżącej stronyWyświetleń: 996

Wprowadził(a) do systemu: Mariusz Szcześniak, data: 2008-10-03 21:48:41
Opublikował(a): Mariusz Szcześniak, data publikacji: 2008-10-03 22:00:19
Ostatnia zmiana: Mariusz Szcześniak, data: 2008-10-03 22:00:19
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony