Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Stopnica

Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica

Kontakt:
tel. 041-3779-800, fax. 041-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 204

Data publikacji:
2010-10-27 14:55:09

Przedmiot: Gmina Stopnica ogłasza przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 193 000 Euro na „UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 2 504 509,14 zł”

Treść przetargu:
Stopnica: UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 2 504 509,14 zł Numer ogłoszenia: 303879 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606. Adres strony internetowej zamawiającego: www.stopnica.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 2 504 509,14 zł. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 193 000,00 euro Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Stopnica w wysokości 2 504 509,14,00 PLN (słownie: dwa miliony pięćset cztery tysiące pięćset dziesięć złotych 14/100 ) o okresie spłaty do 30 grudnia 2019 roku. 3.2 Kredyt jest przeznaczony na sfinansowanie wydatków związanych z realizacją inwestycji pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Białoborze-Hektary, Nowa Wieś i Klępie Górne w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007- 2013. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2019. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert tj. do 8.11.2010 r. do godz. 10:00. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr: 91 8519 0005 0010 0000 0563 0006 a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się zezwoleniem lub innym dokumentem uprawniającym do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.), Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na udzieleniu kredytu w wysokości nie mniejszej od wielkości kredytu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania (co najmniej 1) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.); 2. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do specyfikacji 3. Dowód wniesienia wadium 4. Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza). 5. Wypełniony harmonogram spłaty kredytu w kwocie 2 504 509,14 PLN załącznik Nr 4 do specyfikacji III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, pok. nr 8 tel. 041 3779 801 faks 041 3779 606 e-mail: gmina@stopnica.pl Godziny pracy Urzędu: pn-pt od 7:00 do 15:00. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2,w pokoju numer 10 (sekretariat) lub przesłać pocztą..

Załączone pliki
SIWZ_Kredyt_15_10.docSIWZ z zal kredyt (SIWZ_Kredyt_15_10.doc - 163.328 KB)
Data publikacji: 2010-10-27 14:56:31 Redaktor: Krzysztof Rogala
Zal_4_harm_splat_kredytu.xlsZał 4 harmonogram spłat (Zal_4_harm_splat_kredytu.xls - 27.648 KB)
Data publikacji: 2010-10-27 15:00:06 Redaktor: Krzysztof Rogala
Ad0_Kredyt_II_dot_przetargu.pdfPytania (Ad0_Kredyt_II_dot_przetargu.pdf - 60.683 KB)
Data publikacji: 2010-11-02 21:13:14 Redaktor: Mariusz Szcześniak
Ad3_RB27S_III_KW.pdfAd 3 (Ad3_RB27S_III_KW.pdf - 651.302 KB)
Data publikacji: 2010-11-02 21:14:54 Redaktor: Mariusz Szcześniak
Ad3_RBN_III_KW.pdfAd 3 (Ad3_RBN_III_KW.pdf - 296.491 KB)
Data publikacji: 2010-11-02 21:16:08 Redaktor: Mariusz Szcześniak
Ad3_RB28S_III_KW.pdfAd 3 (Ad3_RB28S_III_KW.pdf - 1142.504 KB)
Data publikacji: 2010-11-02 21:18:16 Redaktor: Mariusz Szcześniak
AD3_RBZ_III_KW.pdfAd 3 (AD3_RBZ_III_KW.pdf - 301.462 KB)
Data publikacji: 2010-11-02 21:21:02 Redaktor: Mariusz Szcześniak
Ad5_Kredyt_II_Uchwala_RIO.pdfAd 5 (Ad5_Kredyt_II_Uchwala_RIO.pdf - 427.01 KB)
Data publikacji: 2010-11-02 21:22:00 Redaktor: Mariusz Szcześniak
Ad5_Kredyt_II_Uchwala_RIO_1.pdfAd 5 (Ad5_Kredyt_II_Uchwala_RIO_1.pdf - 222.116 KB)
Data publikacji: 2010-11-02 21:22:44 Redaktor: Mariusz Szcześniak
Ad7_Kredyt_II_druga prognoza na 2010..xlsAd 7 (Ad7_Kredyt_II_druga prognoza na 2010..xls - 39.424 KB)
Data publikacji: 2010-11-02 21:23:08 Redaktor: Mariusz Szcześniak
Ad2_Kredyt_II_INFORMACJA_I_POL_2010.docAd 2 (Ad2_Kredyt_II_INFORMACJA_I_POL_2010.doc - 169.472 KB)
Data publikacji: 2010-11-03 10:31:25 Redaktor: Mariusz Szcześniak
Ad4_Kredyt_II_UCHWALA_Nr_XXXVIII.docAd 4 (Ad4_Kredyt_II_UCHWALA_Nr_XXXVIII.doc - 26.624 KB)
Data publikacji: 2010-11-03 10:32:50 Redaktor: Mariusz Szcześniak
Ad00_odpowiedzi_na_pytania.docOdpowiedzi (Ad00_odpowiedzi_na_pytania.doc - 30.72 KB)
Data publikacji: 2010-11-03 11:41:53 Redaktor: Mariusz Szcześniak
Kontrasygnata_wyjasnienia.pdfWyjaśnienia dot. kontrasygnaty (Kontrasygnata_wyjasnienia.pdf - 47.144 KB)
Data publikacji: 2010-11-03 11:43:47 Redaktor: Mariusz Szcześniak
Ad3_RBNDS_III_KWp.pdfAd 3 (po korekcie) (Ad3_RBNDS_III_KWp.pdf - 190.113 KB)
Data publikacji: 2010-11-03 12:04:07 Redaktor: Mariusz Szcześniak
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_kredyt.docZmiana terminu składania ofert (ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_kredyt.doc - 31.232 KB)
Data publikacji: 2010-11-04 12:35:28 Redaktor: Krzysztof Rogala
Ad7_Kredyt_II_druga_prognoza_na_2010.xlsAd 7 (poprawione) (Ad7_Kredyt_II_druga_prognoza_na_2010.xls - 39.424 KB)
Data publikacji: 2010-11-04 13:41:06 Redaktor: Mariusz Szcześniak
Wyjasnienia_do_przetargu_10_11_2010.docWyjaśnienia do przetargu 10.1.2010 (Wyjasnienia_do_przetargu_10_11_2010.doc - 37.888 KB)
Data publikacji: 2010-11-10 13:08:55 Redaktor: Krzysztof Rogala
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_kredyt_2.docOgłoszenie o zmianie ogłoszenia (ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_kredyt_2.doc - 31.232 KB)
Data publikacji: 2010-11-10 13:09:26 Redaktor: Krzysztof Rogala
Wyjasnienia_do_przetargu_18_11_2010.docWyjaśnienia do przetargu w dniu 18.11.2010 (Wyjasnienia_do_przetargu_18_11_2010.doc - 42.496 KB)
Data publikacji: 2010-11-18 14:34:47 Redaktor: Krzysztof Rogala
pliki_skany_do_odp_18.11.2010.zipPliki skanowane do odpowiedzi 18.11.2010 (pliki_skany_do_odp_18.11.2010.zip - 7209.584 KB)
Data publikacji: 2010-11-18 15:12:47 Redaktor: Krzysztof Rogala
Wyjasnienia_do_przetargu_18_11_2010_2.docWyjaśnienia nr 2 do przetargu w dniu 18.11.2010 (Wyjasnienia_do_przetargu_18_11_2010_2.doc - 41.472 KB)
Data publikacji: 2010-11-18 15:13:23 Redaktor: Krzysztof Rogala

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1715
Wprowadził do systemu: Krzysztof Rogala, data: 2010-10-27 14:55:09
Opublikował: Krzysztof Rogala, data publikacji: 2010-10-27 15:00:14
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu