Zamawiający:
Urząd Gminy Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 041-3779-800, fax. 041-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 262
Data publikacji:
2012-05-28 13:23:18
Przedmiot:
Utworzenie placów zabaw w miejscowościach: Stopnica, Smogorzów, Szczytniki, Mietel, Konary
Treść przetargu:
Stopnica: Utworzenie placów zabaw w miejscowościach: Stopnica, Smogorzów, Szczytniki, Mietel, Konary
Numer ogłoszenia: 175658 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stopnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie placów zabaw w miejscowościach: Stopnica, Smogorzów, Szczytniki, Mietel, Konary.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utworzenie placów zabaw w miejscowościach: Stopnica, Smogorzów, Szczytniki, Mietel, Konary. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 200 000,00 euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3, 37.53.51.00-8, 37.53.52.00-9, 37.53.52.30-8, 37.53.52.70-0, 37.53.52.10-2, 37.53.52.50-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje konieczności wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ przed upływem terminu składania ofert tj. do 06.06.2012r. do godz. 10:00. 2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr: 91 8519 0005 0010 0000 0563 0006 a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium - Utworzenie placów zabaw. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 ppkt. 2) - 5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 3. Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia, nie spełnia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia, nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia, nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia, nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia, nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium 4 Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: -- wystąpienie zdarzeń losowych, noszących znamiona siły wyższej - zmiany terminów wykonania robót, w przypadku gdy zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty lub wystąpią istotne zmiany zakresu rzeczowego robót wynikające ze zmian projektowych, a zmianę zaakceptuje zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica pokój Nr 8, I piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica pokój Nr 10- sekretariat, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie związane jest z realizacją operacji pn Utworzenie placów zabaw w miejscowościach: Stopnica Smogorzów oraz Utworzenie placów zabaw w miejscowościach: Szczytniki, Mietel, Konary realizowanych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (Działanie 4.1. Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączone pliki |
SIWZ z załącznikami (SIWZ_place_zbaw.doc - 265.216 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-28 13:26:17 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 6 SIWZ (potwierdzenie_zgloszenia_robot_z_zal.pdf - 981.775 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-28 13:27:07 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Wyjaśnienie z 1 czerwca 2012 (wyjasnienie_1_06_2012.pdf - 197.165 KB) | |
Data publikacji: 2012-06-01 14:59:08 Redaktor: Mirosław Rajtar |
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2012-05-28 13:40:59
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu