Zamawiający:
Urząd Gminy Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 041-3779-800, fax. 041-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 318
Data publikacji:
2013-08-16 13:45:13
Przedmiot: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Suchowola, Szklanów
Treść przetargu:
Stopnica: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla
miejscowości: Suchowola, Szklanów
Numer ogłoszenia: 163371 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza
Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks
0-41 3779 606.
·
Adres strony
internetowej zamawiającego:
www.ug.stopnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci
kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Suchowola, Szklanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci
kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Suchowola, Szklanów. Szczegółowy
zakres robót określony został w załącznikach do SIWZ (w szczególności w
projekcie budowlanym). Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 5
000 000,00 euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7,
45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.12.13-4, 45.11.22.10-0,
45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
29.08.2014.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający
przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości: 120 000,00 zł na zasadach
określonych w niniejszym rozdziale SIWZ przed upływem terminu składania ofert
tj. do 04.09.2013 r. do godz. 10:00. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub
kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu
Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr:
91 8519 0005 0010 0000 0563 0006 a za termin wniesienia przyjmuje się
rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest
zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem
dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium - Budowa sieci
kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Suchowola, Szklanów. 2) poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z
tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach
bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000
r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,
poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w
pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału
dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie
8.2 ppkt. 2) - 5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą.
Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez
Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień
publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Na
potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie
stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych
warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące
wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Wykonawca
musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości
zbliżonej do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem
wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie Uwaga: Poprzez
najważniejsze roboty budowlane należy rozumieć przynajmniej dwie roboty
budowlane o podobnym charakterze i wartości zbliżonej do robót budowlanych
stanowiących przedmiot zamówienia tj. budowa sieci kanalizacyjnej
(grawitacyjnej, ciśnieniowej, mieszanej lub deszczowej) o wartości brutto nie
mniejszej niż 2 500 000 zł każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia
powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty
występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Na
potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie
stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych
warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące
wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Wykonawca
musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i sprawować funkcję kierownika budowy
oraz kierowników robót w poszczególnych branżach 1. Kierownik budowy
(koordynator całości inwestycji) sprawujący pieczę nad koordynacją robót
poszczególnych branż, sprawujący jednocześnie funkcję Kierownika robót w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
(kierownik robót sanitarnych) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania
robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
kanalizacyjnych bez ograniczeń. 2. Kierownik robót elektrycznych posiadający
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez
ograniczeń. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji przez jednego
kierownika pod warunkiem, że posiada on stosowne uprawnienia w w/w zakresie. Na
potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie
stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych
warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące
wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Wykonawca
musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2 000 000 zł lub
posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000 zł. Wykonawca
musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2 000 000 zł. Zamawiający dokona
oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę,
podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z
załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy
roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku
jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów
przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie
dysponował wykonawca:
- informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku
jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualne zaświadczenie
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11
ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem
podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego
zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności
do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do
tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do
grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)
albo w pkt III.5)
Wypełniony
formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji.
Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje
Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej przez notariusza). Wykaz części zamówienia, których
realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom stanowiący załącznik Nr 5
SIWZ (jeżeli dotyczy). Dowód wniesienia wadium Kosztorys ofertowy wykonany w
oparciu o projekt budowlano-wykonawczy, załączony przedmiar robót i
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
1.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem
nieważności , mogą być dopuszczalne tylko w granicach unormowania art. 144
ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w
niniejszej umowie . 3. W przypadku gdy nastąpi konieczność istotnej modyfikacji
zakresu świadczenia Wykonawcy, strony dokonają zmiany umowy w formie aneksu.
Dokonując modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy, strony wyodrębnią: a.)
roboty zamienne, przez które rozumie się roboty, które Wykonawca wykona w
zamian robót zawartych w pierwotnej dokumentacji projektowej , b.) roboty
dodatkowe, przez które rozumie się roboty niezbędne do prawidłowego wykonania
przedmiotu umowy, a których nie można było przewidzieć w pierwotnej
dokumentacji projektowej, c.) roboty zaniechane przez które rozumie się roboty
objęte pierwotną dokumentacją projektową, a których wykonanie stało się zbędne.
4. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia o którym mowa w
§ 5 ust. 1 w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności : a)
wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po
stronie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia
o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony
nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie
lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty. c)
istotnej modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej aneksem do
umowy, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania
przedmiotu umowy, d) opóźnień w realizacji zamówienia będących następstwem
konieczności wprowadzenia zmian w dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji
projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.stopnica.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica tel. 41 3779 800 faks
41 3779 606 pok. nr 8 strona: www.stopnica.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd
Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, (sekretariat, I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie
współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata
2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączone pliki |
SIWZ z zał. 1-6,10 (SIWZ_suchowola_szklanow.doc - 373.248 KB) | |
Data publikacji: 2013-08-16 13:47:21 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał nr 7 projekt bud (Zal.7_SIWZ_projekt_kan_Such_Szkl.rar - 30003.471 KB) | |
Data publikacji: 2013-08-16 13:55:47 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał nr 8 przedmiar (Zal_8_SIWZ_przedmiar_kan_Such_Szkl.rar - 2494.41 KB) | |
Data publikacji: 2013-08-16 13:57:27 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał nr 9 SST (Zal.9_SST_Suchowola_Szklanow.rar - 26636.97 KB) | |
Data publikacji: 2013-08-16 14:07:13 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Odpowiedzi na pytania 26.08.2013 (odpowiedzi_26_08_2013.pdf - 422.399 KB) | |
Data publikacji: 2013-08-26 10:24:18 Redaktor: Krzysztof Rogala |
Opublikował: Krzysztof Rogala, data publikacji: 2013-08-16 14:07:22
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu