Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Stopnica

Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica

Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 375

Data publikacji:
2014-11-20 13:36:28

Przedmiot: UBEZPIECZENIE INTERESÓW MAJĄTKOWYCH I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY STOPNICA

Treść przetargu:

 

 Numer ogłoszenia: 393622 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 381326 - 2014 data 20.11.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, fax. 0-41 3779 606.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica tel. 41 3779 800 faks 41 3779 606..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica tel. 41 3779 800 faks 41 3779 606..

Numer ogłoszenia: 390652 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 381326 - 2014 data 20.11.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, fax. 0-41 3779 606.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica tel. 41 3779 800 faks 41 3779 606..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica tel. 41 3779 800 faks 41 3779 606.

  

Stopnica: UBEZPIECZENIE INTERESÓW MAJĄTKOWYCH I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY STOPNICA
Numer ogłoszenia: 381326 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stopnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE INTERESÓW MAJĄTKOWYCH I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY STOPNICA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NIE PRZEKRACZA KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: UBEZPIECZENIE INTERESÓW MAJĄTKOWYCH I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY STOPNICA CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA ZADANIE A - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadanym mieniem, - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie maszyn i sprzętu budowlanego od uszkodzeń- CPM, - Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - Ubezpieczenie AUTO CASCO pojazdów, - Ubezpieczenie Następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażera, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA ZADANIE B - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych w systemie bezimiennym. - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych w systemie imiennym. 1. Wykonawca, wykonując usługę, będzie udzielał ochrony ubezpieczeniowej oraz obejmował ochroną ubezpieczeniową ryzyka na zasadach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Ogólne warunki ubezpieczenia, którymi posługuje się Wykonawca i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk i postanowień umownych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz wzorze umowy zastosowanie mają tylko w kwestiach nie określonych w SIWZ , ofercie Wykonawcy oraz wzorze umowy do poszczególnych części zamówienia. 2. Przez cały czas trwania umowy na wykonanie zamówienia publicznego Wykonawca gwarantuje niezmienność ogólnych warunków ubezpieczenia, na których w części nie uregulowanej w SIWZ udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek od tej zasady dopuszczalny jest jedynie w przypadku zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa zawartych w Kodeksie Cywilnym i Ustawach oraz zmiany dobrowolnych warunków ubezpieczenia w tej części, które są korzystniejsze dla Zamawiającego od dotychczasowych. 3. Sumy ubezpieczenia zawierają podatek VAT, odszkodowanie wypłacane z podatkiem VAT, również w sytuacji gdy odszkodowanie wypłacane jest na podstawie kosztorysu. 4. Podany w SIWZ zakres ochrony jest zakresem bezwzględnie obowiązującym niezależnie od treści ogólnych warunków Ubezpieczeń Wykonawców. 5. Zamieszczone w SIWZ sumy ubezpieczenia: mienia od wszystkich ryzyk i ubezpieczeniu sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk maja charakter orientacyjny. Właściwe i obowiązujące w danym 12 miesięcznym okresie ubezpieczenia sumy ubezpieczenia zostaną podane Wykonawcy we wnioskach o ubezpieczenie - dotyczy Sum Ubezpieczenia w systemie na sumy stałe. 6. Na podstawie klauzuli automatycznego pokrycia, Wykonawca będzie zobowiązany objąć ochroną również te składniki mienia nie wymienione we wniosku o ubezpieczenie danej jednostki organizacyjnej które nie zostały wprowadzone na stan środków trwałych na dzień przygotowania wniosku. Składka dodatkowa za te składniki mienia zostanie rozliczona w terminie płatności za klauzulę automatycznego pokrycia tj. w ciągu 30 dni od zakończenia 12 miesięcznego okresu ubezpieczenia danego ubezpieczenia. 7. Jeżeli po dniu zawarcia umowy Zamawiający nabędzie nowe składniki mienia, składniki te zostaną objęte ubezpieczeniem w zakresie i na zasadach przewidzianych w SIWZ. Składka zostanie naliczona zgodnie ze stawkami zawartymi w ofercie Wykonawcy dla podanych sum ubezpieczenia, proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia. Płatność składki nastąpi zgodnie z postanowieniami umowy. 8. Jeżeli po dniu zawarcia umowy zaistnieje konieczność uzupełnienia limitów odpowiedzialności wskutek wypłaty odszkodowań w systemie na Pierwsze Ryzyko w ubezpieczeniu mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczeniu sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk lub podmiotów odpowiedzialności w ubezpieczeniu OC, strony w formie aneksu wprowadzą zmiany w dokumentach ubezpieczenia z uwzględnieniem stawek z oferty Wykonawcy, stosownie do wielkości limitów określonych w SIWZ oraz proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia. Wysokość składki i termin jej płatności strony określą w aneksie. 9. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części dotyczącej udziału w komisji przetargowej w charakterze biegłego oraz obsługa zawartej umowy w zakresie pośredniczenia przy jej zawarciu i wykonaniu będzie prowadzona przy udziale pełnomocnika - brokera Ubezpieczeniowego Aleksandra Romanowskiego prowadzącego działalność brokerską w zakresie ubezpieczeń pod nazwą Kancelaria Brokerska Progres z siedzibą w Busku Zdroju ul. Różna 12, zezwolenie KNUiFE nr 1169/02, NIP: 655-111-10-98. Szczegółowe określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia zawarte jest w SIWZ oraz jej załącznikach..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kopię zezwolenia Ministra Finansów lub inny dokument potwierdzający uprawnienie Wykonawcy do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. 2013. Poz.950 tj. z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy załączyć: Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty i/lub jej załączników. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1. Zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - gdy w trakcie trwania umowy doszło do zmiany wartości ubezpieczanego majątku wskutek jego nabycia, likwidacji, rezygnacji przez zamawiającego z ubezpieczenia pewnych składników mienia, przeniesienie części mienia ubezpieczonego jako sprzęt elektroniczny do ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, zmiany sumy ubezpieczenia wybranych przez Zamawiającego budynków i instalacji inżynieryjno-technicznych z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową, ubezpieczenia mienia nabytego przed datą początku okresu ubezpieczenia określoną w SIWZ; 2. Zmiana wysokości składki za ubezpieczenia komunikacyjne wskutek zmniejszenia się w trakcie trwania umowy rynkowej wartości pojazdu, zmiany liczby ubezpieczonych pojazdów w trakcie trwania umowy flotowej, wyboru innego wariantu ubezpieczenia Assistance ; 3. Zmiana wysokości składki wskutek zwiększenia lub zmniejszenia liczby ubezpieczonych członków OSP w wariancie imiennym i bezimiennym w zadaniu B 4. Zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, 5. Zmiany dotyczące liczby i formy organizacyjnej jednostek Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu w okresie trwania umowy z Wykonawcą w przypadku: powstania nowych jednostek w wyniku ich połączenia, wyodrębnienia lub utworzenia, przekształcenia jednostki oraz włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia. Jednostki te podlegają ubezpieczeniu na warunkach jakie zostały złożone przez Wykonawcę na wykonanie niniejszego zamówienia publicznego. 6. W przypadku likwidacji jednostki organizacyjnej której majątek (ruchomości i nieruchomości) podlegał ubezpieczeniu na podstawie niniejszej umowy, mienie to ubezpieczone będzie u nowego użytkownika do końca okresu na jaki był wystawiony dokument ubezpieczenia, bez obowiązku informowania o tym fakcie Wykonawcy. 7. Rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku: ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka prawnego lub polegającego na konieczności ubezpieczenia ryzyk związanych ze zniszczenie, lub uszkodzeniem mienia zamawiającego lub mienia które Zamawiający zobowiązany jest ubezpieczyć na podstawie umowy, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 8. Korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy; 9. Zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych, 10. Zmian sum ubezpieczenia, czasu ochrony, liczby wykorzystanych ubezpieczeń - dotyczy ubezpieczeń wskazanych w SIWZ jako OPCJA; 11. Przedłużenia okresu ubezpieczenia dla ubezpieczeń majątkowych i OC ponad termin przewidziany umową, nie dłużej jednak niż o 90 dni dla ubezpieczeń wymienionych w zadaniu A i B lub na 12 miesięcy dla pojazdów których okres ubezpieczenia kończy się w ciągu 60 dni od wygaśnięcia umowy flotowej. Wniosek o przedłużenie umowy składa Zamawiający Wykonawcy na minimum 14 dni przed wygaśnięciem umowy, 12. Skrócenie czasu trwania umowy na wykonanie zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica tel. 41 3779 800 faks 41 3779 606.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica tel. 41 3779 800 faks 41 3779 606.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE A: - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadanym mieniem, - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie maszyn i sprzętu budowlanego od uszkodzeń- CPM, - Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - Ubezpieczenie AUTO CASCO pojazdów, - Ubezpieczenie NNW kierowcy i pasażera,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 207 000 euro. Szczegółowy opis ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia przedstawiony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ (w szczególności w projekcie umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Zaakceptowanie klauzul i zapisów dodatkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE B: - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych w systemie bezimiennym. - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych w systemie imiennym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 207 000 euro. Szczegółowy opis ze wskazaniem wielkości i zakresu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ (w szczególności w projekcie umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Zaakceptowanie klauzul i zapisów dodatkowych - 10

Załączone pliki
SIWZ_ubezpieczenia_Gmina_Stopnica.docSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ_ubezpieczenia_Gmina_Stopnica.doc - 210.944 KB)
Data publikacji: 2014-11-20 13:46:12 Redaktor: Mirosław Rajtar
Opis_przedmiotu_ubezp_zal_ nr_1_Gmina_Stopnica.docZałącznik Nr 1 SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia (Opis_przedmiotu_ubezp_zal_ nr_1_Gmina_Stopnica.doc - 339.968 KB)
Data publikacji: 2014-11-20 13:46:57 Redaktor: Mirosław Rajtar
Zal_nr_2_formularz_oferty_ubezp_Gmina_Stopnica.docZałącznik Nr 2 SIWZ- Formularz oferty (Zal_nr_2_formularz_oferty_ubezp_Gmina_Stopnica.doc - 172.032 KB)
Data publikacji: 2014-11-20 13:47:35 Redaktor: Mirosław Rajtar
zal_nr_3_oswiadczenie_ubezpieczenie.docZałącznik Nr 3 SIWZ- Oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp (zal_nr_3_oswiadczenie_ubezpieczenie.doc - 39.936 KB)
Data publikacji: 2014-11-20 13:48:55 Redaktor: Mirosław Rajtar
zal_nr_4_oswiadczenie_ubezpieczenie.docZałącznik Nr 4 SIWZ- Oświadczenie z art. 24 ustawy Pzp (zal_nr_4_oswiadczenie_ubezpieczenie.doc - 37.888 KB)
Data publikacji: 2014-11-20 13:49:47 Redaktor: Mirosław Rajtar
zal_nr_5_ubezpieczenie.docZałącznik Nr 5 SIWZ-Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zal_nr_5_ubezpieczenie.doc - 40.96 KB)
Data publikacji: 2014-11-20 13:51:00 Redaktor: Mirosław Rajtar
zal_nr_6_wykaz_pojazdow.xlsZałącznik Nr 6 SIWZ- Wykaz pojazdów (zal_nr_6_wykaz_pojazdow.xls - 37.376 KB)
Data publikacji: 2014-11-20 13:51:52 Redaktor: Mirosław Rajtar
zal_nr_7_wykaz_mienia.xlsZałącznik Nr 7 SIWZ- Wykaz mienia (zal_nr_7_wykaz_mienia.xls - 94.72 KB)
Data publikacji: 2014-11-20 13:52:26 Redaktor: Mirosław Rajtar
zal_nr_8_projekt_umowy_czesc_zamowienia_1.docZałącznik Nr 8 SIWZ- Projekt umowy dla części zamówienia Nr 1 (A) (zal_nr_8_projekt_umowy_czesc_zamowienia_1.doc - 74.24 KB)
Data publikacji: 2014-11-20 13:53:52 Redaktor: Mirosław Rajtar
zal_nr_9_projekt_umowy_czesc_zamowienia_nr_2.docZałącznik Nr 9 SIWZ_Projekt umowy dla części zamówienia Nr 2 (B) (zal_nr_9_projekt_umowy_czesc_zamowienia_nr_2.doc - 61.952 KB)
Data publikacji: 2014-11-20 13:55:09 Redaktor: Mirosław Rajtar
Zmiana_terminu_skladania_ofert.docInformacja dla Wykonawców o zmianie terminu składania ofert (Zmiana_terminu_skladania_ofert.doc - 77.312 KB)
Data publikacji: 2014-11-27 17:13:53 Redaktor: Mirosław Rajtar
odpowiedzi_na_pytania_Wykonawcow_28.11.2014.docOdpowiedzi na pytania Wykonawców do treści SIWZ (odpowiedzi_na_pytania_Wykonawcow_28.11.2014.doc - 240.128 KB)
Data publikacji: 2014-11-28 14:45:58 Redaktor: Mirosław Rajtar
zalacznik_do_odpowiedzi_na_pytania_z_dnia_28.11.2014.rarZałącznik do odpowiedzi na pytania Wykonawców (zalacznik_do_odpowiedzi_na_pytania_z_dnia_28.11.2014.rar - 2857.438 KB)
Data publikacji: 2014-11-28 14:51:56 Redaktor: Mirosław Rajtar
Zal_nr_2_formularz_oferty_po_zmianach_28.11.2014.docZmieniony Formularz Oferty (Zal_nr_2_formularz_oferty_po_zmianach_28.11.2014.doc - 171.52 KB)
Data publikacji: 2014-11-28 14:56:49 Redaktor: Mirosław Rajtar
zal_nr_7_wykaz_mienia-po_zmianach_28.11.2014.xlsZaktualizowany załącznik Nr 7 SIWZ (zal_nr_7_wykaz_mienia-po_zmianach_28.11.2014.xls - 97.792 KB)
Data publikacji: 2014-11-28 14:57:20 Redaktor: Mirosław Rajtar
Zmiana_SIWZ_ubezpieczenie_01.12.2014.docInformacja o zmianie treści SIWZ (Zmiana_SIWZ_ubezpieczenie_01.12.2014.doc - 42.496 KB)
Data publikacji: 2014-12-01 14:42:20 Redaktor: Mirosław Rajtar
Opis: UWAGA: ZMIANA TREŚCI SIWZ, ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
POPRAWIONY_FORMULARZ_OFERTY_ZAL_NR_2_SIWZ_01.12.2014.docPoprawiony, Obowiązujący Formularz Oferty (POPRAWIONY_FORMULARZ_OFERTY_ZAL_NR_2_SIWZ_01.12.2014.doc - 164.352 KB)
Data publikacji: 2014-12-01 14:46:12 Redaktor: Mirosław Rajtar
Opis: UWAGA: POPRAWIONY FORMULARZ OFERTY

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1860
Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2014-11-20 13:36:28
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2014-11-20 13:58:20
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu