Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Stopnica

Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica

Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 390

Data publikacji:
2015-03-18 13:21:28

Przedmiot: Modernizacja i adaptacja obiektów pełniących funkcje rekreacyjne, sportowe i społeczno - kulturalne

Treść przetargu:

Numer ogłoszenia: 70730 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 60128 - 2015 data 18.03.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, fax. 0-41 3779 606.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
  • W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości:a)Dla części I-2.500 zł (Słownie: Dwa tysiące pięćset złotych),b)Dla części II-4.500 zł (Słownie: Cztery tysiące pięćset złotych),c)Dla części III-5.500 zł (Słownie: Pięć tysięcy pięćset złotych), należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 02.04.2015 roku do godz. 10.00. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr: 91 8519 0005 0010 0000 0563 0006 a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium - modernizacja i adaptacja obiektów-część ..., 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2 ppkt. 2) - 5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 3. Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości:a)Dla części I-2.500 zł (Słownie: Dwa tysiące pięćset złotych),b)Dla części II-4.500 zł (Słownie: Cztery tysiące pięćset złotych),c)Dla części III-5.500 zł (Słownie: Pięć tysięcy pięćset złotych), należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 08.04.2015 roku do godz. 10.00. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr: 91 8519 0005 0010 0000 0563 0006 a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium - modernizacja i adaptacja obiektów-część ..., 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2 ppkt. 2) - 5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 3. Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: 02.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2 28-130 Stopnica sekretariat /I piętro/..
  • W ogłoszeniu powinno być: 08.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2 28-130 Stopnica sekretariat /I piętro/..

Stopnica: Modernizacja i adaptacja obiektów pełniących funkcje rekreacyjne, sportowe i społeczno - kulturalne
Numer ogłoszenia: 60128 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stopnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i adaptacja obiektów pełniących funkcje rekreacyjne, sportowe i społeczno - kulturalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą : Modernizacja i adaptacja obiektów pełniących funkcje rekreacyjne, sportowe i społeczno - kulturalne polegającego na modernizacji Sali gimnastycznej w Stopnicy oraz modernizacji budynków świetlic wiejskich w Białoborzu i Suchowoli. Roboty budowlane obejmują m.in. wymianę stolarki drzwiowej, malowanie ścian, remont instalacji elektrycznej, gazowej, wymianę grzejników, wymianę posadzki, licowaniu ścian płytkami z kamieni sztucznych. Szczegółowy zakres robót określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.186.000,00 euro..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.72-2, 45.21.22.22-8, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5, 45.43.11.00-8, 45.45.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.32.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości:a)Dla części I-2.500 zł (Słownie: Dwa tysiące pięćset złotych),b)Dla części II-4.500 zł (Słownie: Cztery tysiące pięćset złotych),c)Dla części III-5.500 zł (Słownie: Pięć tysięcy pięćset złotych), należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 02.04.2015 roku do godz. 10.00. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr: 91 8519 0005 0010 0000 0563 0006 a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium - modernizacja i adaptacja obiektów-część ..., 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2 ppkt. 2) - 5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 3. Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się roboty budowlane w zakresie obiektów kubaturowych, których wartość brutto jest równa co najmniej cenie oferty brutto danego wykonawcy złożonej w niniejszym postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i sprawować funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót w poszczególnych branżach. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wypełniony formularz ofertowy 2.pełnomocnictwa do podpisania oferty ( w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza) 3.dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona się wyboru wykonawcy. Zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: 1) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, 2) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy, 3) niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 4) wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności, termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jego przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, tj. o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia potwierdzony przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego i nie dłużej niż do dnia 22.06.2015 roku. Dopuszcza się zmianę osób sprawujących funkcje na budowie (kierownika budowy i inspektorów nadzoru inwestorskiego) w następujących przypadkach: a) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, b) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego. Nowe osoby powołane do pełnienia tych funkcji będą spełniały wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Termin zakończenia prac może ulec skróceniu za zgodą Stron. Dopuszcza się zmianę warunków płatności za zgodą Stron. Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów. Dopuszcza się zmianę sposobu wykonywania umowy w sytuacji zaistnienia zmian technologicznych spowodowanych w szczególności: 1) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów wykonania robót budowlanych lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości tych robót, 2) pojawienie się nowszej technologii wykonania robót budowlanych pozwalającej na zaoszczędzenie czasu wykonania robót budowlanych lub kosztów ich eksploatacji, 3) konieczność wykonania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany w przepisach prawa; 4) rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części robót budowlanych, wraz uwzględnieniem konsekwencji finansowych zmiany (zmniejszenie wynagrodzenie wykonawcy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2 28-130 Stopnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2 28-130 Stopnica sekretariat /I piętro/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane będzie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja Sali gimnastycznej w Stopnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana skrzydeł drzwiowych - wymiana posadzki z deszczułek na kleju oraz ich lakierowanie - licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych - malowanie starych tynków wewnętrznych - remont istniejącej instalacji elektrycznej tj. wymiana włączników i opraw oświetleniowych - wymiana grzejników stalowych - montaż tablic z koszami do gry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.22.22-8, 45.42.11.00-5, 45.43.11.00-8, 45.45.00.00-6, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja budynku w celu utworzenia świetlicy wiejskiej w Białoborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami - wymianie posadzki z tworzyw sztucznych - wymiana okien - licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych - malowanie starych tynków wewnętrznych - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi o gr 10 cm - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynków akrylowych - wymiana łączników elektrycznych oraz opraw oświetleniowych - wymiana grzejników stalowych - wymiana istniejącego pieca na nowy piec gazowy dwufunkcyjny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.72-2, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5, 45.43.11.00-8, 45.45.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja budynku w celu zwiększenia bazy lokalowej świetlicy wiejskiej w Suchowoli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami - rozebranie podłóg drewnianych - wykonanie posadzek z wykładzin - wymiana okien - licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych - malowanie starych tynków wewnętrznych - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi o gr 10 cm - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynków akrylowych - wymiana łączników elektrycznych oraz opraw oświetleniowych - wymiana grzejników stalowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.22.22-8, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5, 45.43.11.00-8, 45.45.00.00-6, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji zamówienia - 5

Załączone pliki
przetarg_modernizacja_prow.docSIWZ z załącznikami 1-6 (przetarg_modernizacja_prow.doc - 446.976 KB)
Data publikacji: 2015-03-18 13:50:46 Redaktor: Mirosław Rajtar
Zal.Nr_7_SIWZ_Specyfikacje_techniczne_swietlice.docZałącznik Nr 7 SIWZ -SST (Zal.Nr_7_SIWZ_Specyfikacje_techniczne_swietlice.doc - 1511.424 KB)
Data publikacji: 2015-03-18 13:52:10 Redaktor: Mirosław Rajtar
Zal._Nr_8_SIWZ_przedmiary.7zZałącznik Nr 8 SIWZ - Przedmiary (Zal._Nr_8_SIWZ_przedmiary.7z - 9675.394 KB)
Data publikacji: 2015-03-18 13:56:12 Redaktor: Mirosław Rajtar
Zal.Nr_9_SIWZ_rysunki_i_projekt.7zZałącznik Nr 9 SIWZ - rysunki i projekt (Zal.Nr_9_SIWZ_rysunki_i_projekt.7z - 6620.587 KB)
Data publikacji: 2015-03-18 13:58:21 Redaktor: Mirosław Rajtar
Zmiana_tresci_SIWZ_30.03.2015_prow.docZmiana postanowień treści SIWZ (Zmiana_tresci_SIWZ_30.03.2015_prow.doc - 95.744 KB)
Data publikacji: 2015-03-30 14:49:05 Redaktor: Mirosław Rajtar
Opis: UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
wyjasnienia_31.03.2015.docWyjaśnienia w dniu 31.03.2015 (wyjasnienia_31.03.2015.doc - 73.216 KB)
Data publikacji: 2015-03-31 14:34:17 Redaktor: Krzysztof Rogala
poprawione_przedmiary.rarZał 8 Poprawione przedmiary (poprawione_przedmiary.rar - 7404.935 KB)
Data publikacji: 2015-03-31 14:36:22 Redaktor: Krzysztof Rogala

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1838
Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2015-03-18 13:21:28
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2015-03-18 13:59:17
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu