Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Stopnica

Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica

Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 405

Data publikacji:
2015-06-12 12:44:29

Przedmiot: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na przebudowę sieci wodociągowej z przyłączami

Treść przetargu:

Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę sieci wodociągowej z przyłączami
Numer ogłoszenia: 142214 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę sieci wodociągowej z przyłączami.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci wodociągowej z przyłączami w msc Strzałków, Suchowola, Szklanów po wcześniejszym uzyskaniu (jeśli zajdzie taka potrzeba) decyzji środowiskowej i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. W ramach niniejszego zadania należy: - wodociąg zlokalizować na linii aktualnie użytkowanych wyeksploatowanych rurociągów azbestowych, - nowe przyłącza do istniejących i będących w budowie budynków. Inwestycja ma na celu zaopatrzenie w wodę do potrzeb bytowo-gospodarczych wszystkich odbiorców oraz w ramach rozbudowy sieci zasilenie nowych terenów. Ponadto sieć wodociągowa ma służyć do ochrony p.poż. dla miejscowości. Przedmiot zamówienia określony jest w załączonych do specyfikacji programach funkcjonalno-użytkowych oraz w projekcie umowy.

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla Części I Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Strzałków- 900,00 zł; dla części II Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Suchowola i Szklanów-1.200,00 zł; na zasadach określonych w SIWZ przed upływem terminu składania ofert tj. do 22.06.2015 r. do godz.10:00. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu-Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr: 91 8519 0005 0010 0000 0563 0006 a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium-opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę sieci wodociągowej z przyłączami-Część.. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie pkt. 2)-5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. Wykonawca którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (lub poręczenia) musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - minimum jeden projekt budowlany obejmujący budowę lub przebudowę sieci wodociągowych o długości min. 1,5 km.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza). Dowód wniesienia wadium.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 98
    • 2 - okres rękojmi - 2

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zgodnie z art. 144 Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie także istotnych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona się wyboru wykonawcy. Zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w terminie wykonania przedmiotu umowy w następujących okolicznościach:1)zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; 2)zmiany powodowane wniesieniem przez strony zastrzeżeń, odwołań na etapie wydawania decyzji administracyjnych, 3)brak pisemnej zgody właściciela nieruchomości i jednocześnie brak możliwości alternatywnego rozwiązania przebiegu sieci, która powoduje konieczność uzyskania ze Starostwa Powiatowego decyzji ograniczającej prawo dysponowania nieruchomością lub wydanie nowej decyzji administracyjnej przez Zamawiającego. 4)konieczność uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń właściwych służb, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zmiany zakresu zamówienia w przypadku braku uzyskania uzgodnień od stron postępowania w stopniu uniemożliwiającym wykonanie części zamówienia. W takim przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za wykonaną część zamówienia ustaloną protokółem podpisanym przez Strony Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji umowy (przedłużenie terminu), w przypadku gdy Wykonawca wykaże a Zamawiający potwierdzi, iż zakończenie prac projektowych nie może zostać zakończone w terminie ustalonym w umowie ze względu na sprzeciw, brak wyrażenia zgody, brak uzyskania zgody od mieszkańców, właścicieli nieruchomości przez które przebiegać ma projektowana sieć. Dokumentami potwierdzającymi w.w okoliczności będą w szczególności przedłożone Zamawiającemu pisemne oświadczenie właściciela/li wyrażające sprzeciw na projektowany przebieg sieci lub pisemna informacja Wykonawcy zawierająca informacje oraz dane osobowe i teleadresowe osoby zgłaszającej zastrzeżenia. Wykonawca zobowiązany jest ponadto uzasadnić racjonalność proponowanego rozwiązania w zakresie przebiegu trasy w kwestionowanym przez właściciela zakresie. W przypadku wystąpienia w.w okoliczności Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę faktury częściowej w wysokości proporcjonalnej do zrealizowanego zakresu zamówienia nie więcej jednak niż 80% wartości wynagrodzenia umownego brutto. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w przypadku:1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2)zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto. Termin zakończenia prac może ulec skróceniu za zgodą Stron. Dopuszcza się zmianę warunków płatności za zgodą Stron.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2; 28-130 Stopnica.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2; 28-130 Stopnica sekretariat /I piętro/.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Strzałków.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci wodociągowej z przyłączami w msc Strzałków po wcześniejszym uzyskaniu (jeśli zajdzie taka potrzeba) decyzji środowiskowej i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. W ramach niniejszego zadania należy: 1)wodociąg zlokalizować na linii aktualnie użytkowanych wyeksploatowanych rurociągów azbestowych, 2)nowe przyłącza do istniejących i będących w budowie budynków.Inwestycja ma na celu zaopatrzenie w wodę do potrzeb bytowo-gospodarczych wszystkich odbiorców oraz w ramach rozbudowy sieci zasilenie nowych terenów. Ponadto sieć wodociągowa ma służyć do ochrony p.poż. dla miejscowości. Sieć należy zaprojektować z rur o średnicach dostosowanych do wymogów hydraulicznych na przepływy gospodarcze i ppoż. Rury powinny posiadać atest dopuszczający do stosowania dla wody pitnej. Rodzaj rur podany zostanie w warunkach wydanych przez Referat Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta i Gminy. Należy przewidzieć tablice informacyjne dotyczące lokalizacji uzbrojenia sieci wodociągowej. Zamawiający wstępnie określił następujące szacunkowe wielkości: -łączna długość wodociągu około 3 500 mb, przyłączy 55 szt.,-wszystkie istniejące budynki mieszkalne i będące w budowie należy przyłączyć do wodociągu. Po wykonaniu nowego wodociągu stary wodociąg zostanie wyłączony z użytkowania.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 98
      • 2. okres rękojmi - 2

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Suchowola i Szklanów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci wodociągowej z przyłączami w msc. Suchowola i Szklanów (dla zabudowy położonej wzdłuż drogi powiatowej) po wcześniejszym uzyskaniu (jeśli zajdzie taka potrzeba) decyzji środowiskowej i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. W ramach niniejszego zadania należy:1)zlokalizować wodociąg w miarę możliwości na linii aktualnie użytkowanych i wyeksploatowanych rurociągów azbestowych, 2)zaprojektować nowe przyłącza do istniejących i będących w budowie budynków. Inwestycja ma na celu zaopatrzenie w wodę do potrzeb bytowo-gospodarczych wszystkich odbiorców. Ponadto sieć wodociągowa ma służyć do ochrony ppoż obu miejscowości. Sieć należy zaprojektować z rur o średnicach dostosowanych do wymogów hydraulicznych na przepływy gospodarcze i ppoż. Rury powinny posiadać atest dopuszczający do stosowania dla wody pitnej. Rodzaj rur podany zostanie w warunkach wydanych przez Referat Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta i Gminy. Należy przewidzieć tablice informacyjne dotyczące lokalizacji uzbrojenia sieci wodociągowej. Zamawiający wstępnie określił następujące szacunkowe wielkości:- łączna długość głównego wodociągu w miejscowości Suchowola około 1 800 mb, ilość przyłączy około 82 szt., -łączna długość głównego wodociągu w miejscowości Szklanów około 1 300 mb, przyłączy około 35 szt., -wszystkie istniejące budynki mieszkalne i będące w budowie należy przyłączyć do wodociągu. Po wykonaniu nowego wodociągu stary wodociąg zostanie wyłączony z użytkowania..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 98
      • 2. okres rękojmi - 2


    Załączone pliki
    SIWZ_Projekt_wodociag.docSIWZ z załącznikami od Nr 1 do Nr 5 (SIWZ_Projekt_wodociag.doc - 320.512 KB)
    Data publikacji: 2015-06-12 12:47:29 Redaktor: Mirosław Rajtar
    PFU_mapy.rarZałącznik Nr 6 do SIWZ - PFU, Mapki (PFU_mapy.rar - 6148.332 KB)
    Data publikacji: 2015-06-12 12:49:57 Redaktor: Mirosław Rajtar

    Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1109
    Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2015-06-12 12:44:29
    Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2015-06-12 12:51:05
    Rejestr zmian bieżącej strony
    Archiwalne wersje przetargu