Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Stopnica

Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica

Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 412

Data publikacji:
2015-10-01 13:03:17

Przedmiot: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej

Treść przetargu:
Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej
Numer ogłoszenia: 258630 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej: Część I - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Czyżów, Dziesławice, Część II - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jastrzębiec, Żerniki Dolne. Przedmiot zamówienia określony jest w załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia programie funkcjonalno-użytkowym oraz w projekcie umowy. Zakłada się zastosowanie sieci kanalizacji grawitacyjnej. Urozmaicona rzeźba terenu może sprawić, że wystąpi konieczność zastosowania układu kanalizacji grawitacyjno-pompowej. W przypadku unieszkodliwiania ścieków z pojedynczych domów lub ich niewielkich skupisk których podłączenie do zbiorczej sieci kanalizacyjnej jest ekonomicznie nieuzasadnione powinno być realizowane w oczyszczalniach przydomowych. W ramach niniejszego zadania należy zaprojektować główne kolektory i odcinki kanalizacji sanitarnej (przykanaliki) od kanału głównego do pierwszej studzienki licząc od strony budynku .W projekcie budowlanym należy ponadto przewidzieć dokładną lokalizację przyłącza kanalizacyjnego sanitarnego (odcinek od budynku do pierwszej studzienki). Winna być ona uzgodniona z właścicielem (użytkownikiem) działki i potwierdzona jego podpisem na przedłożonej odbitce A - 4 z mapy sytuacyjnej 1: 500 z naniesioną lokalizacją sieci. Mapki z podpisami należy załączyć do operatu terenowo-prawnego..

    II.1.5)

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części I-Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Czyżów, Dziesławice-2.000,00 zł, Dla części II-Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jastrzębiec, Żerniki Dolne-2.000,00 zł na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ przed upływem terminu składania ofert tj. do 12.10.2015 r. do godz. 10:00.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr: 91 8519 0005 0010 0000 0563 0006 a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium-Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej-Część ..,2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2)-5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. Wykonawca którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (lub poręczenia) musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego-w terminie związania ofertą-zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - minimum jeden projekt budowlany obejmujący budowę lub przebudowę sieci kanalizacyjnych o długości min. 5 km. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć wykaz usług stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do specyfikacji. 2.Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza). 3.Dowód wniesienia wadium.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 98
    • 2 - długość okresu rękojmi na wykonaną dokumentację - 2

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zgodnie z art. 144 Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie także istotnych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona się wyboru wykonawcy.Zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w terminie wykonania przedmiotu umowy w następujących okolicznościach: 1) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; 2) zmiany powodowane wniesieniem przez strony zastrzeżeń, odwołań na etapie wydawania decyzji administracyjnych, 3) brak pisemnej zgody właściciela nieruchomości i jednocześnie brak możliwości alternatywnego rozwiązania przebiegu sieci, która powoduje konieczność uzyskania ze Starostwa Powiatowego decyzji ograniczającej prawo dysponowania nieruchomością lub wydanie nowej decyzji administracyjnej przez Zamawiającego. 4) konieczność uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń właściwych służb, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zmiany zakresu zamówienia w przypadku braku uzyskania uzgodnień od stron postępowania w stopniu uniemożliwiającym wykonanie części zamówienia. W takim przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za wykonaną część zamówienia ustaloną protokółem podpisanym przez Strony Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji umowy (przedłużenie terminu), w przypadku gdy Wykonawca wykaże a Zamawiający potwierdzi, iż zakończenie prac projektowych nie może zostać zakończone w terminie ustalonym w umowie ze względu na sprzeciw, brak wyrażenia zgody, brak uzyskania zgody od mieszkańców, właścicieli nieruchomości przez które przebiegać ma projektowana sieć. Dokumentami potwierdzającymi w/w okoliczności będą w szczególności przedłożone Zamawiającemu pisemne oświadczenie właściciela/li wyrażające sprzeciw na projektowany przebieg sieci lub pisemna informacja Wykonawcy zawierająca informacje oraz dane osobowe i teleadresowe osoby zgłaszającej zastrzeżenia. Wykonawca zobowiązany jest ponadto uzasadnić racjonalność proponowanego rozwiązania w zakresie przebiegu trasy w kwestionowanym przez właściciela zakresie. W przypadku wystąpienia w/w okoliczności Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę faktury częściowej w wysokości proporcjonalnej do zrealizowanego zakresu zamówienia nie więcej jednak niż 80% wartości wynagrodzenia umownego brutto. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w przypadku: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto.Termin zakończenia prac może ulec skróceniu za zgodą Stron. Dopuszcza się zmianę warunków płatności za zgodą Stron. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica tel. 41 3779 800 faks 41 3779 606, pokój Nr 8 (I piętro)..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, (pokój nr 10, sekretariat, I piętro)..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Czyżów, Dziesławice.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla m. Czyżów i Dziesławice, po wcześniejszym uzyskaniu decyzji środowiskowej i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Zamawiający wstępnie określił następujące szacunkowe wielkości:a)dla Czyżowa:6 km głównej sieci kanalizacji sanitarnej; 93 budynki do podłączenia zamieszkanych przez 400 osób. b)dla Dziesławic:5 km głównej sieci kanalizacji sanitarnej; 52 budynki do podłączenia zamieszkanych przez 200 osób.Ścieki z w/w miejscowości zostaną odprowadzone do oczyszczalni ścieków w Falęcinie Starym..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 98
      • 2. długość okresu rękojmi na wykonaną dokumentację - 2

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jastrzębiec, Żerniki Dolne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jastrzębiec, Żerniki Dolne, po wcześniejszym uzyskaniu decyzji środowiskowej i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Zamawiający wstępnie określił następujące szacunkowe wielkości: a)dla Jastrzębca:2 km głównej sieci kanalizacji sanitarnej; 43 budynki do podłączenia zamieszkanych przez 170 osób.b)dla Żernik Dolnych: 8 km głównej sieci kanalizacji sanitarnej;56 budynków do podłączenia zamieszkanych przez 200 osób.Ścieki z w/w miejscowości zostaną odprowadzone do oczyszczalni ścieków w Falęcinie Starym..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.

     

      przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających


    Załączone pliki
    SIWZ_Projekt_kanalizacja.docSIWZ z Załącznikami od Nr 1 do Nr 5 (SIWZ_Projekt_kanalizacja.doc - 307.712 KB)
    Data publikacji: 2015-10-01 13:07:05 Redaktor: Mirosław Rajtar
    PFU_MAPY.rarZałącznik Nr 6 do SIWZ - PFU, Mapy (PFU_MAPY.rar - 4165.142 KB)
    Data publikacji: 2015-10-01 13:12:29 Redaktor: Mirosław Rajtar
    Pytania do przetargu.docWyjaśnienia dla Wykonawców (Pytania do przetargu.doc - 31.232 KB)
    Data publikacji: 2015-10-07 14:22:17 Redaktor: Mirosław Rajtar

    Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1220
    Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2015-10-01 13:03:17
    Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2015-10-01 13:26:34
    Rejestr zmian bieżącej strony
    Archiwalne wersje przetargu