Zamawiający:
Gmina Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 445
Data publikacji:
2017-01-25 13:37:03
Przedmiot: Wykonanie czynności technicznych (ustalenia przebiegu granicy) w postępowaniu rozgraniczeniowym
Treść przetargu:
Gmina Stopnica Stopnica, dnia 25.01.2017 r
ul. Tadeusza Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Tel. /41/3779800; faks /41/3779606
Znak: Or.271.1.4.2017
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Przedmiot: Gmina Stopnica prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości poniżej 30.000 euro, którego przedmiotem jest wykonanie czynności technicznych (ustalenia przebiegu granicy) w postępowaniu rozgraniczeniowym wszczętym postanowieniem Burmistrza Miasta i Gminy Stopnica nr GPIOŚ.II.6830.5.2016 z dnia 25.01.2017 roku, dotyczącym postępowania rozgraniczeniowego nieruchomości oznaczonej jako działka nr 675/1 z działkami oznaczonymi nr 76/2 i 77/2 położonymi w miejscowości Solec-Zdrój.
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Stopnica
28-130 Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, województwo świętokrzyskie
tel. 41 3779 800, faks 41 3779 606, e-mail : przetargi@stopnica.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości do 30000 euro – art. 4, pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) zgodnie z Zarządzeniem Nr 4/2017 Burmistrza Miasta i Gminy Stopnica z dnia 12 stycznia 2015 roku w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miasta i Gminy oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Stopnica regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty wskazanej w art. 4, pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na wykonaniu czynności technicznych (ustalenia przebiegu granicy) związanych z przeprowadzeniem rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej jako działka nr 675/1 z działkami oznaczonymi nr 76/2 i 77/2 położonymi w miejscowości Solec-Zdrój.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
a) rozpoczęcie – od dnia podpisania umowy
b) zakończenie do dnia 31.05.2017 roku
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie uprawnienia pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia.
6. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć:
a) w formie pisemnej wg załączonego formularza, w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, sekretariat pok. nr 10, I piętro, lub
b) elektronicznej wg załączonego formularza na adres e-mail: przetargi@stopnica.pl
nie później niż do dnia 2 lutego 2017 roku do godziny 11:00.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą brały udziału w wyborze najkorzystniejszej oferty.
Niezależnie od wyboru formy złożenia oferty, oferty które wpłyną muszą być podpisane przez osoby uprawnione.
7. WYBÓR OFERENTA I ZAWARCIE UMOWY:
a) Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną brutto.
b) Wybrany przez Zamawiającego Wykonawca zostanie powiadomiony i zaproszony na spotkanie celem ostatecznego uzgodnienia warunków umowy i podpisania umowy.
8. WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Krzysztof Rogala – Referat Gospodarki Przestrzennej Inwestycji i Ochrony Środowiska - tel. 41 3779 801.
Informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Stopnica: poniedziałek-piątek w godz: 7:00–15:00.
Załączone pliki |
Formularz Oferty i projekt Umowy (form_oferty_projekt_umowy_rozgr_solec.doc - 38.912 KB) | |
Data publikacji: 2017-01-25 13:41:00 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Mapka (mapka.pdf - 272.44 KB) | |
Data publikacji: 2017-01-25 13:41:42 Redaktor: Krzysztof Rogala |
Opublikował: Krzysztof Rogala, data publikacji: 2017-01-25 13:42:22
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu