Zamawiający:
Gmina Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 510
Data publikacji:
2018-06-13 15:14:36
Przedmiot: Zakup wyposażenia dla potrzeb funkcjonowania nowego przedszkola
Treść przetargu:
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 22-06-2018
Numer ogłoszenia
1118306
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
Podpisaną ofertę można również złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Oferta powinna być podpisana przez osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające umocowanie osoby podpisującej ofertę- upoważnienie, pełnomocnictwo, wypis z KRS (jeżeli jest to konieczne).
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia Nr 1- sprzęt komputerowy i multimedialny
Część zamówienia Nr 2- Wyposażenie kuchni w naczynia
Część zamówienia Nr 3- pomoce dydaktyczne
Część zamówienia Nr 4- meble
Część zamówienia Nr 5- szafki do szatni
Część zamówienia Nr 6- środki czystości
Część zamówienia Nr 7- wyposażenie kuchni w Zespole Szkolno- Przedszkolnym
Część zamówienia Nr 8- Rolety materiałowe w kasecie
Wykonawca może złożyć ofertę na realizację jednej, kilku bądź wszystkich części zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w treści dokumentacji zapytania ofertowego, w szczególności Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Część zamówienia Nr 1- sprzęt komputerowy i multimedialny (m.in. tablice interaktywne (multimedialne), laptopy, telewizory, kserokopiarka kolorowa)
Część zamówienia Nr 2- Wyposażenie kuchni w naczynia (m.in. zastawa stołowa- talerze, sztućce)
Część zamówienia Nr 3- pomoce dydaktyczne (m.in. książki, klocki, gry, zabawki, puzzle edukacyjne)
Część zamówienia Nr 4- meble (m.in. meble szkolne- krzesła, stoły, biurka, leżaki)
Część zamówienia Nr 5- szafki do szatni dla 175 dzieci
Część zamówienia Nr 6- środki czystości (m.in. płyty, pasty, mydła, płyny do czyszczenia, kosze na odpady, szczotki)
Część zamówienia Nr 7- wyposażenie kuchni w Zespole Szkolno- Przedszkolnym (piec konwekcyjno- parowy, kuchnia gzowa, garnki)
Część zamówienia Nr 8- Rolety materiałowe w kasecie (na poszczególne kwatery w żywych pastelowych kolorach (żółty, zielony, niebieski, czerwony) na: -10 drzwi balkonowych 6 kwaterowych, -9 okien 6 kwaterowych rozwierano-uchylnych, 6 okien 3 kwaterowych rozwierano-uchylnych.
Wykonawca może złożyć ofertę na realizację jednej, kilku bądź wszystkich części zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w treści dokumentacji zapytania ofertowego, w szczególności Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Część zamówienia Nr 1- sprzęt komputerowy i multimedialny [kody i nazwy CPV: 32322000-6- Urządzenia multimedialne, 30213100-6 komputery przenośne, 32324600-6 telewizory, 30121100-4 fotokopiarki]
Część zamówienia Nr 2- Wyposażenie kuchni w naczynia [kody i nazwy CPV:39221100-8 zastawa kuchenna, 39221000-7 sprzęt kuchenny ]
Część zamówienia Nr 3- pomoce dydaktyczne [kody i nazwy CPV: 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 37500000-3 gry i zabawki]
Część zamówienia Nr 4- meble [kody i nazwy CPV: 39160000-1 meble szkolne]
Część zamówienia Nr 5- szafki do szatni [kody i nazwy CPV: 39160000-1 meble szkolne]
Część zamówienia Nr 6- środki czystości [kody i nazwy CPV:39830000-9 środki czystości]
Część zamówienia Nr 7- wyposażenie kuchni w Zespole Szkolno- Przedszkolnym [kody i nazwy CPV: 39220000-0- sprzęt AGD, 39221000-7- sprzęt kuchenny]
Część zamówienia Nr 8- Rolety materiałowe w kasecie [kody i nazwy CPV: 45421145-2 rolety]
Wykonawca może złożyć ofertę na realizację jednej, kilku bądź wszystkich części zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w treści dokumentacji zapytania ofertowego, w szczególności Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wiedza i doświadczenie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Dodatkowe warunki
Warunki zmiany umowy
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamówienia uzupełniające
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną brutto.
Najniższa cena –100%
Pozostałe oferty ocenione zostaną wg wzoru:
P = (Cmin/Cof) 100 %
Przy czym 1% = 1 pkt
gdzie: Cmin - najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert
Cof. ocen. - zaoferowana cena brutto ocenianej oferty
P - ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).
Wykluczenia
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
Adres
Kazimierza Wielkiego 23
28-130 Stopnica
świętokrzyskie , buski
Numer telefonu
Fax
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Inne źródła finansowania
Liczba wyświetleń: 1
Treść ogłoszenia została zmieniona
Przed zmianą:
Harmonogram realizacji zamówienia
Okres realizacji zamówienia: 23 lipca-22 sierpnia 2018 r. (z wyłączeniem
części zamówienia Nr 7- środki czystości- ostatnia dostawa 3 grudnia
2018 r.)
Po zmianie:
Harmonogram realizacji zamówienia
Okres realizacji zamówienia: 23 lipca-22 sierpnia 2018 r. (z wyłączeniem
części zamówienia Nr 6- środki czystości- ostatnia dostawa 3 grudnia
2018 r.)
Pytania i wyjaśnienia
Załączone pliki |
Dokumentacja zapytania ofertowego (zapytanie_ofertowe_przedszkole2.doc - 544.256 KB) | |
Data publikacji: 2018-06-13 15:15:15 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Rzut parteru (proponowany rozstaw szafek) (proponowany_rozstaw_szafek_w_szatni.pdf - 444.843 KB) | |
Data publikacji: 2018-06-13 15:15:51 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Odpowiedzi na pytania oraz sprostowanie (Odpowiedzi_na_pytania_sprostowanie_przedszkole.pdf - 1219.205 KB) | |
Data publikacji: 2018-06-18 13:18:53 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
odpowiedzi na pytania 2 (Odpowiedzi_na_pytania_przedszkole.pdf - 393.582 KB) | |
Data publikacji: 2018-06-19 14:25:00 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Odpowiedzi na pytania 3 (Odpowiedzi_na_pytania_przedszkole_3.pdf - 660.456 KB) | |
Data publikacji: 2018-06-20 13:27:37 Redaktor: Mirosław Rajtar |
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2018-06-13 15:15:59
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu