Zamawiający:
Gmina Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 513
Data publikacji:
2018-07-04 08:23:20
Przedmiot: Zakup wyposażenia dla potrzeb funkcjonowania nowego przedszkola
Treść przetargu:
Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 13-07-2018
Numer ogłoszenia
1122863
Status ogłoszenia
Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę w wersji papierowej należy
złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy
Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, sekretariat, pok.
10, I piętro. Termin składania ofert: 13.07.2018 r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi: 13.07.2018 r. o godz. 12:30 w sali
konferencyjnej Urzędu, parter.
Podpisaną ofertę można również złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Oferta powinna być podpisana przez osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające umocowanie osoby podpisującej ofertę- upoważnienie, pełnomocnictwo, wypis z KRS (jeżeli jest to konieczne).
Podpisaną ofertę można również złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Oferta powinna być podpisana przez osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające umocowanie osoby podpisującej ofertę- upoważnienie, pełnomocnictwo, wypis z KRS (jeżeli jest to konieczne).
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
przetargi@stopnica.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Mirosław Rajtar
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
41 3779 802
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część zamówienia Nr 1- sprzęt komputerowy i multimedialny
Część zamówienia Nr 2- pomoce dydaktyczne
Część zamówienia Nr 3- szafki do szatni
Część zamówienia Nr 4- środki czystości
Wykonawca może złożyć ofertę na realizację jednej, kilku bądź wszystkich części zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w treści dokumentacji zapytania ofertowego, w szczególności Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Część zamówienia Nr 1- sprzęt komputerowy i multimedialny
Część zamówienia Nr 2- pomoce dydaktyczne
Część zamówienia Nr 3- szafki do szatni
Część zamówienia Nr 4- środki czystości
Wykonawca może złożyć ofertę na realizację jednej, kilku bądź wszystkich części zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w treści dokumentacji zapytania ofertowego, w szczególności Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
buski
Miejscowość:
Stopnica, ul. Kazimierza Wielkiego
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyposażenie
nowo wybudowanego przedszkola w Stopnicy w sprzęt komputerowy,
multimedialny, meble szkolne, pomoce dydaktyczne, środki czystości.
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część zamówienia Nr 1- sprzęt komputerowy i multimedialny (m.in. tablice interaktywne (multimedialne), laptopy, telewizory, kserokopiarka kolorowa)
Część zamówienia Nr 2- pomoce dydaktyczne (m.in. książki, klocki, gry, zabawki, puzzle edukacyjne)
Część zamówienia Nr 3- szafki do szatni dla 175 dzieci
Część zamówienia Nr 4- środki czystości (m.in. mydła, płyny do czyszczenia, kosze na odpady, szczotki)
Wykonawca może złożyć ofertę na realizację jednej, kilku bądź wszystkich części zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w treści dokumentacji zapytania ofertowego, w szczególności Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Część zamówienia Nr 1- sprzęt komputerowy i multimedialny (m.in. tablice interaktywne (multimedialne), laptopy, telewizory, kserokopiarka kolorowa)
Część zamówienia Nr 2- pomoce dydaktyczne (m.in. książki, klocki, gry, zabawki, puzzle edukacyjne)
Część zamówienia Nr 3- szafki do szatni dla 175 dzieci
Część zamówienia Nr 4- środki czystości (m.in. mydła, płyny do czyszczenia, kosze na odpady, szczotki)
Wykonawca może złożyć ofertę na realizację jednej, kilku bądź wszystkich części zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w treści dokumentacji zapytania ofertowego, w szczególności Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Kod CPV
30200000-1
Nazwa kodu CPV
Urządzenia komputerowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część zamówienia Nr 1- sprzęt komputerowy i multimedialny [kody i nazwy CPV: 32322000-6- Urządzenia multimedialne, 30213100-6 komputery przenośne, 32324600-6 telewizory, 30121100-4 fotokopiarki]
Część zamówienia Nr 2- pomoce dydaktyczne [kody i nazwy CPV: 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 37500000-3 gry i zabawki]
Część zamówienia Nr 3- szafki do szatni [kody i nazwy CPV: 39160000-1 meble szkolne]
Część zamówienia Nr 4- środki czystości [kody i nazwy CPV:39830000-9 środki czystości]
Wykonawca może złożyć ofertę na realizację jednej, kilku bądź wszystkich części zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w treści dokumentacji zapytania ofertowego, w szczególności Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Część zamówienia Nr 1- sprzęt komputerowy i multimedialny [kody i nazwy CPV: 32322000-6- Urządzenia multimedialne, 30213100-6 komputery przenośne, 32324600-6 telewizory, 30121100-4 fotokopiarki]
Część zamówienia Nr 2- pomoce dydaktyczne [kody i nazwy CPV: 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 37500000-3 gry i zabawki]
Część zamówienia Nr 3- szafki do szatni [kody i nazwy CPV: 39160000-1 meble szkolne]
Część zamówienia Nr 4- środki czystości [kody i nazwy CPV:39830000-9 środki czystości]
Wykonawca może złożyć ofertę na realizację jednej, kilku bądź wszystkich części zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w treści dokumentacji zapytania ofertowego, w szczególności Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Harmonogram realizacji zamówienia
Okres realizacji zamówienia: 23 lipca-22 sierpnia 2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie precyzuje
szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie. Dla potwierdzenia
spełniania warunku udziału w postępowaniu wystarczające jest złożenie
oświadczenia, które jest treścią formularza oferty.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie precyzuje
szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie. Dla potwierdzenia
spełniania warunku udziału w postępowaniu wystarczające jest złożenie
oświadczenia, które jest treścią formularza oferty.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie precyzuje
szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie. Dla potwierdzenia
spełniania warunku udziału w postępowaniu wystarczające jest złożenie
oświadczenia, które jest treścią formularza oferty.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie precyzuje
szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie. Dla potwierdzenia
spełniania warunku udziału w postępowaniu wystarczające jest złożenie
oświadczenia, które jest treścią formularza oferty.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie precyzuje
szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie. Dla potwierdzenia
spełniania warunku udziału w postępowaniu wystarczające jest złożenie
oświadczenia, które jest treścią formularza oferty.
Dodatkowe warunki
Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający nie przewiduje zmiany istotnych warunków postanowień zawartej umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna być podpisana przez
osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Do
oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające umocowanie osoby
podpisującej ofertę- upoważnienie, pełnomocnictwo, wypis z KRS (jeżeli
jest to konieczne).
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:
Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną brutto.
Najniższa cena –100%
Pozostałe oferty ocenione zostaną wg wzoru:
P = (Cmin/Cof) 100 %
Przy czym 1% = 1 pkt
gdzie: Cmin - najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert
Cof. ocen. - zaoferowana cena brutto ocenianej oferty
P - ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).
Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną brutto.
Najniższa cena –100%
Pozostałe oferty ocenione zostaną wg wzoru:
P = (Cmin/Cof) 100 %
Przy czym 1% = 1 pkt
gdzie: Cmin - najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert
Cof. ocen. - zaoferowana cena brutto ocenianej oferty
P - ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).
Wykluczenia
Wykonawcy którzy nie potwierdzą spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczenia.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
GMINA STOPNICA/ ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY W STOPNICY
Adres
Kazimierza Wielkiego 23
28-130 Stopnica
świętokrzyskie , buski
Numer telefonu
413779052
Fax
413779052
NIP
6551908589
Tytuł projektu
Przedszkole podstawowym ogniwem procesu edukacji- wygenerowanie dodatkowych miejsc
wychowania przedszkolnego w Gminie Stopnica
Numer projektu
RPSW.08.03.01-26-0037/17-00
Inne źródła finansowania
Nie dotyczy.
Załączone pliki |
Dokumentacja zapytania ofertowego (zapytanie_ofertowe_przedszkole3.doc - 456.192 KB) | |
Data publikacji: 2018-07-04 08:26:45 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Rzut parteru (proponowany rozstaw szafek) (proponowany_rozstaw_szafek_w_szatni2.pdf - 444.843 KB) | |
Data publikacji: 2018-07-04 08:32:48 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Odpowiedzi na pytania (Odpowiedzi_na_pytania_przedszkole_10.07.2018.pdf - 1076.73 KB) | |
Data publikacji: 2018-07-10 13:56:51 Redaktor: Mirosław Rajtar |
Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 684
Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2018-07-04 08:23:20
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2018-07-04 08:32:59
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2018-07-04 08:32:59
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu