Zarządzenie Nr 100/07 z 29 listopada 2007 r.

Zarządzenie Nr 100/07
Wójta Gminy Stopnica
z dnia 29 listopada 2007 roku

w sprawie powołania komisji przetargowej


Na podstawie art.19 ust 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo Zamówień Publicznych 7Dz. U. Nr 19 póz. 1777 zarządzam co następuje:

§1

Powołuję    Komisję    przetargową   do    rozstrzygnięcia    postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na remont nawierzchni dróg gminnych w gminie Stopnica. Komisja w składzie:
1. Helena Rokita - Przewodnicząca Komisji
2. Mirosław Siekierski - Sekretarz Komisji
3. Krzysztof Rogala - Członek Komisji
Otwarcie ofert nastąpi 06 grudnia 2007r. o godzinie 10:30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Stopnicy

§2

Do zadań Komisji Przetargowej należy ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocena ofert.

§3

Komisja przedstawi kierownikowi Zamawiającego propozycje: wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, lub wystąpi z wnioskiem o ewentualne unieważnienie postępowania.

§4

Komisja pracuje zgodnie z zasadami określonymi w/w Prawie Zamówień Publicznych. Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy.

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia


Urząd Miasta i Gminy Stopnica
ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
tel. 41-3779-805 fax. 41-3779-606
www.stopnica.pl