Zarządzenie Nr 108/07 z 13 grudnia 2007 r.

Zarządzenie Nr 108/07
Wójta Gminy Stopnica
z dnia 13 grudnia 2007 roku

w sprawie powołania komisji do odbioru robót będących przedmiotem zamówienia w przetar Or.340/05/07, Or.340/07/07 w postaci remontu nawierzchni dróg gminnych w gminie Stopnica or robót pn. „Remont przystanków autobusowych przy drodze krajowej nr 73"

Na podstawie art.31 i art.33 ust 1. ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 142, póz. 1591 z późniejszymi zmianami) zarządzam, co następuje:

§1

Powołuję komisję do odbioru robót związanych z remontem nawierzchni dróg gminnych w gmir Stopnica oraz remontów przystanków autobusowych w składzie:
Przewodniczący Komisji - Mirosław Siekierski- inspektor UG
Członkowie:
Maria Brońska- inspektor UG
Krzysztof Rogala - inspektor UG
Odbiór zostanie dokonany przy udziale: Jacenty Szymczyk- inspektor nadzoru
Odbiór robót wykonanych przez Firmę CEWAP zostanie dokonany w dniu 18.12.2007r. Zbiórka komisji w siedzibie Urzędu Gminy w Stopnicy o godz. 8:00.
Odbiór robót wykonanych przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Spółka Akcyjna w Kraśniku, zostanie dokonany w dniu 19.12.2007r. Zbiórka komisji w siedzibie Urzędu Gminy w Stopnicy o godz. 8:00.
Odbiór robót pn. „ Remont przystanków autobusowych przy drodze krajowej nr 73" zostań dokonany w dniu 20.12.2007r. Zbiórka komisji w siedzibie Urzędu Gminy w Stopnicy o godz. 8:00

§2

Odbioru należy dokonać w obecności przedstawiciela Wykonawcy robót.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia


Urząd Miasta i Gminy Stopnica
ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
tel. 41-3779-805 fax. 41-3779-606
www.stopnica.pl