Zarządzenie Nr 6/05 z dnia 22 II 2005r. |
Zarządzenie Nr 6/05 w sprawie powołania komisji przetargowej Na podstawie art.19 ust 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. Nr 19 poz. 177/ zarządzam co następuje: § 1 Powołuję Komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie 1. Helena Rokita - Przewodnicząca Komisji § 2 Powołuję radnego Krzysztofa Zycha w charakterze obserwatora postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. § 3 Do zadań Komisji Przetargowej należy ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocena ofert. § 4 Komisja przedstawi kierownikowi Zamawiającego propozycje: wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, lub wystąpi z wnioskiem o ewentualne unieważnienie postępowania. § 5 Komisja pracuje zgodnie z zasadami określonymi w/w Prawie Zamówień Publicznych. Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy. § 6 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.
|
Urząd Miasta i Gminy Stopnica |