Zarządzenie Nr 88/05 z dnia 10 XI 2005r.

Zarządzenie Nr 88/05
Wójta Gminy Stopnica
z dnia 10 listopada 2005 roku

w sprawie powołania komisji przetargowej

 Na podstawie art.19 ust 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo Zamówień Publicznych

/Dz. U. Nr 19 poz. 177/ zarządzam co następuje:

§ 1

Powołuję Komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia

publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w

budynku administracyjnym Urzędu Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2, w następującym składzie:

1. Helena Rokita - Przewodnicząca Komisji
2. Krzysztof Rogala - Sekretarz Komisji
3. Jan Stachurski - Członek Komisji


§ 2

Do zadań Komisji Przetargowej należy ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w

postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocena ofert.

§ 3

Komisja przedstawi kierownikowi Zamawiającego propozycje: wykluczenia wykonawcy, odrzucenia

oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, lub wystąpi z wnioskiem o ewentualne

unieważnienie postępowania.


§ 4

Komisja pracuje zgodnie z zasadami określonymi w/w Prawie Zamówień Publicznych. Komisja

kończy pracę z dniem podpisania umowy.


§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.


Urząd Miasta i Gminy Stopnica
ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
tel. 41-3779-805 fax. 41-3779-606
www.stopnica.pl