Zamawiajacy: Urząd Gminy Stopnica

Adres: ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
Kontakt: tel. 041-3779-800, fax. 041-3779-606
E-mail: gmina@stopnica.pl, Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 276

Data publikacji: 2012-08-21 13:35:38

Przedmiot: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, kosiarek, przyczepy, opryskiwacza, zamiatarki, pługu, piaskarki

Treść przetargu:

Stopnica: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, kosiarek, przyczepy, opryskiwacza, zamiatarki, pługu, piaskarki
Numer ogłoszenia: 308320 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, kosiarek, przyczepy, opryskiwacza, zamiatarki, pługu, piaskarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, kosiarek, przyczepy, opryskiwacza, zamiatarki, pługu, piaskarki. Szczegółowe wymagania dotyczące w/w przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku Nr 5- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, będącym integralną częścią SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 200 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.11.00-9, 16.70.00.00-2, 16.10.00.00-5, 34.14.44.31-8, 34.14.44.40-4, 34.22.30.00-6, 34.92.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje konieczności wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ przed upływem terminu składania ofert tj. do 29.08.2012r. do godz. 10:00. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr: 91 8519 0005 0010 0000 0563 0006 a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać- Wadium - dostawa ciągnika rolniczego . 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2 ppkt. 2) - 5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 3. Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium 3. Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, pokój 8 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, pokój 10- sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Numer ogłoszenia: 319556 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 308320 - 2012 data 21.08.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, fax. 0-41 3779 606.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

 


Załączone pliki
SIWZ_komunalna.docSIWZ z załącznikami (SIWZ_komunalna.doc - 201.216 KB)
Data publikacji: 2012-08-21 14:26:26 Redaktor: Mirosław Rajtar
Wyjasnienie_24.08.2012.pdfWyjaśnienie z dnia 24.08.2012 (Wyjasnienie_24.08.2012.pdf - 45.003 KB)
Data publikacji: 2012-08-24 14:50:17 Redaktor: Mirosław Rajtar
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_ciagnik.docOgłoszenie o zmianie ogłoszenia (ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_ciagnik.doc - 32.256 KB)
Data publikacji: 2012-08-29 09:11:26 Redaktor: Mirosław Rajtar
Opis: Uwaga: zmiana terminu składania ofert
Wyjasnienie_29.08.2012.docWyjaśnienie z dnia 29.08.2012 (Wyjasnienie_29.08.2012.doc - 31.744 KB)
Data publikacji: 2012-08-29 11:11:31 Redaktor: Mirosław Rajtar
Wyjasnienie_komunalka2.docWyjaśnienie z dnia 31.08.2012 (Wyjasnienie_komunalka2.doc - 34.304 KB)
Data publikacji: 2012-08-31 13:44:44 Redaktor: Krzysztof Rogala

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 4286
Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2012-08-21 13:35:38
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2012-08-21 14:27:10
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu