Adres: ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
Kontakt: tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail: gmina@stopnica.pl, Strona www: www.stopnica.pl
Treść przetargu:
Ogłoszenie o zamówieniuNr ogłoszenia: 2021/BZP 00035502/01 strona internetowa
prowadzonego postępowania: https://stopnica.ezamawiajacy.pl/pn/stopnica/demand/notice/public/26524/details Dostawy
Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na
remontowane, modernizowane nawierzchnie dróg, chodników i placów
gminnych na terenie gminy Stopnica SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stopnica 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 2910107831.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 2 1.5.2.) Miejscowość: Stopnica 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-130 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.7.) Numer telefonu: +48413779800 1.5.8.) Numer faksu: +48413779606 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stopnica.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.stopnica.pl 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na
remontowane, modernizowane nawierzchnie dróg, chodników i placów
gminnych na terenie gminy Stopnica 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c78e0fa4-984a-11eb-86b1-a64936a8669f 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035502/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19 12:55 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003639/02/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.2.1 Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na modernizację dróg gminnych 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://stopnica.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.)
Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.)
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: przy użyciu platformy:
https://stopnica.ezamawiajacy.pl, Zamawiający rekomenduje, aby
Wykonawca, przed przystąpieniem do składania ofert w systemie, zapoznał
się z Instrukcją korzystania z systemu, która dostępna jest w sekcji
„regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz zasadami rejestracji w
systemie, o których mowa w regulaminie dostępnym pod adresem
https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Pytania
do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej :
https://stopnica.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest
dostępna pod wyżej wskazanym adresem. Oferta wraz z załącznikami musi
zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do
Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym
dostępnym pod adresem https://stopnica.ezamawiajacy.pl, zgodnie z
poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni
roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia
oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp
do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca
biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie
zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres
e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z
obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po
założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i
przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego
pod adresem https://stopnica.ezamawiajacy.pl: • komputer PC/MAC z
aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta• Wybrana
przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox,
Google Chrome lub MS Edge• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na
komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe). 3.7.)
Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia
lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Zamawiający nie wymaga użycia narzędzie, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne. 3.8.)
Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu
narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych
podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W
postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. W postępowaniu
i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób
fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie
danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia
2016/679. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679,
zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych osób
fizycznych jest Burmistrz Miasta i Gminy Stopnica. 2) Zamawiający
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować
pocztą elektroniczną na adres iodo@stopnica.pl,3) dane osobowe osób
fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego - „Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i
wyrównaniem na remontowane, modernizowane nawierzchnie dróg, chodników i
placów gminnych na terenie gminy Stopnica” Oznaczenie sprawy:
Or.271.1.2021,4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 rozporządzenia 2016/679;5) osoba fizyczna posiada:a) na
podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych
osobowych jej dotyczących;b) na podstawie art. 16 rozporządzenia
2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;c) na podstawie
art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; d) prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba
fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza
przepisy rozporządzenia 2016/679;6) osobie fizycznej nie przysługuje:a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679
prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;c) na
podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c
rozporządzenia 2016/679. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia
publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również
obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności
obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679
względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane
te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z
art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w
zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już
tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).Wykonawca
jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14
rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane
przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma
zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5
rozporządzenia 2016/679. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.W przypadku gdy wniesienie żądania
dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia
2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych
zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu,
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie
udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. Ograniczenia zasady jawności, o
których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio. W
przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane
przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3
rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z
żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są
przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może
naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.1.2021 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa
drogowego w ciągu 2021 roku, tj. zakup wraz z załadunkiem, transportem,
rozładunkiem kruszywa na drogach w gminie Stopnica. Zamawiający
zastrzega możliwość remontów, modernizacji dróg, placów, chodników w
różnych miejscowościach Gminy Stopnica Zakres dostawy: Kruszywo o
frakcji 0-31,5- 4000 t Kruszywo o frakcji 31,5- 63 -900 t Kruszywo o
frakcji 2-4 mm – 100 t Jakość w/w kruszywa łamanego: klasa co najmniej
II gatunek 1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny ofertowej brutto i kryteriów dodatkowych 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie 4.3.6.) Waga: 20,00 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności
technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie –
wykonał należycie jedną dostawę kruszywa o wartości co najmniej 150 000
złotych brutto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda
następujących podmiotowych środków dowodowych:1) informacji z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,b) art.
108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o
zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie
art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od
innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; wzory
oświadczeń o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej albo
przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowią odpowiednio
Załączniki nr 9 i 10 do SWZ;3) oświadczenie wykonawcy o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art.
108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o
zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1
pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia
mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6
ustawy,Wzór oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Załącznik nr 3
do SWZ.Wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawcy mającego siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, określone
zostały w p. XX SWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w
art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których
mowa w:1) podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1 pkt
1, 3-5, 2) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których
mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp,
dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne
tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,-
dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych
podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W
celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu
dotyczącego zdolności zawodowej Zamawiający żąda wykazu dostaw
wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik
nr 12 do SWZ. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w
ust. 2, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania
ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji
dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa
w ust. 2, dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub
uczestniczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające
status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi
zawierać tych dokumentów gdy można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w
oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków; 2.
Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; 3. Wykonawca,
który w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie polegał
na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby musi złożyć wraz z
ofertą zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SWZ) SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W
takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w pkt. XX SWZ składa z
ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji.3. Jeżeli została wybrana oferta
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.7.)
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki
publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z art. 455 ustawy Pzp. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 10:00 8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę skalda się w postaci elektronicznej w systemie pod adresem https://stopnica.ezamawiajacy.pl 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 10:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-28
|