Adres: ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
Kontakt: tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail: gmina@stopnica.pl, Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 695
Data publikacji: 2022-05-24 15:16:45
Stopnica, dnia 2022-05-24
Gmina Stopnica
ul. Tadeusza Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Tel. /41/3779800; faks /41/3779606
Znak: Or.271.1.28.2022
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Przedmiot: Gmina Stopnica prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem są usługi ziemno-drogowe równiarką drogową przy remoncie, modernizacji dróg, chodników i placów gminnych wskazanych przez zamawiającego.
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Stopnica
28-130 Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, województwo świętokrzyskie
tel. 41 3779 800, faks 41 3779 606,
e-mail: przetargi@stopnica.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł zgodnie z Zarządzeniem Nr 162/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Stopnica z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Stopnica regulaminu udzielania zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm. ).
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia są usługi ziemno-drogowe równiarką drogową przy remoncie, modernizacji dróg, chodników i placów gminnych wskazanych przez zamawiającego i w żądanych terminach.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
a) rozpoczęcie – od dnia podpisania umowy, w dniu następnym po dniu telefonicznego lub mailowego zgłoszenia zamawiającego,
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie uprawnienia oraz zaplecze techniczne pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia.
6. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć:
a) w formie pisemnej wg załączonego formularza, w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, sekretariat pok. nr 10, I piętro, lub
b) elektronicznej (temat: usługi równiarką drogową w 2022 roku) wg załączonego formularza na adres e-mail: przetargi@stopnica.pl
nie później niż do dnia 27 maja 2022 roku do godziny 1200
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą brały udziału w wyborze najkorzystniejszej oferty.
Niezależnie od wyboru formy złożenia oferty, oferty które wpłyną muszą być podpisane przez osoby uprawnione.
7. WYBÓR OFERENTA I ZAWARCIE UMOWY:
a) Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną brutto.
b) Wybrany przez Zamawiającego Wykonawca zostanie powiadomiony i zaproszony do podpisania umowy.
8. WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Justyna Kopeć – Inspektor ds. budowy dróg i planowania przestrzennego - tel. 41 3779 804
Informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy: od poniedziałku do piątku w godz.: 700 –1500.
Załączone pliki |
Formularz oferty i wzór umowy (zalaczniki_do_zaproszenia_formularz_projekt_Umowy_.doc - 51.712 KB) | |
Data publikacji: 2022-05-24 15:18:02 Redaktor: Justyna Kopeć |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 221 |
Wprowadził do systemu: Justyna Kopeć, data: 2022-05-24 15:16:45 Opublikował: Justyna Kopeć, data publikacji: 2022-05-24 15:18:12 Rejestr zmian bieżącej strony Archiwalne wersje przetargu |