Zarządzenie Nr 93/07 z 12 listopada 2007r.

Wersja do druku

Zarządzenie Nr 93/07
Wójta Gminy Stopnica
z dnia 12 listopada 2007r.

w sprawie powołania komisji stypendialnej, ustalenia jej zadań i trybu pracy.

Na podstawie § 10 Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Stopnica stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXVI/27/05 z dnia 10 maja 2005r. Rady Gminy w Stopnicy zarządza się:

§ 1

Powołuje się Gminną Komisję Stypendialną, która będzie prowadziła działalność w roku szkolnym 2007/2008.

§ 2

1. W skład Komisji wchodzą:
1) Przewodniczący mgr Józef Podsiadło - Dyrektor Gimnazjum w Stopnicy
2) Członek mgr Andrzej Banach  - Dyrektor ZSP w Stopnicy
3) Członek mgr Beata Dresel  - Dyrektor SP Czyżów
4) Członek mgr Helena Grabowska  - Dyrektor SP Smogorzów
5) Członek mgr Halina Prasałek  - Dyrektor SP Mietel
6) Członek mgr Anna Łukasik  - Dyrektor SP Strzałów
7) Członek mgr Ewa Naporowska  - Kierownik GOPS
2. Komisja zbiera się na posiedzeniach w terminach ustalonych przez Wójta.
3. Do zadań Komisji należy:
wstępna kwalifikacja wniosków o przyznanie stypendium szkolnego pod względem spełnienia kryteriów uprawniających do otrzymania pomocy materialnej, określonych w § 13 ust. 1-2 Regulaminu,
rozpatrzenie wszystkich przypadków sytuacji materialnej uczniów, kwalifikujących się do udzielenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym z urzędu, na podstawie posiadanych informacji o trudnej sytuacji materialnej uczniów, w tym celu Komisja z pomocą pracowników prowadzących obsługę biurową, dokumentuje sytuację materialną uczniów, kwalifikujących się do udzielenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym z urzędu,
przedstawienie propozycji wysokości stypendiów w indywidualnych sprawach ustalonych wg zasad określonych w § 13 ust. 3-8 Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów,
ustalenie propozycji listy podmiotów prowadzących zajęcia edukacyjne, w których udział może być dofinansowany w ramach stypendiów szkolnych, podmioty wpisane na listę powinny być wiarygodne i zapewniać warunki programowe, kadrowe, wychowawcze i lokalowe niezbędne do realizacji zajęć edukacyjnych a w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do spełnienia przez podmiot powyższych warunków Komisja może dokonywać odpowiedniego sprawdzenia.
4. Z posiedzenia Komisji sporządza się protokół.
5. Obsługę biurową prac Komisji prowadzi Inspektor ds. Oświaty.

Statystyki bieżącej stronyWyświetleń: 1143

Wprowadził(a) do systemu: Mariusz Szcześniak, data: 2008-02-06 13:12:56
Opublikował(a): Mariusz Szcześniak, data publikacji: 2008-02-07 09:45:49
Ostatnia zmiana: Mariusz Szcześniak, data: 2008-02-07 09:45:49
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony