Zarządzenie Nr 53/04 z dnia 15 IX 2004r.
Zarządzenie Nr 53/04
Wójta Gminy Stopnica
z dnia 15 września 2004 roku
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art.19 ust 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. Nr 19 poz. 177/ zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Mietlu, w następującym składzie:
1. Helena Rokita - Przewodnicząca Komisji
2. Danuta Rogala - Sekretarz Komisji
3. Barbara Fiutko - Członek Komisji
4. Danuta Szczepanik - Członek Komisji
§ 2
Do zadań Komisji Przetargowej należy ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocena ofert.
§ 3
Komisja przedstawi kierownikowi Zamawiającego propozycje: wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty lub wystąpi z wnioskiem o ewentualne unieważnienie postępowania.
§ 4
Komisja pracuje zgodnie z zasadami określonymi w/w Prawie Zamówień Publicznych. Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy.
§ 5
Zarządzenie wchodzi z dniem powzięcia.
Wprowadził(a) do systemu: Mariusz Szcześniak, data: 2004-09-21 20:27:44
Opublikował(a): Mariusz Szcześniak, data publikacji: 2004-09-21 20:29:04
Ostatnia zmiana: Mirosław Rajtar, data: 2013-03-13 09:41:14
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony