Zarządzenie Nr 6/05 z dnia 22 II 2005r.
Zarządzenie Nr 6/05
Wójta Gminy Stopnica
z dnia 22 lutego 2005 roku
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art.19 ust 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. Nr 19 poz. 177/ zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi transportowe ciągnikami z przyczepami samowyładowczymi na terenie gminy Stopnica, w następującym składzie:
1. Helena Rokita - Przewodnicząca Komisji
2. Krzysztof Rogala - Sekretarz Komisji
3. Mirosław Siekierski - Członek Komisji
§ 2
Powołuję radnego Krzysztofa Zycha w charakterze obserwatora postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 3
Do zadań Komisji Przetargowej należy ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocena ofert.
§ 4
Komisja przedstawi kierownikowi Zamawiającego propozycje: wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, lub wystąpi z wnioskiem o ewentualne unieważnienie postępowania.
§ 5
Komisja pracuje zgodnie z zasadami określonymi w/w Prawie Zamówień Publicznych. Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.
Wprowadził(a) do systemu: Mariusz Szcześniak, data: 2005-03-08 10:29:52
Opublikował(a): Mariusz Szcześniak, data publikacji: 2005-03-09 14:43:39
Ostatnia zmiana: Mariusz Szcześniak, data: 2005-03-09 14:43:39
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony