Zarządzenie Nr 88/05 z dnia 10 XI 2005r.
Zarządzenie Nr 88/05
Wójta Gminy Stopnica
z dnia 10 listopada 2005 roku
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art.19 ust 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo Zamówień Publicznych
/Dz. U. Nr 19 poz. 177/ zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w
budynku administracyjnym Urzędu Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2, w następującym składzie:
1. Helena Rokita - Przewodnicząca Komisji
2. Krzysztof Rogala - Sekretarz Komisji
3. Jan Stachurski - Członek Komisji
§ 2
Do zadań Komisji Przetargowej należy ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocena ofert.
§ 3
Komisja przedstawi kierownikowi Zamawiającego propozycje: wykluczenia wykonawcy, odrzucenia
oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, lub wystąpi z wnioskiem o ewentualne
unieważnienie postępowania.
§ 4
Komisja pracuje zgodnie z zasadami określonymi w/w Prawie Zamówień Publicznych. Komisja
kończy pracę z dniem podpisania umowy.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.
Wprowadził(a) do systemu: Mariusz Szcześniak, data: 2005-12-02 10:45:06
Opublikował(a): Mariusz Szcześniak, data publikacji: 2005-12-02 12:06:04
Ostatnia zmiana: Mariusz Szcześniak, data: 2005-12-02 12:06:04
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony