1 |
10 - 12 stycznia 2005r. |
Wydział Finansów i Budżetu Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego |
- prawidłowość wykorzystania dotacji celowych przyznanych na realizację bieżących zadań własnych oraz zadań z zakresu administracj rządowej zleconych gminie w 2004r.
- terminowość przekazywania do budżetu państwa uzyskanych w 2004 r. dochodówz tytułu wydawania dowodów osobistych. |
Nieprawidłowości nie stwierdzono |
3 |
12 sierpnia 2005r. |
Wydział Prawny i Nadzoru Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego |
- organizacja przyjmowania orza załatwiania skarg i wniosków
- organizacja i zakres działania organu wykonawczego
- przestrzeganie przez radnych gminy, zastępcę wójta, sekretarza, skarbnika gminy, kierowników jednostek organizacyjnych gminy, osób zarządzających oraz członków organu zarządzającego gminną osobą prawną, a także osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Wójta obowiązku składania oświadczeń o swoim stanie majątkowym. |
- uzupełnienie dokumentacji o odpowiednie oznaczenia kategorii archiwalnych oraz sygnatur zgodne z jednolitym rzeczowym wykazem akt funkcjonującym w kontrolowanej jednostce z uwzględnieniem uwag zawartych w protokole, realizację obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oświadczeń majątkowych oraz korekt tych oświadczeń w sposób zgodny z aktualnie obowiązującymi unormowaniami,
- opatrywanie składanych oświadczeń majątkowych odciskami pieczęci i adnotacjami potwierdzającymi daty ich składania oraz dokonanie ich analizy, podejmowanie odpowiednich działań w celu zapewnienia składania wraz z oświadczeniami majątkowymi kopii zeznań podatkowych PIT, bądź pisemnych oświadczeń o braku obowiązku składania takich zeznań.
|