Zarządzenie Nr 76/06 z 15 listopada 2006r.

Wersja do druku

Zarządzenie Nr 76/06
Wójta Gminy Stopnica
z dnia 15 listopada 2006r.

w sprawie powołania komisji stypendialnej, ustalenia jej zadań i trybu pracy.

Na podstawie § 10 Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Stopnica stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXVI/27/05 z dnia 10 maja 2005r. Rady Gminy w Stopnicy zarządza się:

§ 1

Powołuje się Gminną Komisję Stypendialną, która będzie prowadziła działalność w roku szkolnym 2006/2007.

§ 2

1. W skład Komisji wchodzą:
 1) Przewodniczący mgr Józef Podsiadło - Dyrektor Gimnazjum w Stopnicy
 2) Członek mgr Andrzej Banach - Dyrektor ZSP w Stopnicy
 3) Członek mgr Beata Dresel - Dyrektor SP Czyżów
 4) Członek mgr Helena Grabowska - Dyrektor SP Smogorzów
 5) Członek mgr Barbara Fiutko - Dyrektor SP Mietel
 6) Członek mgr Anna Łukasik - Dyrektor SP Strzałów
 7) Członek Dorota Kowal - p.o. Kierownika GOPS
2. Komisja zbiera się na posiedzeniach w terminach ustalonych przez Wójta.
3. Do zadań Komisji należy:
- wstępna kwalifikacja wniosków o przyznanie stypendium szkolnego pod względem spełnienia kryteriów uprawniających do otrzymania pomocy materialnej, określonych w § 13 ust. 1-2 Regulaminu,
- rozpatrzenie wszystkich przypadków sytuacji materialnej uczniów, kwalifikujących się do udzielenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym z urzędu, na podstawie posiadanych informacji o trudnej sytuacji materialnej uczniów, w tym celu Komisja z pomocą pracowników prowadzących obsługę biurową, dokumentuje sytuację materialną uczniów, kwalifikujących się do udzielenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym z urzędu,
- przedstawienie propozycji wysokości stypendiów w indywidualnych sprawach ustalonych wg zasad określonych w § 13 ust. 3-8 Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów,
- ustalenie propozycji listy podmiotów prowadzących zajęcia edukacyjne, w których udział może być dofinansowany w ramach stypendiów szkolnych, podmioty wpisane na listę powinny być wiarygodne i zapewniać warunki programowe, kadrowe, wychowawcze i lokalowe niezbędne do realizacji zajęć edukacyjnych a w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do spełnienia przez podmiot powyższych warunków Komisja może dokonywać odpowiedniego sprawdzenia.
4. Z posiedzenia Komisji sporządza się protokół.
5. Obsługę biurową prac Komisji prowadzi Inspektor ds. Oświaty.

Statystyki bieżącej stronyWyświetleń: 1126

Wprowadził(a) do systemu: Mariusz Szcześniak, data: 2006-12-11 14:16:12
Opublikował(a): Mariusz Szcześniak, data publikacji: 2006-12-11 14:45:58
Ostatnia zmiana: Mariusz Szcześniak, data: 2006-12-11 14:45:58
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony