Opublikowano: 2020-07-01 14:20:06

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Przedmiot przetargu:
Doposażenie i poprawa standardu funkcjonowania stołówki w Szkole Podstawowej w Stopnicy poprzez przeprowadzenie prac remontowo-adaptacyjnych

Wynik postepowania:


Zamawiający - Gmina Stopnica, działając na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019, poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej Ustawą, zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione:

Unieważnienie przetargu Or.271.5.2020 - do pobrania w formacie PDF




Powrót

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 603
Wprowadził do systemu: Krzysztof Rogala, data: 2020-06-08 14:08:09
Opublikował: Krzysztof Rogala, data publikacji: 2020-06-08 14:13:27
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu