Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Stopnica

Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica

Kontakt:
tel. 041-3779-800, fax. 041-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 268

Data publikacji:
2012-07-17 09:51:45

Przedmiot: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stopnicy i odwóz do domu w roku szkolnym 2012/2013

Treść przetargu:

Stopnica: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stopnicy i odwóz do domu w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 254664 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Stopnicy , ul. Kazimierza Wielkiego 23, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3779052, faks 41 3779052.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Publiczna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stopnicy i odwóz do domu w roku szkolnym 2012/2013.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stopnicy i odwóz do domu w roku szkolnym 2012/2013. Orientacyjna długość trasy dowozów i odwozów wynosi: Zadanie I - 41 km Zadanie II - 66,5 km Zadanie III - 75 km Zadanie IV - 72 km Zadanie V - 10 km łącznie - 254,5 km dziennie dla autobusów i 10 km dziennie dla mikrobusu. Dowóz i odwóz uczniów odbywać się będzie w dniach nauki szkolnej. Zamawiający wymaga aby każda z części zamówienia realizowana była innym pojazdem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin, tras dowozów i odwozów oraz ilości przejechanych dziennie kilometrów. Szczegółowy zakres zamówienia - autobusy Zadanie 1 - 41 km Dowóz - 18 km 1) 7:10-Stopnica - Strzałków ( dojazd od strony Smogorzowa) - Ruczynów - Kuchary- Stopnica (50 uczniów + opiekun)- 18 km Odwóz - 23 km 1) 12:35- Stopnica - Skrobaczów - Kuchary - Strzałków - Ruczynów - Smogorzów - Konary - Topola - Szklanów - Suchowola - Stopnica (50 uczniów + opiekun)- 23 km Zadanie 2 - 66,5 km. Dowóz - 30 km 1) 6:50- Stopnica - Podlasek - Smogorzów - Konary - Stopnica (47 uczniów + opiekun)- 15 km. 2) 7:25- Stopnica - Prusy - Skrobaczów - Szczytniki - Strzałków Zasadzie- Stopnica (50uczniów + opiekun)- 15 km. Odwóz 36,5 km. 1) 13:30- Stopnica - Białoborze hektary - Nowa Wieś - Klępie Górne - Klepie Dolne-Białoborze - Stopnica (50 uczniów + opiekun)- 15 km. 2) 14:20-Stopnica - Prusy - Skrobaczów - Kuchary - Strzałków - Ruczynów- Szczytniki - Stopnica (40 uczniów + opiekun)- 21,5 km. Zadanie 3- 75 km. Dowóz- 29 km. 1) 6:50- Stopnica - Białoborze hektary - Nowa Wieś - klepie Górne - Stopnica (50 uczniów + opiekun)- 15 km. 2) 7:25- Stopnica - Klępie Dolne - Białoborze - Falęcin Nowy - Stopnica (50 uczniów + opiekun)- 14 km. Odwóz - 46 km 1) 13:30- Stopnica - Mietel - Mietel Stary - Szczeglin - Suchowola - Szklanów - Topola - Podlasek - Stopnica (50 uczniów + opiekun)- 27 km., 2) 14:20- Stopnica - Suchowola - Szklanów - Topola - Smogorzów - Konary - Podlasek - Stopnica (43 uczniów + opiekun) 19 km. Zadanie 4 - 72 km. Dowóz - 27,5 km. 1) 6:50-Stopnica - Mariampol - Mietel - Mietel Stary - Szczeglin - Stopnica (45 uczniów + opiekun)- 16 km. 2) 7:25- Stopnica - Suchowola - Szklanów - Topola Płonik - Stopnica (48 uczniów + opiekun) 11,5 km. Odwóz - 44,5 km. 1) 13:30- Stopnica - Prusy - Skrobaczów - Kuchary - Strzałków - Ruczynów - Szczytniki (49 uczniów + opiekun)- 23 km. 2) 14:20-Stopnica- Nowa Wieś- Klepie Dolne- Klepie Górne- Szczeglin- Mietel- Mariampol- Stopnica (40 uczniów + opiekun)- 21,5 km. Szczegółowy zakres zamówienia - mikrobus Zadanie 5- 27 km. Dowóz - 10 km. 1) 7:15- Stopnica - Topola - Stopnica (23 uczniów + opiekun)- 10 km Odwóz - 17 km. 1) 14:20- Stopnica - czyżów - Dziesławice - Stopnica (22 uczniów + opiekun)-17km.

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia, nie spełnia.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia, nie spełnia.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia, nie spełnia.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia, nie spełnia.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia, nie spełnia.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza).

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno- Przedszkolny w Stopnicy, ul. Kazimierza Wielkiego 23, 28-130 Stopnica, (sekretariat).

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkolno- Przedszkolny w Stopnicy, ul. Kazimierza Wielkiego 23, 28-130 Stopnica, (sekretariat).

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Załączone pliki
    ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia__17.07.2012.docOgłoszenie o zmianie ogłoszenia (ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia__17.07.2012.doc - 36.352 KB)
    Data publikacji: 2012-07-17 10:26:36 Redaktor: Mirosław Rajtar
    SIWZ_transport_2012-2013_.docSIWZ z załącznikami (SIWZ_transport_2012-2013_.doc - 166.912 KB)
    Data publikacji: 2012-07-17 11:44:49 Redaktor: Mirosław Rajtar

    Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2003
    Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2012-07-17 09:51:45
    Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2012-07-17 09:53:18
    Rejestr zmian bieżącej strony
    Archiwalne wersje przetargu