Zamawiający:
Gmina Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 642
Data publikacji:
2021-07-15 10:41:00
Przedmiot: Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Stopnica w 2021 roku
Treść przetargu:
Gmina Stopnica Stopnica, dnia 2021-07-15
ul. Tadeusza Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Tel. /41/377 98 00; faks /41/377 96 06
Znak: Or.271.1.16.2021
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Stopnica zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Stopnica w 2021 roku
Zadanie podzielone zostało na części:
CZĘŚĆ I - Demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo – cementowych z dachów budynków na terenie Gminy Stopnica - około 1 000 m2
CZĘŚĆ II - Pakowanie, transport i utylizacja płyt azbestowo – cementowych zdeponowanych na posesjach na terenie Gminy Stopnica - około 12000 m2
Podane ilości płyt azbestowych są wielkościami szacunkowymi, dlatego też zastrzega się możliwość zmiany ilości w stosunku do szacunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Wystąpienie w/w okoliczności nie będzie stanowiło podstawy do wniesienia roszczenia wobec Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający określa minimalną ilość zamówienia na 9000 m2 płyt azbestowych do pakowania, transportu i utylizacji.
Oferty można składać dla realizacji jednej, bądź dwóch części zamówienia.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania lub jego części, w przypadku nieotrzymania dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach lub w sytuacji, gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekraczać będzie kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Informacja o unieważnieniu postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Gminy Stopnica.
W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie informację, iż Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania nie wykonał należycie chociażby jednego zamówienia, Zamawiający może odrzucić jego ofertę.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 31 sierpnia 2021 roku.
IV. Kryteria oceniania ofert i ich znaczenie:
najniższa cena - 100 %
Dla Części I - łączna cena oferty obejmująca demontaż, transport i utylizację płyt azbestowych w ilości 1000 m2
Dla Części II - Pakowanie, transport i utylizację płyt azbestowych w ilości 12000 m2
V. Miejsce i termin złożenia ofert :
Ofertę należy przesłać pocztą, faxem na nr: 41 377 96 06, lub na adres e-mail: przetargi@stopnica.pl do dnia 20.07.2021 r. do godziny 14:00
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Monika Durnaś tel. 41 377 98 19
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO- www.stopnica.pl/bip/news.php?id=182
Załączone pliki |
Formularz oferty i projekt umowy (Formularz_Oferty_i_projekt_umowy_azbest_2021.doc - 76.8 KB) | |
Data publikacji: 2021-07-15 10:52:42 Redaktor: Mirosław Rajtar |
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2021-07-15 10:46:44
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu