Zamawiający:
Gmina Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 675
Data publikacji:
2022-01-31 11:58:59
Przedmiot: Modernizacja budynku referatu gospodarki komunalnej UMiG w Wolicy poprzez nadbudowę i przebudowę dachu
Treść przetargu:
Or.271.1.9.2022
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Stopnica zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie
zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł na „Nadbudowę i przebudowę
dachu na budynku Referatu Gospodarki Komunalnej UMiG Stopnica” realizowanym w
ramach zadania inwestycyjnego pn: „Modernizacja budynku Referatu Gospodarki
Komunalnej UMiG w Wolicy””.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia jest „Nadbudowa i przebudowa dachu
na budynku Referatu Gospodarki Komunalnej UMiG Stopnica " zgodnie z
dokumentacją techniczną oraz projektem umowy, które stanowią załącznik do
zapytania ofertowego. Wywóz materiałów porozbiórkowych nie jest objęty
przedmiotem zamówienia.
2. Wykonawca ma przewidzieć wszystkie niezbędne uzgodnienia i
roboty mogące wystąpić przy realizacji zamawianego zadania. Wykonawca zapewni
udział w robotach budowlanych osoby posiadającej uprawnienia w zakresie
konstrukcji budowlanych - pełniącego funkcję kierownika robót.
3. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać
zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w
tym zakresie przepisami, normami i standardami oraz zapisami zawartymi w treści
zapytania ofertowego.
4. Zamawiający wymaga aby przedmiot umowy został wykonany z
materiałów dostarczonych w całości przez Wykonawcę, które będą posiadać
odpowiednie certyfikaty i deklaracje zgodności w zakresie obowiązujących
przepisów, materiały i urządzenia będą oznaczone znakiem bezpieczeństwa zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości
materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych
badań.
5. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w
szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tekst
jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić wykonanie
robót zgodnie z polskim prawem, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w
budownictwie.
6. Umowa, która zawarta będzie na realizację przedmiotowego
zamówienia będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym na podstawie wyboru
najkorzystniejszej oferty, której cena wynika z przedstawionej przez wykonawcę
oferty.
7. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy
udziale Podwykonawców.
8. Zamawiający, żąda wskazania w ofercie części zamówienia,
których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
9. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty, materiały,
urządzenia wyniesie 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru
końcowego.
10. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania
protokołu odbioru końcowego.
11. Termin płatności faktur - do 30 dni.
12. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest
uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie zakończenia
robót.
13. Zamawiający określa zapisy i wymagania do umów o
podwykonawstwo w projekcie umowy.
14. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone
będą w złotych polskich (PLN),
15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, zarówno wobec
Zamawiającego jak i wobec osób trzecich, za szkody i inne zdarzenia powstałe w
związku z wykonywaniem robót wchodzących w zakres przedmiotu umowy, w
szczególności za utratę dóbr materialnych, uszkodzenie ciała lub śmierć osób.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
postępowania. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji ceny
ofertowej w przypadku gdy jej wartość przekraczać będzie kwotę jaką Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Kod CPV 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania przedmiotu umowy do 15.06.2022 r.
IV. WARUNKI PŁATNOŚCI
Rozlicznie za wykonanie prac budowlanych jedną fakturą końcową.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki, dotyczące:
l.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu, Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Oświadczenie o spełnieniu warunków znajduje się w formularzu oferty-
stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania.
VI. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści
zapytania ofertowego.
2. Zamawiający podkreśla , że w celu zachowania równego traktowania Wykonawców
nie dopuszcza zadawania pytań drogą telefoniczną oraz nie będzie udzielał
odpowiedzi na pytania zadawane w takiej formie.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania
ofert zmienić treść zapytania ofertowego.
4. Wyjaśnienia lub zmiany treści zapytania ofertowego Zamawiający niezwłocznie
zamieści na stronie internetowej, na której zamieszczone zostało zaproszenie do
składania ofert.
5. Pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami w dniach od
poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00 jest Pan Krzysztof Rogala-
Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska, tel. 41 377
98 01.
VII. Wymagania dotyczące wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, jak również zabezpieczenia należytego
wykonania umowy.
VIII. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
Rozdział IX. Miejsce i termin złożenia ofert.
Ofertę należy przesłać pocztą na adres: Gmina Stopnica; ul. Tadeusza Kościuszki
2; 28-130 Stopnica lub e-mailem: przetargi@stopnica.pl; w terminie do dnia 10.02.2022
r. do godziny 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej UMiG w
Stopnicy w dniu 10.02.2022 r. o godz. 10:30.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację zamówienia. Zamawiający nie
dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta musi być sporządzona
na Formularzu oferty w języku polskim.
Oferty przesyłane w formie papierowej, powinny zostać złożone w kopercie
opisanej
w następujący sposób:
Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130
Stopnica
Nazwa i adres Wykonawcy:
OFERTA na realizację zadania pn.: „Modernizacja budynku referatu gospodarki komunalnej UMiG w Wolicy poprzez nadbudowę i przebudowę dachu”
NIE OTWIERAĆ PRZED 10.02.2022 r. GODZINA 10:30
Rozdział X. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Cenę oferty należy podać w kwocie netto oraz brutto (z podatkiem VAT) w
złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty winna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia,
w tym koszty robót przygotowawczych, porządkowych, koszty związane z odbiorami oraz przeprowadzeniem prób i
badań technicznych.
XI. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się zamawiający przy wyborze
ofert, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie
się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium: najniższa cena - 100 %.
2. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej
cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Cena oferty dodatkowej nie może być
wyższa niż cena złożonej oferty.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres
Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie wyboru, a także nazwy
(firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze
streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację
przyznaną ofertom.
4. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści również
na stronie internetowej Zamawiającego.
XII. Istotne dla stron postanowienia treści umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) niezawinionych przez Wykonawcę, przedłużających się
terminów uzyskania zgód i zezwoleń, koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,
wydawanych przez organy i podmioty niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego,
b) w przypadku wystąpienia opadów atmosferycznych albo innych
niekorzystnych warunków atmosferycznych, których skala w sposób istotny odbiega
od średniej wieloletniej określonej przez Instytut Meteorologii i Gospodarki
Wodnej, uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie robót, których na etapie
opracowywania projektu nie można było przewidzieć
c) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
d) zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu
realizacji robót,
e) wydłużenia terminu gwarancji,
f) robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością
zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu
budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań
zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy,
g) wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących
przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
h) ze względu na udokumentowane okoliczności natury epidemiologicznej, które
miały wpływ na realizację zamówienia.
WYKAZ załączników do zaproszenia. (zapytania ofertowego)
1. Formularz oferty;
2. Projekt umowy;
3. Dokumentacja techniczna..
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO- www.stopnica.pl/bip/news.php?id=182
Załączone pliki |
Formularz oferty (Zalacznik_1 _formularz_oferty_nadbudowa_komunalka.doc - 31.744 KB) | |
Data publikacji: 2022-01-31 13:12:39 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Projekt umowy (Zalacznik_2_Projekt_umowy_nadbudowa_komunalki.doc - 44.032 KB) | |
Data publikacji: 2022-01-31 13:12:55 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Projekt budowlany (Projekt_Arch_Bud_oraz_PZT.rar - 12985.159 KB) | |
Data publikacji: 2022-01-31 13:17:30 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Opis: Załączony do treści zapytania ofertowego przedmiar robót ma charakter dokumentu pomocniczego. Ewentualne braki w przedmiarze robót nie będą stanowić podstawy roszczenia o zwiększenie wynagrodzenia. Cenę ofertową należy opracować w oparciu o załączoną dokumentację techniczną. Ponieważ wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym to opis przedmiotu zamówienia nie obejmuje przedmiaru robót (dokumentacja projektowa nie obejmuje przedmiaru robót). |
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2022-01-31 13:17:43
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu