Zamawiający:
Gmina Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 791
Data publikacji:
2024-05-28 16:34:34
Przedmiot: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad zadaniami realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj
Treść przetargu:
Gmina Stopnica Stopnica, dnia 2024-05-28
ul. Tadeusza Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Tel. /41/3779800; faks /41/3779606
Znak: Or.271.1.24.2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Przedmiot: Gmina Stopnica prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości poniżej 130000 zł, którego przedmiotem jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad zadaniami realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj:
Zad: 1. Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Batalionów Chłopskich w Stopnicy w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zad. 2. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica.
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Stopnica
28-130 Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, województwo świętokrzyskie
tel. 41 3779 800, faks 41 3779 606,
e-mail: budownictwo@stopnica.pl ; przetargi@stopnica.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości do 130 000,00 zł.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
I.
1) Inspektor jest w granicach posiadanego umocowania umową, przedstawicielem Zamawiającego.
2) Inspektor zapewnia przejęcie obowiązków branżowych inspektorów nadzoru przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych technicznych w budownictwie oraz figurujących na liście członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
3) Wymagane specjalności:
a) konstrukcyjno-budowlana
b) instalacyjna w zakresie sieci i instalacji elektrycznych,
c) instalacyjna w zakresie sieci i instalacji sanitarnych,
II.
Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy:
a) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wyżej wymienionych zadaniach w zakresie jaki przewiduje ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku-Prawo budowlane (tekst jednolity. Dz.U.2010.243.1623 z późniejszymi zmianami) w okresie realizacji inwestycji tj.
- rozpoczęcie po protokolarnym przekazaniu terenu budowy,
- zakończenie:
Zad. 1 - 25.10.2024 r.
Zad. 2 - 15 miesięcy od podpisania umowy
b) weryfikacja zgodności opracowywanych projektów technicznych z zakresem ujętym w postepowaniu przetargowym.
c) przekazanie wykonawcy w imieniu i przy udziale Inwestora protokolarnie teren budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami i urządzeniami infrastruktury technicznej,
d) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach z określeniem ich przyczyn,
e) dokonywanie wpisów do dziennika budowy(jeśli dotyczy)
f) odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu w terminie do 3 dni,
g) akceptacja materiałów, atestów, deklaracji zgodności, protokołów z badań i sprawdzeń szkiców i inwentaryzacji geodezyjnej, rysunków, obliczeń itp.,
h) pełna koordynacja działań w zakresie współpracy z projektantami, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej i konieczności rozwiązań zamiennych,
i) powiadomienie w pierwszej kolejności Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących zakresu rzeczowego i finansowego zadania (roboty dodatkowe zamienne lub zaniechane) przed podjęciem jakichkolwiek działań zmierzających do akceptacji w/w zmian. Inspektor zobowiązany jest do przygotowania i sprawdzenia stosownych dokumentów, niezbędnych do wprowadzenia zmian oraz pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmian i do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu,
j) sprawdzanie posiadania przez kierowania budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących .”jakości" wyrobu przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany „wadliwego" materiału również powiadomienia Inwestora o zaistniałym fakcie i czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia,
k) kontrola przestrzegania przez Wykonawcę robót przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w czasie trwania inwestycji,
l) uczestnictwo w kontrolach budowy przeprowadzanych przez pracowników Nadzoru Budowlanego,
m) sporządzanie, weryfikowania wszystkich niezbędnych zestawień wymaganych przez Zamawiającego dotyczących stanu zaawansowania robót
n) rozliczania robót zaniechanych
o) w okresie trwania gwarancji i rękojmi zobowiązuje się do brania udziałów w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad, kontroluje usunięcie przez wykonawcę wad, uczestniczy w przejęciu przez Inwestora od wykonawcy usuniętych wad potwierdzonych protokołem.
Inspektor nadzoru inwestorskiego nie może samowolnie podejmować decyzji mających wpływ na wzrost kosztów inwestycji.
III.
Zamawiający wymaga pobytu na budowie w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru, a w okresie gwarancji i rękojmi na każde wezwanie Zamawiającego.
IV.
Inspektor Nadzoru będzie sprawował nadzór nad przedmiotem zamówienia, którego zakres zawarty jest w postępowaniu zamieszczonym na stronie Gminy Stopnica pod adresem:
Zad. 1. https://stopnica.ezamawiajacy.pl/pn/stopnica/demand/notice/public/123761/details
Zad. 2 https://stopnica.ezamawiajacy.pl/pn/stopnica/demand/notice/public/128145/details
Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe dla każdego zadania odrębnie:
a) Wykonawca wystawi 1 fakturę częściową w wysokości proporcjonalnej do wysokości faktur częściowych (przerobu) Wykonawcy robót budowlanych.
b) Ostatnią fakturę Wykonawca wystawi po odbiorze i zakończeniu robót.
Podstawą do całkowitego rozliczenia wynagrodzenia będzie podpisany przez strony protokół odbioru końcowego robót wykonanych przez wykonawcę robót wraz z protokołem usunięcia ewentualnych wad ujawnionych przy odbiorze.
Spośród złożonych ofert spełniających określone wyżej warunki Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
a) Rozpoczęcie – niezwłocznie po protokolarnym przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych,
b) Szczegółowe terminy wykonania robót budowlanych będącego przedmiotem nadzoru określone zostaną w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, w szczególności w harmonogramach rzeczowo-finansowych.
c) Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi do czasu faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego rzeczowo-finansowego.
d) Czas, o którym mowa w ust. 1 może zostać wydłużony lub skrócony stosownie do rzeczywistego czasu wykonania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór. Nie powoduje to konieczności zawierania aneksu do niniejszej umowy.
e) Po zakończeniu realizacji umowy i inwestycji, zgodnie z ust. 1, Wykonawca będzie zobowiązany do udzielania wyjaśnień dotyczących zrealizowanych w ramach inwestycji robót, ich rozliczeń oraz zgromadzonej w trakcie inwestycji dokumentacji, w szczególności wówczas, gdy będzie to potrzebne w celu zapewnienia Zamawiającemu możliwości dochodzenia przysługujących mu wobec Wykonawcy robót roszczeń związanych z inwestycją.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie uprawnienia pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia.
6. KRYTERIA OCENIANIA OFERT I ICH ZNACZENIE:
cena oferty - 100 %
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć:
a) w formie pisemnej wg załączonego formularza, w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, sekretariat pok. nr 10, I piętro, lub
b) elektronicznej (temat: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad zadaniami realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj) wg załączonego formularza na adres e-mail: przetargi@stopnica.pl nie później niż do dnia 4 czerwca 2024 roku do godziny 10:00.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą brały udziału w wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Niezależnie od wyboru formy złożenia oferty, oferty które wpłyną muszą być podpisane przez osoby uprawnione.
8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
9. WYBÓR OFERENTA I ZAWARCIE UMOWY:
a) Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą łączną ceną brutto za 2 zadania.
b) Wybrany przez Zamawiającego Wykonawca zostanie powiadomiony i zaproszony na spotkanie celem ostatecznego uzgodnienia warunków umowy i podpisania umowy dla każdego zadania odrębnie.
10. WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Krzysztof Rogala – Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej Inwestycji i Ochrony Środowiska - tel. 41 3779 801
Informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Stopnica: poniedziałek-piątek w godz.: 7:00–15:00.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO- www.stopnica.pl/bip/news.php?id=182
| Załączone pliki |
| Formularz oferty (formularz_oferty_nadzor_inwestorski.doc - 291.84 KB) | |
| Data publikacji: 2024-05-28 16:46:32 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
| Projekt umowy (wzor_umowy_nadzor_inwestorski.doc - 158.208 KB) | |
| Data publikacji: 2024-05-28 16:46:52 Redaktor: Krzysztof Rogala |
Opublikował: Krzysztof Rogala, data publikacji: 2024-05-28 16:47:01
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu