Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Stopnica

Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica

Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 792

Data publikacji:
2024-06-07 12:42:54

Przedmiot: Wykonanie nowej nawierzchni alejek na cmentarzu parafialnym w Stopnicy

Treść przetargu:

Stopnica, dnia 2024-06-07

 

Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętych Apostołów Piotra i Pawła

ul. Plac Józefa Piłsudskiego 1

28-130 Stopnica

+48 41 377 90 43

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Przedmiot: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest wykonanie nowej nawierzchni alejek na cmentarzu parafialnym w Stopnicy wskazanych przez Zamawiającego w wybranej technologii wariantowej

 

1.    NAZWA  I  ADRES  ZAMAWIAJĄCEGO:

Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętych Apostołów Piotra i Pawła

ul. Plac Józefa Piłsudskiego 1, 28-130 Stopnica, województwo świętokrzyskie

+48 41 377 90 43

 

2.    TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

 

Zapytania ofertowe. Spośród złożonych ofert, Zamawiający wybierze wariant technologii realizacji, który przedstawiał będzie najkorzystniejszy bilans ceny do trwałości i ilości oferowanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć jedną ofertę (na jeden lub kilka wariantów realizacji o których mowa w punkcie 3.)

 

3.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej nawierzchni alejek o szer. ok. 2,20 m na cmentarzu parafialnym w Stopnicy wskazanych przez zamawiającego w wybranej technologii wariantowej na istniejącej nawierzchni:

a)      Masa bitumiczna:

-     wykonanie warstwy wyrównawczej 100 kg/m²,

-     wykonanie warstwy ścieralnej, grubości 3 cm po zagęszczeniu, standard II, 

lub

b)      kostka brukowa gr. 6 cm

-        obsadzenie obrzeży chodnikowych,

-        ułożenie kostki brukowej gr. 6 cm. szarej, na istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem betonem lub kruszywem,

lub

c)      beton

-        obsadzenie obrzeży chodnikowych,

-        rozłożenie gotowej siatki zbrojeniowej fi 5mm, oczko max. 15x15 cm

-        ułożenie mieszanki betonowej min. C30/37, gr. 8 cm wytrzymałości na ścieranie XM1 oraz odporności na mróz XF3

 

4.    TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

a)         rozpoczęcie – po podpisaniu umowy,

b)        zakończenie do 15 października br.

 

5.    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie uprawnienia, doświadczenie oraz zaplecze techniczne pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia.

 

6.    MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę należy złożyć:

a)      w formie pisemnej wg załączonego formularza, w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, sekretariat pok. nr 10,  I piętro, lub

b)      elektronicznej (temat: alejki cmentarz parafialny) wg załączonego formularza  na adres e-mail: przetargi@stopnica.pl

nie później niż do dnia 14 czerwca 2024 roku do godziny 1200

 

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą brały udziału w wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Niezależnie od wyboru formy złożenia oferty, oferty które wpłyną muszą być podpisane przez osoby uprawnione.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z powodu nie posiadania odpowiedniej ilości środków na sfinansowanie zamówienia.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówienia uzupełniającego w miarę posiadania wolnych środków.

 

Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z dokumentacją fotograficzną obecnego stanu alejek lub przeprowadzić wizję w terenie.

 

 

7.    ZAWARCIE UMOWY:

Wybrany przez Zamawiającego Wykonawca, w najkorzystniejszym dla Zamawiającego wariancie wykonania, zostanie powiadomiony i zaproszony do podpisania umowy.

 

8.    PŁATNOŚĆ

Zamawiający przewiduje możliwość złożenia dwóch faktur:

-    faktury częściowej stanowiącej max. połowę wynagrodzenia umownego Wykonawcy po wykonaniu prac, jednak nie więcej niż 50 000 zł,

-     fakturę końcową.

 

9.    WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

Justyna Kopeć – Inspektor ds. budowy dróg i planowania przestrzennego - tel. 41 3779 804

 

Informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy: od poniedziałku do piątku w godz.: 700 –1500.


Załączone pliki
zalaczniki_do_zaproszenia_formularz_projekt_Umowy_alejki cmentarz 2024.docFormularz oferty i projekt umowy (zalaczniki_do_zaproszenia_formularz_projekt_Umowy_alejki cmentarz 2024.doc - 52.736 KB)
Data publikacji: 2024-06-07 12:49:12 Redaktor: Mirosław Rajtar
20240605_101749.jpgZdjęcie alejek cmentarnych nr 1 (20240605_101749.jpg - 3806.663 KB)
Data publikacji: 2024-06-07 13:01:29 Redaktor: Mirosław Rajtar
20240605_101846.jpgZdjęcie alejek cmentarnych nr 2 (20240605_101846.jpg - 3594.518 KB)
Data publikacji: 2024-06-07 13:01:47 Redaktor: Mirosław Rajtar

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 155
Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2024-06-07 12:42:54
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2024-06-07 12:51:51
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu