Zamawiający:
Gmina Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 792
Data publikacji:
2024-06-07 12:42:54
Przedmiot: Wykonanie nowej nawierzchni alejek na cmentarzu parafialnym w Stopnicy
Treść przetargu:
Stopnica, dnia 2024-06-07
Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętych Apostołów Piotra i Pawła
ul. Plac Józefa Piłsudskiego 1
28-130 Stopnica
+48 41 377 90 43
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Przedmiot: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest wykonanie nowej nawierzchni alejek na cmentarzu parafialnym w Stopnicy wskazanych przez Zamawiającego w wybranej technologii wariantowej
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętych Apostołów Piotra i Pawła
ul. Plac Józefa Piłsudskiego 1, 28-130 Stopnica, województwo świętokrzyskie
+48 41 377 90 43
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zapytania ofertowe. Spośród złożonych ofert, Zamawiający wybierze wariant technologii realizacji, który przedstawiał będzie najkorzystniejszy bilans ceny do trwałości i ilości oferowanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć jedną ofertę (na jeden lub kilka wariantów realizacji o których mowa w punkcie 3.)
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej nawierzchni alejek o szer. ok. 2,20 m na cmentarzu parafialnym w Stopnicy wskazanych przez zamawiającego w wybranej technologii wariantowej na istniejącej nawierzchni:
a) Masa bitumiczna:
- wykonanie warstwy wyrównawczej 100 kg/m²,
- wykonanie warstwy ścieralnej, grubości 3 cm po zagęszczeniu, standard II,
lub
b) kostka brukowa gr. 6 cm
- obsadzenie obrzeży chodnikowych,
- ułożenie kostki brukowej gr. 6 cm. szarej, na istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem betonem lub kruszywem,
lub
c) beton
- obsadzenie obrzeży chodnikowych,
- rozłożenie gotowej siatki zbrojeniowej fi 5mm, oczko max. 15x15 cm
- ułożenie mieszanki betonowej min. C30/37, gr. 8 cm wytrzymałości na ścieranie XM1 oraz odporności na mróz XF3
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
a) rozpoczęcie – po podpisaniu umowy,
b) zakończenie do 15 października br.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie uprawnienia, doświadczenie oraz zaplecze techniczne pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia.
6. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć:
a) w formie pisemnej wg załączonego formularza, w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, sekretariat pok. nr 10, I piętro, lub
b) elektronicznej (temat: alejki cmentarz parafialny) wg załączonego formularza na adres e-mail: przetargi@stopnica.pl
nie później niż do dnia 14 czerwca 2024 roku do godziny 1200
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą brały udziału w wyborze najkorzystniejszej oferty.
Niezależnie od wyboru formy złożenia oferty, oferty które wpłyną muszą być podpisane przez osoby uprawnione.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z powodu nie posiadania odpowiedniej ilości środków na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówienia uzupełniającego w miarę posiadania wolnych środków.
Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z dokumentacją fotograficzną obecnego stanu alejek lub przeprowadzić wizję w terenie.
7. ZAWARCIE UMOWY:
Wybrany przez Zamawiającego Wykonawca, w najkorzystniejszym dla Zamawiającego wariancie wykonania, zostanie powiadomiony i zaproszony do podpisania umowy.
8. PŁATNOŚĆ
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia dwóch faktur:
- faktury częściowej stanowiącej max. połowę wynagrodzenia umownego Wykonawcy po wykonaniu prac, jednak nie więcej niż 50 000 zł,
- fakturę końcową.
9. WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Justyna Kopeć – Inspektor ds. budowy dróg i planowania przestrzennego - tel. 41 3779 804
Informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy: od poniedziałku do piątku w godz.: 700 –1500.
| Załączone pliki |
| Formularz oferty i projekt umowy (zalaczniki_do_zaproszenia_formularz_projekt_Umowy_alejki cmentarz 2024.doc - 52.736 KB) | |
| Data publikacji: 2024-06-07 12:49:12 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
| Zdjęcie alejek cmentarnych nr 1 (20240605_101749.jpg - 3806.663 KB) | |
| Data publikacji: 2024-06-07 13:01:29 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
| Zdjęcie alejek cmentarnych nr 2 (20240605_101846.jpg - 3594.518 KB) | |
| Data publikacji: 2024-06-07 13:01:47 Redaktor: Mirosław Rajtar |
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2024-06-07 12:51:51
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu