Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Stopnica

Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica

Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 794

Data publikacji:
2024-08-09 14:17:29

Przedmiot: Gmina Stopnica prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości poniżej 130 000 zł, którego przedmiotem jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad zadaniem: Modernizacja i dostosowanie budynku w Klępiu Górnym na cele mieszkaniowe dla osób starszych i niesamodzielnych

Treść przetargu:

Gmina Stopnica                                                                                             Stopnica, dnia 2024-08-09

ul. Tadeusza Kościuszki 2

28-130 Stopnica

Tel. /41/3779800; faks /41/3779606

 

Znak: Or.271.1.34.2024

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Przedmiot: Gmina Stopnica prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości poniżej 130 000 zł, którego przedmiotem jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad zadaniem: Modernizacja i dostosowanie budynku w Klępiu Górnym na cele mieszkaniowe dla osób starszych i niesamodzielnych.

 

1.    NAZWA  I  ADRES  ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Stopnica

28-130 Stopnica,  ul. Tadeusza Kościuszki 2,  województwo świętokrzyskie

tel. 41 3779 800, faks 41 3779 606,

e-mail: budownictwo@stopnica.pl ; przetargi@stopnica.pl

 

2.    TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości do 130 000,00  zł.

 

3.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

I.

1)   Inspektor jest w granicach posiadanego umocowania umową, przedstawicielem Zamawiającego.

2)   Inspektor zapewnia przejęcie obowiązków branżowych inspektorów nadzoru przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych technicznych w budownictwie oraz figurujących na liście członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

3)   Wymagane specjalności:

a) konstrukcyjno-budowlana

b) instalacyjna w zakresie sieci i instalacji elektrycznych,

c) instalacyjna w zakresie sieci i instalacji sanitarnych,

 

II.

Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy:

a)      pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wyżej wymienionych zadaniach w zakresie jaki przewiduje ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku-Prawo budowlane (tekst jednolity. Dz.U.2010.243.1623  z późniejszymi zmianami) w okresie realizacji inwestycji tj.

-        rozpoczęcie po protokolarnym przekazaniu terenu budowy,

-        zakończenie:  12 miesięcy od podpisania umowy

b)      weryfikacja zgodności opracowywanych projektów technicznych z zakresem ujętym w postepowaniu przetargowym.

c)      przekazanie wykonawcy w imieniu i przy udziale Inwestora protokolarnie teren budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami i urządzeniami infrastruktury technicznej,

d)      pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach z określeniem ich przyczyn,

e)      dokonywanie wpisów do dziennika budowy

f)       odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu w terminie do 3 dni,

g)      akceptacja materiałów, atestów, deklaracji zgodności, protokołów z badań i sprawdzeń szkiców i inwentaryzacji geodezyjnej, rysunków, obliczeń itp.,

h)      pełna koordynacja działań w zakresie współpracy z projektantami, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej i konieczności rozwiązań zamiennych,

i)       powiadomienie w pierwszej kolejności Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących zakresu rzeczowego i finansowego zadania (roboty dodatkowe zamienne lub zaniechane) przed podjęciem jakichkolwiek działań zmierzających do akceptacji w/w zmian. Inspektor zobowiązany jest do przygotowania i sprawdzenia stosownych dokumentów, niezbędnych do wprowadzenia zmian oraz pisemnego uzasadnienia  konieczności wprowadzenia zmian i do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu,

j)       sprawdzanie posiadania przez kierowania budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących .”jakości" wyrobu przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany „wadliwego" materiału również powiadomienia Inwestora o zaistniałym fakcie i czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia,

k)      kontrola przestrzegania przez Wykonawcę robót przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w czasie trwania inwestycji,

l)       uczestnictwo w kontrolach budowy przeprowadzanych przez pracowników Nadzoru Budowlanego,

m)   sporządzanie, weryfikowania wszystkich niezbędnych zestawień wymaganych przez Zamawiającego dotyczących stanu zaawansowania robót

n)      rozliczania robót zaniechanych

o)      w okresie trwania gwarancji i rękojmi zobowiązuje się do brania udziałów w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad, kontroluje usunięcie przez wykonawcę wad, uczestniczy w przejęciu przez Inwestora od wykonawcy usuniętych wad potwierdzonych protokołem.

Inspektor nadzoru inwestorskiego nie może samowolnie podejmować decyzji mających wpływ na wzrost kosztów inwestycji.

 

III.

Zamawiający wymaga pobytu na budowie w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru, a w okresie gwarancji i rękojmi na każde wezwanie Zamawiającego.

 

IV.

Inspektor Nadzoru będzie sprawował nadzór nad przedmiotem zamówienia, którego zakres zawarty jest w postępowaniu zamieszczonym na stronie Gminy Stopnica pod adresem:

 

https://stopnica.ezamawiajacy.pl/pn/stopnica/demand/notice/public/133107/details

 

Zamawiający  dopuszcza fakturowanie częściowe:

a)      Wykonawca wystawi maksymalnie 2 faktury częściowe w wysokości proporcjonalnej do wysokości faktur częściowych (przerobu) Wykonawcy robót budowlanych.

b)      Ostatnią fakturę Wykonawca wystawi po odbiorze i zakończeniu robót.

 

Podstawą do całkowitego rozliczenia wynagrodzenia będzie podpisany przez strony protokół odbioru końcowego robót wykonanych przez wykonawcę robót wraz z protokołem usunięcia ewentualnych wad ujawnionych przy odbiorze.

Spośród złożonych ofert spełniających określone wyżej warunki Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

 

4.    TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

a)      Rozpoczęcie – niezwłocznie po protokolarnym przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych,

b)     Szczegółowe terminy wykonania robót budowlanych będącego przedmiotem nadzoru określone zostaną w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, w szczególności w harmonogramach rzeczowo-finansowych.

c)      Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi do czasu faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego rzeczowo-finansowego.

d)     Czas, o którym mowa w ust. 1 może zostać wydłużony lub skrócony stosownie do rzeczywistego czasu wykonania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór. Nie powoduje to konieczności zawierania aneksu do niniejszej umowy.

e)      Po zakończeniu realizacji umowy i inwestycji, zgodnie z ust. 1, Wykonawca będzie zobowiązany do udzielania wyjaśnień dotyczących zrealizowanych w ramach inwestycji robót, ich rozliczeń oraz zgromadzonej w trakcie inwestycji dokumentacji, w szczególności wówczas, gdy będzie to potrzebne w celu zapewnienia Zamawiającemu możliwości dochodzenia przysługujących mu wobec Wykonawcy robót roszczeń związanych z inwestycją.

 

5.    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie uprawnienia pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia.

6.    KRYTERIA OCENIANIA OFERT I ICH ZNACZENIE:

cena oferty  - 100 %

7.    MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę należy złożyć:

a)      w formie pisemnej wg załączonego formularza, w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Stopnicy, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, sekretariat pok. nr 10, I piętro, lub

b)      elektronicznej (temat: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad zadaniem: Modernizacja i dostosowanie budynku w Klępiu Górnym na cele mieszkaniowe dla osób starszych i niesamodzielnych) wg załączonego formularza  na adres e-mail: przetargi@stopnica.pl nie później niż do dnia 13 sierpnia 2024 roku do godziny 10:00.

 

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą brały udziału w wyborze najkorzystniejszej oferty.

Niezależnie od wyboru formy złożenia oferty, oferty które wpłyną muszą być podpisane przez osoby uprawnione.

8.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

9.    WYBÓR OFERENTA I ZAWARCIE UMOWY:

a)      Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą łączną ceną brutto.

b)      Wybrany przez Zamawiającego Wykonawca zostanie powiadomiony i zaproszony na spotkanie celem ostatecznego uzgodnienia warunków umowy i podpisania umowy

 

10.    WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

Krzysztof Rogala – Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej Inwestycji i Ochrony Środowiska  -  tel. 41 3779 801                                        

 

Informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Stopnica: poniedziałek-piątek w godz.:  7:00–15:00.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO- www.stopnica.pl/bip/news.php?id=182    


Załączone pliki
formularz_oferty_nadzor_inwestorski_kg.docFormularz oferty (formularz_oferty_nadzor_inwestorski_kg.doc - 51.2 KB)
Data publikacji: 2024-08-09 14:24:25 Redaktor: Mirosław Rajtar
wzor_umowy_nadzor_inwestorski_kg.docProjekt umowy (wzor_umowy_nadzor_inwestorski_kg.doc - 69.632 KB)
Data publikacji: 2024-08-09 14:25:40 Redaktor: Mirosław Rajtar

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 196
Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2024-08-09 14:17:29
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2024-08-09 14:25:50
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu