Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Stopnica

Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica

Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 817

Data publikacji:
2025-05-28 10:28:40

Przedmiot: Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Stopnica w 2025 r.

Treść przetargu:

Stopnica, dnia 2025-05-28
Gmina Stopnica
ul. Tadeusza Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Tel. (41) 3779800; faks (41) 3779606 

Znak sprawy: Or.271.1.21.2025 

                                                                                           

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Przedmiot: Gmina Stopnica prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Stopnica w 2025r. ”.

1. NAZWA  I  ADRES  ZAMAWIAJĄCEGO: 
Gmina Stopnica
28-130 Stopnica,  ul. Tadeusza Kościuszki 2,  województwo świętokrzyskie
tel.  41 3779 800, faks: 41 3779 606,  e-mail : przetargi@stopnica.pl 

2.  TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zapytanie ofertowe przeprowadzone zgodnie z Zarządzeniem Nr 162/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Stopnica z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Stopnica regulaminu udzielania zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.” Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Stopnica w 2025 roku”.

Zamówienie obejmuje:
Transport, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów płyt azbestowo – cementowych zdeponowanych na posesjach należących do osób fizycznych z terenu Gminy Stopnica – około 2 700 m2

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez: właściciela nieruchomości i Wykonawcę lub jego przedstawiciela  oraz karty przekazania odpadów na składowisko odpadów.
Wystąpienie w/w okoliczności nie będzie stanowiło podstawy do wniesienia roszczenia wobec Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający określa minimalną ilość zamówienia na 2 000 m2 płyt azbestowych do transportu, zdeponowania i unieszkodliwienia na składowisku odpadów.
Wybrany Wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekraczać będzie kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. 
Informacja o unieważnieniu postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Gminy Stopnica.
W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie informację, iż Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania nie wykonał należycie chociażby jednego zamówienia, Zamawiający może odrzucić jego ofertę.  

4. KOD ZAMÓWIENIA WEDŁUG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV):
90650000-8 – usługi usuwania azbestu 

5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w formie/postaci elektronicznej wg załączonego formularza  na adres e-mail: przetargi@stopnica.pl 
nie później niż do dnia 2 czerwca 2025 roku do godziny: 12:00.
W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia nie mogą brać udziału Wykonawcy 
w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514).

6. TERMIN WYKONANIA USŁUGI  
Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do 31.07.2025 r. 

7. WYBÓR OFERENTA I ZAWARCIE UMOWY:
W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu, Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
najniższej ceny – 100%

Zamawiający zastrzega możliwość podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej lub e-maila.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.  Działając na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz pozostałych przepisów regulujących system ochrony danych osobowych, w tym przepisy wydane na podstawie art. 40 RODO informujemy, że: 
1)   administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Miasta i Gminy Stopnica. 
2)  Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować; iodo@stopnica.pl , 
3)   dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Stopnica w 2023 r.” 
4)   w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679; 5) osoba fizyczna posiada: 
a)   na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; 
b)   na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych; 
c)   na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;   
d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679; 6) osobie fizycznej nie przysługuje: 
a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych; 
b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679; 
c)   na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.  
      Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679). 
Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.



Załączone pliki
Zalaczniki_do_zaproszenia_formularz_oferty_projekt umowy..docxFormularz oferty, Projekt Umowy (Zalaczniki_do_zaproszenia_formularz_oferty_projekt umowy..docx - 31.342 KB)
Data publikacji: 2025-05-28 10:29:37 Redaktor: Krzysztof Rogala

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 58
Wprowadził do systemu: Krzysztof Rogala, data: 2025-05-28 10:28:40
Opublikował: Krzysztof Rogala, data publikacji: 2025-05-28 10:29:48
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu