Zamawiajacy: Gmina Stopnica

Adres: ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
Kontakt: tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail: gmina@stopnica.pl, Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 401

Data publikacji: 2015-05-21 11:47:05

Przedmiot: Dostawa mobilnego lodowiska wraz z fabrycznie nowym agregatem chłodniczym, systemem band i maszyną do konserwacji lodu

Treść przetargu:

Dostawa mobilnego lodowiska wraz z fabrycznie nowym agregatem chłodniczym, systemem band i maszyną do konserwacji lodu
Numer ogłoszenia: 120092 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mobilnego lodowiska wraz z fabrycznie nowym agregatem chłodniczym, systemem band i maszyną do konserwacji lodu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Dostawa mobilnego lodowiska wraz z fabrycznie nowym agregatem chłodniczym, systemem band i maszyną do konserwacji lodu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę sezonowego, demontowalnego /składanego/ lodowiska o wymiarach 20m x 40m wraz z wyposażeniem, montażem, demontażem i uruchomieniem w pierwszym roku użytkowania (montaż przed I sezonem i demontaż po I sezonie ) . Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeszkolenia dwóch osób wskazanych przez zamawiającego podczas próbnego montażu i demontażu przy odbiorze oraz przy montażu oraz demontażu w I sezonie . Projektowane lodowisko demontowane o wymiarach 20x40 m zlokalizowane będzie na płycie boiska wielofunkcyjnego. Lodowisko będzie wykorzystywane dla celów rekreacyjnych i funkcjonować będzie w sezonie jesienno - zimowym, tj. od 15 listopada do 15 marca. Pozostałe elementy lodowiska - chłodziwo do chłodzenia płyty lodowiska, - bandy, - paletopojemniki do magazynowania glikolu, - przenośna pompa wraz z osprzętem do wypompowania i wpompowania glikolu do instalacji, - Chodniki gumowe do wyłożenia ciągów komunikacyjnych dla łyżwiarzy i pomieszczeń szatni, - Maszyna do pielęgnacji i konserwacji lodu, - frezarka do lodu, - manualna ostrzałka do ostrzenia łyżew, - suszarka do butów, - łyżwy 50 par, 25 par damskich i 25 par męskich. Rozmiary w pełnym zakresie wymiarów, - regał na łyżwy z płyty meblowej z przegródkami na jedną parę łyżew. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w załącznikach do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5, 37.48.10.00-3, 45.33.12.31-4, 37.40.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości: 10.000 zł (Słownie: Dziesięć tysięcy złotych).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 29.05.2015 roku do godz. 10:00. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu-Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr: 91 8519 0005 0010 0000 0563 0006 a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium-dostawa mobilnego lodowiska. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie pkt. 2)-5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. Wykonawca którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (lub poręczenia) musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza). Dowód wniesienia wadium, Kosztorys ofertowy na podstawie którego obliczona została cena ofertowa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie także istotnych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona się wyboru wykonawcy. Zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: 1)wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, 2)wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy, 3)niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 4)wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności, termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jego przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, tj. o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia potwierdzony przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego i nie dłużej niż do dnia 31.07.2015 roku. Termin zakończenia prac może ulec skróceniu za zgodą Stron. Dopuszcza się zmianę warunków płatności za zgodą Stron. Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów. Dopuszcza się zmianę sposobu wykonywania umowy w sytuacji zaistnienia zmian technologicznych spowodowanych w szczególności: 1)pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji zamówienia lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości przedmiotu zamówienia, 2)pojawienie się nowszej technologii wykonania zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu wykonania zamówienia lub kosztów eksploatacji, 3)rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia, wraz uwzględnieniem konsekwencji finansowych zmiany (zmniejszenie wynagrodzenie wykonawcy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2; 28-130 Stopnica..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2; 28-130 Stopnica sekretariat /I piętro/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu: Kompleksowa rewitalizacja Stopnicy jako podstawa rozwoju tej miejscowości na bazie unikatowego potencjału historyczno - kulturowego, turystycznego i rekreacyjnego realizowanego z RPOWŚ 2007-2013, oś Priorytetowa 6-wzmocnienie ośrodków miejskich i rewitalizacja, działanie 6.2 Rewitalizacja małych miast.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Załączone pliki
przetarg_lodowisko.docSIWZ z załącznikami od 1 do 5 (przetarg_lodowisko.doc - 373.76 KB)
Data publikacji: 2015-05-21 11:48:48 Redaktor: Mirosław Rajtar
ST.01.10TECHNOLOGIA_LODOWISKA.pdfZałącznik Nr 7 do SIWZ - SST (ST.01.10TECHNOLOGIA_LODOWISKA.pdf - 113.693 KB)
Data publikacji: 2015-05-21 11:51:51 Redaktor: Mirosław Rajtar
Przedmiary.rarZałącznik Nr 8 do SIWZ - Przedmiary (Przedmiary.rar - 29.918 KB)
Data publikacji: 2015-05-21 11:53:06 Redaktor: Mirosław Rajtar
OPZ_mapy.rarZałącznik Nr 6 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ_mapy.rar - 1181.932 KB)
Data publikacji: 2015-05-21 11:58:41 Redaktor: Mirosław Rajtar
Wyjasnienia_do_przetargu_lodowisko1.docWyjaśnienia dla Wykonawców (Wyjasnienia_do_przetargu_lodowisko1.doc - 121.856 KB)
Data publikacji: 2015-05-26 14:37:54 Redaktor: Mirosław Rajtar

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1275
Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2015-05-21 11:47:05
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2015-05-21 12:00:23
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu