Adres: ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
Kontakt: tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail: gmina@stopnica.pl, Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 408
Data publikacji: 2015-07-28 13:48:12
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Prusy-Kuchary nr 387007T w Kucharach od km 0+620 do km 1+067.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej Prusy-Kuchary nr 387007T w Kucharach od km 0+620 do km 1+067; Szczegółowy zakres robót określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ (w szczególności w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót). Szacunkowa powierzchnia nawierzchni, która zostanie poddana remontowi wynosi według przedmiarów1599 m2. Projekt obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej Prusy-Kuchary nr 387007T w Kucharach na odcinku od km 0+620 do km 1+067 dz. nr 604 o szerokości jezdni od 3,50 m do 4,00 m i długości 447 m. Prace będą prowadzone w istniejącym pasie drogowym Projektuje się wykonanie konstrukcji: warstwa profilowa: beton asfaltowy 50kg/m2 po zagęszczeniu; warstwa ścieralna: beton asfaltowy o gr. warstwy 4 cm po zagęszczeniu;.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i sprawować funkcję kierownika robót, posiadający uprawnienia budowlane w branży drogowej. Osoby sprawujące w/w funkcje muszą należeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego-dysponować aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadać stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń (art. 12a, ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013.1409 z późn. zm.), wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 214.1278) lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie w/w rozporządzenia oraz posiadać wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2.Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza). 3.Kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności: Zakres istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogących stanowić podstawę do przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych:1)wystąpienie warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, rażąco odmiennych od przyjętych w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ, warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części nie ujawnionych w dokumentacji i niemożliwych do samodzielnego stwierdzenia przez wykonawcę, utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, 2)wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, 3)wystąpienie siły wyższej, 4)wystąpienie zmian w przepisach prawa mających wpływ na realizację lub rozliczenie inwestycji,5)działanie lub zaniechanie organów władzy publicznej lub instytucji, w tym istotne zmiany urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych,6)przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, niezależnych od wykonawcy,7)wprowadzenie w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ, a także wykonania robót budowlanych w terminie określonym w umowie,8)przekroczenie określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., jeżeli nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,9)wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy-Prawo budowlane, bez winy wykonawcy,10)wydanie bez winy wykonawcy, orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,11)wykonanie uzgodnionych przez strony robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych. W przypadkach, o których mowa wyżej, za zgodą stron umowy termin wykonania robót budowlanych przedłuża się o:1)czas trwania warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji załączonej do SIWZ, warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części,2)czas niezbędny do zawiadomienia konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego,3)czas trwania siły wyższej,4)czas niezbędny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikających ze zmian w przepisach prawa,5)czas trwania działania lub zaniechania organów władzy publicznej lub instytucji, w tym czas niezbędny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikających ze zmian urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych,6)czas trwania przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,7)czas trwania wprowadzania przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ, a także wykonania robót budowlanych w terminie określonym w umowie,8)czas równy przekroczeniu określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp.,9)czas wstrzymania robót budowlanych na podstawie wydanego postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy-Prawo budowlane,10)czas niezbędny na wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych. Za zgodą stron umowy dopuszcza się również dokonanie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy poprzez zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym wprowadzenia robót zamiennych, wskutek:1)okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego,2)warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ, fragmentów budowli lub ich części, 3)zmian technologicznych spowodowanych w szczególności:a)pojawieniem się na rynku nowszych materiałów lub urządzeń pozwalających na zaoszczędzenie kosztów wykonania robót budowlanych i/ lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości tych robót,b)pojawienie się nowszej technologii wykonania robót budowlanych pozwalającej na zaoszczędzenie czasu wykonania robót budowlanych i/lub kosztów ich eksploatacji, c)konieczność wykonania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany w przepisach prawa;4)rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części robót budowlanych, wraz uwzględnieniem konsekwencji finansowych zmiany. Zmiana terminu wykonania zamówienia po stwierdzeniu jednej z okoliczności wskazanych wyżej będzie uzasadniała zawarcie aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany ilości faktur oraz dopuszczenie możliwości składania faktur częściowych oraz określenia wysokości faktury końcowej w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy; ul. Kościuszki 2; 28-130 Stopnica; tel. 41 3779 800, faks 41 3779606, pokój nr 8 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy; ul. Kościuszki 2; 28-130 Stopnica (pokój Nr 10 sekretariat, I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączone pliki |
SIWZ z załącznikami od Nr 1 do Nr 5 (SIWZ_remont_drogi_Kuchary.doc - 388.608 KB) | |
Data publikacji: 2015-07-28 13:49:35 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 6 - Projekt budowlany (Zal.nr_6_Kuchary_604.rar - 3535.742 KB) | |
Data publikacji: 2015-07-28 13:52:01 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 7 - Przedmiar (Zal.nr_7-Przedmiar_kuchary.docx - 17.575 KB) | |
Data publikacji: 2015-07-28 13:52:56 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 8 - SST (Zal.Nr_8-SST_Kuchary.rar - 1053.719 KB) | |
Data publikacji: 2015-07-28 13:53:59 Redaktor: Mirosław Rajtar |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 956 |
Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2015-07-28 13:48:12 Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2015-07-28 13:55:47 Rejestr zmian bieżącej strony Archiwalne wersje przetargu |