Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Stopnica

Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica

Kontakt:
tel. 041-3779-800, fax. 041-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 347

Data publikacji:
2014-04-14 13:38:28

Przedmiot: Gmina Stopnica zaprasza zainteresowane podmioty do złożenia oferty cenowej na wykonanie 5- letniego okresowego przeglądu instalacji elektrycznej w budynku administracyjnym w Stopnicy przy ul. Kościuszki 2

Treść przetargu:

Przedmiot zamówienia; wykonanie 5- letniego  okresowego przeglądu instalacji elektrycznej  w  budynku administracyjnym.

-Budynek 3-kondygnacyjny, całkowicie   podpiwniczony o następujących parametrach:

-powierzchnia zabudowy – 273 m2,

- kubatura – 3638 m3,

-powierzchnia  użytkowa-  886 m2

 

1. Przegląd należy wykonać w zakresie  wskazanym w art.62 ust 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane   (Dz.U.2013.1409 j.t. z późniejszymi zmianami). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wzór formularza ofertowego stanowi integralną część zapytania cenowego. Dokumentacja związana z przedmiotowym zapytaniem załączona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.stopnica.pl/bip zakładka: Przetargi.

 

2.Termin wykonania zamówienia – 14 dni od daty podpisania umowy.

 

3.Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-posiadają uprawnienia E i D ( do oferty należy załączyć kopie dokumentów)

-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym . (przedłożyć atest lub certyfikat mierników)

 

4.Miejsce składania oferty:

Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2, osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 23.04.2014 do godz. 11.00

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty  złożone bez żądanych załączników  będą odrzucone.

 

5.Ceny i warunki płatności

Należy podać cenę brutto całego zamówienia, która zawierać będzie wszystkie koszty i opłaty. Cena jest ceną ryczałtową i nie może ulec zmianie.

Zamawiający dokona zapłaty za zrealizowaną usługę po otrzymaniu faktury i protokołów w terminie do 14 dni od daty doręczenia.

Za nieterminowe wykonanie umowy  zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 20 zł za każdy dzień zwłoki.

 

6.Kryteria oceny ofert:

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto.

Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa zawierająca w swojej treści powyższe warunki.

 

7.Osoba upoważniona do kontaktu: Katarzyna Rasała tel.41 3779 800

 

Załączone pliki
zapytanie_ofertowe_przeglad_instalacji_2014_.docZapytanie ofertowe- załączniki (zapytanie_ofertowe_przeglad_instalacji_2014_.doc - 82.432 KB)
Data publikacji: 2014-04-14 14:01:50 Redaktor: Mirosław Rajtar

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 725
Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2014-04-14 13:38:28
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2014-04-14 13:52:15
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu