Zamawiający:
Urząd Gminy Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 041-3779-800, fax. 041-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 347
Data publikacji:
2014-04-14 13:38:28
Przedmiot: Gmina Stopnica zaprasza zainteresowane podmioty do złożenia oferty cenowej na wykonanie 5- letniego okresowego przeglądu instalacji elektrycznej w budynku administracyjnym w Stopnicy przy ul. Kościuszki 2
Treść przetargu:
Przedmiot zamówienia; wykonanie 5- letniego okresowego przeglądu instalacji elektrycznej w budynku administracyjnym.
-Budynek 3-kondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony o następujących parametrach:
-powierzchnia zabudowy – 273 m2,
- kubatura – 3638 m3,
-powierzchnia użytkowa- 886 m2
1. Przegląd należy wykonać w zakresie wskazanym w art.62 ust 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 j.t. z późniejszymi zmianami). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wzór formularza ofertowego stanowi integralną część zapytania cenowego. Dokumentacja związana z przedmiotowym zapytaniem załączona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.stopnica.pl/bip zakładka: Przetargi.
2.Termin wykonania zamówienia – 14 dni od daty podpisania umowy.
3.Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-posiadają uprawnienia E i D ( do oferty należy załączyć kopie dokumentów)
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym . (przedłożyć atest lub certyfikat mierników)
4.Miejsce składania oferty:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2, osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 23.04.2014 do godz. 11.00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty złożone bez żądanych załączników będą odrzucone.
5.Ceny i warunki płatności
Należy podać cenę brutto całego zamówienia, która zawierać będzie wszystkie koszty i opłaty. Cena jest ceną ryczałtową i nie może ulec zmianie.
Zamawiający dokona zapłaty za zrealizowaną usługę po otrzymaniu faktury i protokołów w terminie do 14 dni od daty doręczenia.
Za nieterminowe wykonanie umowy zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 20 zł za każdy dzień zwłoki.
6.Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa zawierająca w swojej treści powyższe warunki.
7.Osoba upoważniona do kontaktu: Katarzyna Rasała tel.41 3779 800
Załączone pliki |
Zapytanie ofertowe- załączniki (zapytanie_ofertowe_przeglad_instalacji_2014_.doc - 82.432 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-14 14:01:50 Redaktor: Mirosław Rajtar |
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2014-04-14 13:52:15
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu