Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Stopnica

Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica

Kontakt:
tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 406

Data publikacji:
2015-06-15 12:52:04

Przedmiot: Zakup biletów miesięcznych umożliwiających przejazd dzieci i uczniów do Przedszkola, Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich oraz Gimnazjum im. Kazimierza Wielkiego w Stopnicy w roku szkolnym 2015/2016

Treść przetargu:

Zakup biletów miesięcznych umożliwiających przejazd dzieci i uczniów do Przedszkola, Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich oraz Gimnazjum im. Kazimierza Wielkiego w Stopnicy w roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 143652 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Stopnicy , ul. Kazimierza Wielkiego 23, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3779052, faks 41 3779052.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Publiczna - jednostka organizacyjna gminy.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych umożliwiających przejazd dzieci i uczniów do Przedszkola, Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich oraz Gimnazjum im. Kazimierza Wielkiego w Stopnicy w roku szkolnym 2015/2016.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych umożliwiających przejazd dzieci i uczniów do Przedszkola, Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich oraz Gimnazjum im. Kazimierza Wielkiego w Stopnicy w roku szkolnym 2015/2016, obejmujący łącznie 364 dzieci i 16 tras (8 tras do szkoły i 8 tras ze szkoły po zajęciach). Umowa realizowana będzie w dni nauki szkolnej w okresie od 01.09.2015r. do 24.06.2016r. Wykonawca w każdym dniu obowiązywania umowy, realizował będzie przedmiot zamówienia z wykorzystaniem minimum 4 pojazdów (bus/autobus), dostosowanych do ilości pasażerów na poszczególnych trasach. Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu) należy do Wykonawcy. Osoby (przedstawiciele Wykonawcy) wyznaczone na opiekunów do przewożonych uczniów będą posiadać ważne zaświadczenia o ukończeniu kursu z zakresu BHP i udzielenia pierwszej pomocy medycznej. Obowiązkiem Opiekunów będzie zapoznanie uczniów z regulaminem obowiązującym w autobusach oraz doprowadzenie uczniów z autobusu do poszczególnych szkół. Zamawiający wymaga aby liczba opiekunów była nie mniejsza niż liczba autobusów (jeden autobus=jeden opiekun). Koszt przewozu opiekunów ponosi Wykonawca. Opiekunowie winni współpracować z Dyrektorami Szkół celem ustalenia bezkonfliktowego wykonania. Szczegółowy wykaz tras oraz ilość dzieci i uczniów stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ..

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ przed upływem terminu składania ofert tj. do 23.06.2015 r. do godz. 09:00. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu;Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr: 64 8519 0005 0010 0010 0322 0008 a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać- Wadium - Zakup biletów miesięcznych. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.); W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie pkt. 2)- 5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 3.Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 4.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający wymaga posiadania ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w części 6 SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2 Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza). 3 Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom stanowiący załącznik Nr 6 SIWZ (jeżeli dotyczy).4. Dowód wniesienia wadium.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno-Przedszkolny; księgowość II piętro, pokój nr 19 (budynek UMiG Stopnica) ul. T. Kościuszki 2; 28-130 Stopnica, woj. Świętokrzyskie.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: w Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Stopnicy, ul. Kazimierza Wielkiego 23, 28-130 Stopnica.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Załączone pliki
    SIWZ_ dowoz_2015_2016_ZS_P5_2015.docSIWZ z załącznikami od Nr 1 do Nr 7 (SIWZ_ dowoz_2015_2016_ZS_P5_2015.doc - 355.328 KB)
    Data publikacji: 2015-06-15 12:53:21 Redaktor: Mirosław Rajtar
    wyjasnienia_do_SIWZ.pdfWyjaśnienia do SIWZ (wyjasnienia_do_SIWZ.pdf - 311.888 KB)
    Data publikacji: 2015-06-17 11:05:45 Redaktor: Mirosław Rajtar

    Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1159
    Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2015-06-15 12:52:04
    Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2015-06-15 12:54:09
    Rejestr zmian bieżącej strony
    Archiwalne wersje przetargu