Wersja archiwalna z dnia 2016-04-15 16:12:46
|
Gmina Stopnica | |
Adres: ul. Kościuszki 2 28-130 Stopnica |
Kontakt: tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606 E-mail:gmina@stopnica.pl Strona www: www.stopnica.pl |
Numer ID: 424 | ||||||||||
Data publikacji: | ||||||||||
Przedmiot: Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gmin Stopnica, Solec-Zdrój i Pacanów w trybie- projektuj i wybuduj | ||||||||||
Treść przetargu: Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gmin Stopnica, Solec-Zdrój i Pacanów w trybie- projektuj i wybuduj
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gmin Stopnica, Solec-Zdrój i Pacanów w trybie- projektuj i wybuduj. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (zgodnie z założeniami załączonego Programu Funkcjonalno- Użytkowego) i wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą oświetlenia ulicznego w gminach Stopnica, Solec-Zdrój i Pacanów. Zakres zamówienia obejmuje wymianę przewodów oświetleniowych na ASXSN oraz istniejących opraw sodowych, rtęciowych i żarowych na oprawy ze źródłami światła typu LED wg. załączników do SIWZ. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia drogowego będą prowadzone w szerokościach linii rozgraniczających drogi, a w razie konieczności częściowo po działkach prywatnych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, a w szczególności: wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym opracowanie końcowych projektów fotometrycznych dla wymienionych odcinków instalacji oświetleniowej; uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych w oparciu o dokumentację, o której mowa w lit. a), ewentualnie uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych - jeżeli zaistnieje taka konieczność; wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED na istniejących słupach oraz dowieszenie dodatkowych opraw LED z wysięgnikiem w celu zwiększenia efektywności ekonomicznej oraz uzyskania właściwych parametrów oświetlenia; wymiana przewodów oświetleniowych bez izolacji na izolowane wraz z osprzętem sieciowym; podwieszenie dodatkowych przewodów na odcinkach linii napowietrznych izolowanych bez wydzielonego przewodu oświetleniowego; zmiana zasilania oświetlenia ulicznego - wyniesienie punktów zasilająco-sterowniczych ze skrzyni stacyjnej do szafek SOM wraz z wykonaniem zasilania. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164).. II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.14.00-9, 45.23.20.00-2, 45.31.12.00-2, 45.31.00.00-3, 71.32.00.00-7, 71.31.34.30-8, 71.31.34.50-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Formularz oferty stanowiący załącznik do SIWZ wraz załącznikiem Nr 1 do oferty 2. Potwierdzenie wniesienia wadium SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający może odstąpić od umowy w następujących przypadkach: 1.1. Wykonawca nie rozpoczął robót bez uzasadnionych przyczyn lub przerwał roboty z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie wznowił ich pomimo wezwań Zamawiającego przez okres dłuższy niż 2 tygodnie, 1.2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, 1.3. Wykonawca nie wykonuje robót zgodnie z umową i dokumentacją projektową lub też nienależycie wykonuje swoje zobowiązania umowne pomimo wezwań Zamawiającego przez okres dłuższy niż 2 tygodnie, 1.4. Wykonawca bez zgody Zamawiającego zleci przeprowadzenie wszystkich robót lub przeważającej ich części Podwykonawcom. 1.5. Wielokrotnego dokonywania bezpośredniej zapłaty przez zamawiającego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez zamawiającego umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub który zawarł przedłożoną zamawiającemu umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi lub zaszła konieczność dokonania bezpośrednich zapłat na sumę większą niż 5%wartosci umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 2. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące postanowienia szczegółowe: 2.1. W terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy Wykonawca przy udziale Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego sporządzi szczegółowy protokół dostaw/robót w toku wg stanu na dzień odstąpienia, 2.2. Wykonawca zabezpieczy przerwane prace w zakresie wzajemnie uzgodnionym, na koszt strony, która spowodowała odstąpienie od umowy, 2.3. Wykonawca sporządzi wykaz materiałów, konstrukcji lub urządzeń zakupionych dla tego zadania, które mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do realizacji innych dostaw/robót nie objętych niniejszą umową - jeżeli odstąpienie od umowy nastąpiło z przyczyn niezależnych od niego - w celu odkupienia ich od Zamawiającego, 3.Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień ust. 4. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy: 4.1. działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót będących przedmiotem nadzoru (np. klęski żywiołowe, niesprzyjające warunki atmosferyczne), powodujące konieczność przerwania robót będących przedmiotem nadzoru, potwierdzoną przez Wykonawcę wpisem do dziennika budowy (zeszytu budowy), 4.2. zmiany zakresu zamówienia w stosunku do stanu wyjściowego, weryfikacją wstępnie przyjętych ilości niezbędnych do montażu opraw oraz długości przewodów oświetleniowych. W takim wypadku nastąpi korekta wynagrodzenia umownego do kwoty wynikającej z iloczynu faktycznie wykonanych jednostek robót i cen jednostkowych z oferty i ustalenie jego nowej wysokości w aneksie do umowy. 4.3. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia poprzez wyłączenie z zakresu robót niezrealizowanych w terminie określonym w umowie (w sytuacji gdy nie wykonanie części umowy nastąpiło bez winy Wykonawcy) co uniemożliwi Zamawiającemu dokonania odbioru robót oraz zapłaty wynagrodzenia w terminie do 31 grudnia 2016r. a tym samym uniemożliwi przedłożenie zapłaconych faktur do instytucji współfinansującej. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków płatności w tym m.in. skrócenie terminu zapłaty wynagrodzenia, zmiany ilości faktur. 4.4. W przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana: 1) zmiana wysokości podatku VAT 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę wtedy zmianie ulegnie cena jednostkowa brutto dla poszczególnych elementów w oparciu o załącznik nr 1 do oferty- Wykaz cen ogółem, 5. Odstąpienie od umowy lub zmiana warunków umowy powinny nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności i powinno zawierać uzasadnienie. 6. Zmiany warunków umowy określone w § 11 ust. 4-5 umowy nastąpią w formie pisemnej w oparciu o sporządzony aneks do Umowy. 7. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących przypadkach: 7.1. Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur, mimo dodatkowego wezwania w terminie 30 dni od upływu terminu na zapłatę faktur, określonego w niniejszej umowie. 7.2. Zamawiający bez uzasadnionej przyczyny odmawia odbioru przedmiotu zamówienia bądź odmawia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, (sekretariat, I piętro).. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy w ramach Projektu pn. Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej i domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak |
Załączone pliki |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ_LEDY.doc - 403.456 KB) | |
Data publikacji: 2016-04-15 15:29:41 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 1 SIWZ- Formularz Oferty (Zal.nr_1_SIWZ_formularz_oferty.doc - 123.904 KB) | |
Data publikacji: 2016-04-15 15:30:24 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik nr 1 do oferty „Wykaz cen ogółem” (Zal.nr_1_do_oferty-Wykaz_cen_ogolem.xls - 112.128 KB) | |
Data publikacji: 2016-04-15 15:31:05 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 2 SIWZ- Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (Zal.nr_2_SIWZ_wykaz_robot_wykonanych.doc - 124.416 KB) | |
Data publikacji: 2016-04-15 15:32:00 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 3 SIWZ- Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (Zal.nr_3_SIWZ_wykaz_osob.doc - 111.104 KB) | |
Data publikacji: 2016-04-15 15:32:43 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 3a SIWZ- Zobowiązanie firmy do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Zal.nr_3a_SIWZ_zobowiązanie.doc - 69.12 KB) | |
Data publikacji: 2016-04-15 15:33:12 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 4 SIWZ- Oświadczenie z art. 24 ust. 1 Pzp (Zal.nr_4_SIWZ_oswiadczenie_brak_podstaw_do_wykluczenia.doc - 109.056 KB) | |
Data publikacji: 2016-04-15 15:33:43 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 5 SIWZ- Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (Zal.nr_5_SIWZ_oswiadczenie_ grupa_kapitalowa.doc - 111.104 KB) | |
Data publikacji: 2016-04-15 15:34:12 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 6 SIWZ- Oświadczenie w sprawie uprawnień (Zal.nr_6_oswiadczenie_uprawnienia.doc - 107.008 KB) | |
Data publikacji: 2016-04-15 15:34:43 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 7 SIWZ- Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp (Zal.nr_7_SIWZ_spelnianie_warunkow_udzialu.doc - 108.544 KB) | |
Data publikacji: 2016-04-15 15:35:13 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 8 SIWZ- Wzory umów wraz z „Klauzulą antykorupcyjną” (Zal.nr_8_SIWZ_umowa_LEDY.doc - 327.168 KB) | |
Data publikacji: 2016-04-15 15:35:53 Redaktor: Mirosław Rajtar | |
Załącznik Nr 9 SIWZ- Program Funkcjonalno- Użytkowy (Zal.nr_9_SIWZ_PFU.rar - 33697.483 KB) | |
Data publikacji: 2016-04-15 15:45:16 Redaktor: Mirosław Rajtar |
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2016-04-15 15:46:02
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |