Wersja archiwalna z dnia 2016-07-08 13:02:45
|
Gmina Stopnica | |
Adres: ul. Kościuszki 2 28-130 Stopnica |
Kontakt: tel. 41-3779-800, fax. 41-3779-606 E-mail:gmina@stopnica.pl Strona www: www.stopnica.pl |
Numer ID: 431 | ||||||||
Data publikacji: | ||||||||
Przedmiot: Opracowanie Programu Rewitalizacji Miasta i Gminy Stopnica na lata 2016-2023 | ||||||||
Treść przetargu: pis przedmiotu Zamówienia I. Zamawiający: Gmina Stopnica, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, NIP 655-17-68-527, Regon 291010783
II. Tryb udzielania zamówienia publicznego: Ponieważ szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, działając zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) nie stosuje się przepisów przedmiotowej ustawy. Postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego poprzez upublicznienie ogłoszenia o prowadzonym postępowaniu na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Zamawiającego. III. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, na postawie ustawy
z dnia 8 marca 1990r. - wytycznymi Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020, - wytycznymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego dla projektów realizowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 oraz Regulaminem Konkursu Dotacji na przygotowanie programów rewitalizacji ogłoszonym przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, w szczególności z załącznikiem nr 1 do Regulaminu stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
- innymi dokumentami strategicznymi krajowymi i wojewódzkimi oraz dokumentami planistycznymi i strategicznymi obowiązującymi dla Gminy Stopnica.
Zakres prac związanych z opracowaniem Programu powinien obejmować w szczególności: 1.
Włączenie partnerów: lokalnej
społeczności, przedsiębiorców, organizacji społecznych 2. Diagnozę stosunków społeczno-gospodarczych oraz analizę problemów funkcjonalno- przestrzennych, środowiskowych na obszarze gminy służącą wyznaczeniu obszarów rewitalizacji. 3. Opis powiązań programu rewitalizacji z dokumentami strategicznymi gminy, w tym m.in. Strategią Rozwoju Gminy, Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy oraz Strategią Rozwiązywania Problemów Społecznych; 4. Opis powiązań programu rewitalizacji z dokumentami strategicznymi regionu; 5. Opis wizji stanu obszaru po przeprowadzeniu rewitalizacji (planowany efekt rewitalizacji); 6. Wykaz przedsięwzięć rewitalizacyjnych, w szczególności o charakterze społecznym, gospodarczym, środowiskowym, przestrzenno-funkcjonalnym lub technicznym: · listę planowanych podstawowych przedsięwzięć rewitalizacyjnych, wraz z ich opisami zawierającymi w odniesieniu do każdego przedsięwzięcia: nazwę i wskazanie podmiotów je realizujących, zakres realizowanych zadań, lokalizację, szacunkową wartość, prognozowane rezultaty wraz ze sposobem ich oceny w odniesieniu do celów rewitalizacji, o ile dane te są możliwe do wskazania, · charakterystykę pozostałych dopuszczalnych przedsięwzięć rewitalizacyjnych, realizujących kierunki działań. 7. Szacunkowe ramy finansowe programu rewitalizacji wraz z szacunkowym wskazaniem środków finansowych ze źródeł publicznych i prywatnych; 8. Opis struktury zarządzania realizacją programu rewitalizacji wraz z harmonogramem realizacji oraz monitorowaniem i oceną programu rewitalizacji; 9. Załączniki graficzne (mapowe) ilustrujące obszary rewitalizacji sporządzone na mapie, opracowane z wykorzystaniem mapy zasadniczej lub ewidencyjnej – uzyskanie mapy i jej koszt należy do Wykonawcy. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do:
Program należy opracować w formie elektronicznej w formacie: PDF, DOC, XLS – 1 szt. oraz w formie papierowej - 4 egz. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia:
Nabycie przez Zamawiającego praw, o których mowa w pkt. 1. powyżej, następuje z chwilą faktycznego wydania przedmiotu umowy Zamawiającemu oraz bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w zakresie następujących pól eksploatacji:
Równocześnie z nabyciem autorskich praw majątkowych do utworów Zamawiający nabywa własność wszystkich egzemplarzy, na których utwory zostały utrwalone. Wykonawca zobowiązuje się, że wykonując umowę będzie
przestrzegał przepisów ustawy IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 21.11.2016 r. (w terminie tym dokonane zostaną wszystkie czynności niezbędne do uchwalenia PR w tym m.in. przeprowadzenie postępowania w zakresie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko Programu oraz wprowadzenie wszystkich zmian wskazanych przez ekspertów ds. rewitalizacji działających w strukturach Urzędu Marszałkowskiego).
V. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca winien spełnić następujące wymagania: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, ze w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał usługi eksperckie, polegające na opracowaniu trzech dokumentów strategicznych (np. lokalne/gminne programy rewitalizacji, strategii rozwoju gminy itp.) w tym co najmniej dwóch lokalnych/gminnych programów rewitalizacji dla jednostek samorządu terytorialnego. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, według formuły spełnia - nie spełnia. VI. Dokumenty wymagane od wykonawcy: 1. Dokumenty stwierdzające prawo osoby (osób) podpisujące
ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego
zamówienia publicznego 2. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług o których mowa w pkt V. (np. referencje). VII. Kryteria oceny oferty:
1. Kryterium oceny oferty: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu kryteria oceny oferty otrzyma maksymalna liczbę punktów. Pozostałym oferentom, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. 2. Wzory do obliczenia punktowego. Oferty ocenione zostaną wg poniższych wzorów:
c min C = ------------------- x 100 pkt c oferta Cmin – oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu Coferta – cena badanej oferty. 3.
Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów zostanie
uznana za najkorzystniejszą 4. Obliczenie dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. VIII. Miejsce, termin składania oferty: 1. Termin składania oferty upływa w dniu 18 lipca 2016 r. o godzinie 12.00. 2. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Stopnica (I piętro, pokój 10) lub przesłać na adres Zamawiającego. 3. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie określonym w pkt 1 nie zostaną rozpatrzone. 4. Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o zmówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym powyżej. IX. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim w jednym egzemplarzu. 2. Ofertę oraz wszelkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 4. Za podpis uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalający na zidentyfikowanie podpisu. 5. Na kopercie/opakowaniu/ należy umieścić: a/ nazwę i adres Zamawiającego b/ nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy c/ napis: „Oferta na opracowanie Programu Rewitalizacji Miasta i Gminy Stopnica na lata 2016-2023. Nie otwierać przed 18.07.2016 r. godz. 12.00”. 6. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści. 7.
Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać
aktualne daty zgodne 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji, w szczególności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie. 9. Pełnomocnictwa oraz zobowiązania podmiotów trzecich winny być złożone w formie oryginałów. X. Istotne postanowienia końcowe: Wzór projektu umowy zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. XI. Imię i nazwisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia: Mirosław Rajtar tel: +48 41 3779 802, fax: +48 41 3779 606, miroslawrajtar@stopnica.pl XII. Termin związania ofertą: Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień otwarcia oferty; XIII. Zastrzeżenia Zamawiającego: 1. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień 2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia procedury udzielenia zamówienia (postępowania- zapytania ofertowego) w szczególności w przypadku gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. |