Zamawiający:
Urząd Gminy Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 041-3779-800, fax. 041-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 147
Data publikacji:
2009-06-09 16:10:22
Przedmiot: Gmina Stopnica ogłasza przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO na „WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGMINAZJALNYCH IM. ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY”
Treść przetargu:
Gmina Stopnica ogłasza przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO na „WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGMINAZJALNYCH IM. ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY”
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej urzędu www.stopnica.pl/bip
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i ofert częściowych.
Wymagalny termin wykonania zamówienia: 17.08.2009
Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 2 000 zł.
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie - cena 100 %.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego.
Uprawnieni do kontaktów z oferentami – mgr inż. Helena Rokita, tel. (0-41) 3779 801 oraz mgr inż. Krzysztof Rogala inspektor ds. budownictwa, tel. (0-41) 3779 804
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 10 – do dnia 01.07.2009 roku do godz.13:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.07.2009 roku o godz.13:30 - w siedzibie zamawiającego - sala konferencyjna Urzędy Gminy.
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej i nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
W przetargu może wziąć udział podmiot spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz podmiot, który złożył wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 7 SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie „spełnia”- „nie spełnia”
Stopnica dnia 2009-06-09
Załączone pliki |
SIWZ Wymiana okien (SIWZ_Wymiana_okien.doc - 123.392 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-09 16:11:01 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 1 Formularz oferty (Formularz_oferty_wymiana_okien.doc - 35.328 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-09 16:11:31 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 2 Oświadczenie (Oswiadczenie_wymiana_okien.doc - 30.208 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-09 16:11:54 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 3 Projekt umowy (Projekt_umowy_wymiana_okien.doc - 64 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-09 16:12:14 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 4 Przedmiar robót z opisem i rys. (Przedmiar_robot_opis_i_rysunki.pdf - 753.026 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-09 16:12:59 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 5 Specyfikacja techniczna (Specyfikacja_techniczna_wymiana_okien.doc - 59.392 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-09 16:13:25 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Wyjaśnienia do przetargu wymiana okien (Wyjasnienia_do_przetargu_wymiana_okien.pdf - 93.243 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-17 09:30:54 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Wyjaśnienia do przetargu wymiana okien 25.06.2009 (Wyjasnienia_do_przetargu_wymiana_okien_2.doc - 34.304 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-25 12:15:13 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Wyjaśnienia do przetargu wymiana okien 26.06.2009 (Wyjasnienia_do_przetargu_wymiana_okien_3.pdf - 44.762 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-26 11:05:52 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Wyjaśnienia do przetargu wymiana okien 29.06.2009 r. (Wyjasnienia_do_przetargu_wymiana_okien_4.pdf - 43.718 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-29 10:09:47 Redaktor: Krzysztof Rogala |
Opublikował: Krzysztof Rogala, data publikacji: 2009-06-09 16:13:55
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu