Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Stopnica

Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica

Kontakt:
tel. 041-3779-800, fax. 041-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 251

Data publikacji:
2012-03-06 13:20:04

Przedmiot: Rozwój infrastruktury publicznej w Gminie Stopnica

Treść przetargu:

Stopnica: Rozwój infrastruktury publicznej w Gminie Stopnica
Numer ogłoszenia: 68476 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stopnica.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój infrastruktury publicznej w Gminie Stopnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozwój infrastruktury publicznej w Gminie Stopnica poprzez adaptację i remont budynków na świetlicę wiejską w miejscowościach: Mietel, Szczytniki, Topola, Czyżów i Smogorzów wraz z remontem boisk sportowych w msc. Czyżów i Mietel. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5 000 000 euro. Część zamówienia Nr 1 -adaptacja i remont budynku dla potrzeb działalności świetlicy wiejskiej oraz boiska sportowego w miejscowości Mietel: Przedmiot zamówienia obejmuje: - remont ścian zewnętrznych z pomalowaniem - remont instalacji wod- kan oraz wymianę instalacji elektrycznej z aluminium na miedzianą zachowując istniejące trasy przewodów, -ułożenie glazury w wc, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie budynku i wykonanie elewacji, - wyrównanie boiska i obsianie trawą, - wymianę bramek i zamontowanie pochwytów. Część zamówienia Nr 2 - adaptacja i remont budynku dla potrzeb działalności świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczytniki: Przedmiot zamówienia obejmuje: - renowację starych tynków na ścianach i sufitach, - docieplenie budynku i wykonanie elewacji, - utwardzenie placu, - remont ogrodzenia działki, - wykonanie instalacji c.o. -wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej Część zamówienia Nr 3 adaptacja i remont budynku dla potrzeb działalności świetlicy wiejskiej oraz boiska sportowego w miejscowości Czyżów: Przedmiot zamówienia obejmuje: - wyburzenie jednej ściany działowej, - remont ścian zewnętrznych w salach świetlicowych oraz korytarzu, - wymiana posadzek,. -wymianę instalacji elektrycznej z aluminium na miedzianą zachowując istniejące trasy przewodów, -ułożenie glazury w wc, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wyrównanie boiska i obsianie trawą, - wymianę bramek i zamontowanie pochwytów. Część zamówienia Nr 4 adaptacja i remont budynku dla potrzeb działalności świetlicy wiejskiej w miejscowości Topola Przedmiot zamówienia obejmuje: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, -docieplenie budynku i wykonanie elewacji, - remont konstrukcji dachu z wymianą pokrycia - wykonanie nowych posadzek, -wybudowanie ścianek działowych i wykonanie pomieszczeń sanitarnych i kotłowni , -wymianę instalacji elektrycznej z aluminium na miedzianą zachowując istniejące trasy przewodów, -wykonanie instalacji sanitarnych- wod-kan, c.o. i gazowej, -wykonanie przyłącza kanalizacyjnego Część zamówienia Nr 5 -adaptacja części budynku Szkoły Podstawowej na świetlicę wiejską w Smogorzowie -wyburzenie ściany pomiędzy salą 11 i 12 z wykonaniem odpowiednich przesklepień, - częściowym zamurowaniu otworu pomiędzy pomieszczeniem nr 8 i 9, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - remont instalacji c.o. bez ingerencji w kotłownię, - remont instalacji wod-kan i elektrycznej, - uzupełnienie tynków, wyłożeniu części ścian płytami kamionkowymi, w pomieszczeniu sanitarnym glazurą , a w pozostałej części pomalowanie ścian, - remoncie dachu z wymianą pokrycia, - wykonanie elewacji. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej (w przypadku świetlicy w Szczytnikach i Topoli) oraz szczegółowej specyfikacji technicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.10.00-7, 45.43.12.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6, 45.43.20.00-6, 45.43.22.10-9, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 45.33.00.00-9, 45.26.12.00-6, 45.26.19.10-9, 45.26.25.20-2, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.43.21.13-9, 45.11.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w następujących wysokości: Część zamówienia Nr 1- 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) Część zamówienia Nr 4- 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) Część zamówienia Nr 5- 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) na zasadach określonych w SIWZ przed upływem terminu składania ofert tj. do 26.03.2012 r. do godz. 10:00. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Stopnica nr: 91 8519 0005 0010 0000 0563 0006 a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium -Rozbudowa infrastruktury publicznej w Gminie Stopnica. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 ppkt. 2) - 5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 3. Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Ponadto dla Wykonawców składających ofertę na wykonanie części zamówienia Nr 1,4,5 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych (jeżeli Wykonawca składa ofertę na jedną część zamówienia spośród części zamówienia Nr 1,4,5) lub minimum trzech robót budowlanych (jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia spośród części zamówienia Nr 1,4,5) o podobnym charakterze do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia i wartości min. 150 000 zł brutto każda. Roboty budowlane o podobnym charakterze do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia to budowa lub remont obiektów kubaturowych. Wykonawcy składający ofertę na realizację części zamówienia 2 lub/i 3 przedkładają jedynie stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (dotyczy ofert składanych na realizację zamówienia Nr 1,4,5) 4. Uproszczony kosztorys ofertowy (odrębny dla każdej części zamówienia) 5. Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza). 6. Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 6.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności , mogą być dopuszczalne tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku gdy nastąpi konieczność istotnej modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy strony dokonają zmiany umowy w formie aneksu dokonując modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy, strony wyodrębnią: a.) roboty zamienne, przez które rozumie się roboty, które Wykonawca wykona w zamian robót zawartych w pierwotnej dokumentacji projektowej , b.) roboty dodatkowe, przez które rozumie się roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a których nie można było przewidzieć w pierwotnej dokumentacji projektowej, c.) roboty zaniechane przez które rozumie się roboty objęte pierwotną dokumentacją projektową, a których wykonanie stało się zbędne. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: - wystąpienie zdarzeń losowych, noszących znamiona siły wyższej - zmiany terminów wykonania robót, w przypadku gdy o zmianę taką wystąpi zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty lub wystąpią istotne zmiany zakresu rzeczowego robót wynikające ze zmian projektowych, a zmianę zaakceptuje zamawiający. - zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za realizację zadania ze strony Wykonawcy lub zamawiającego, - wystąpienie zmian których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, pok nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica (sekretariat, I piętro, pok. nr 10)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie związane jest z realizacją operacji pn. Rozwój infrastruktury publicznej w Gminie Stopnica poprzez adaptację i remont budynków dla potrzeb działalności świetlic wiejskich w miejscowościach: Czyżów, Mietel, Szczytniki, Topola realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (Działanie 3.4. Odnowa i rozwój wsi) oraz operacji pn Rozwój infrastruktury publicznej w Gminie Stopnica poprzez adaptację części budynku Szkoły Podstawowej w Smogorzowie na świetlicę wiejską oraz wyposażenie Gminnego Centrum Kultury oraz parku i budynku rekreacyjno- sportowego w miejscowości Stopnica (Działanie 4.1. Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju) współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Adaptacja i remont budynku dla potrzeb działalności świetlicy wiejskiej oraz boiska sportowego w miejscowości Mietel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - remont ścian zewnętrznych z pomalowaniem - remont instalacji wod- kan oraz wymianę instalacji elektrycznej z aluminium na miedzianą zachowując istniejące trasy przewodów, -ułożenie glazury w wc, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie budynku i wykonanie elewacji, - wyrównanie boiska i obsianie trawą, - wymianę bramek i zamontowanie pochwytów. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.43.10.00-7, 45.43.12.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.11.27.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Adaptacja i remont budynku dla potrzeb działalności świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczytniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - renowację starych tynków na ścianach i sufitach, - docieplenie budynku i wykonanie elewacji, - utwardzenie placu, - remont ogrodzenia działki, - wykonanie instalacji c.o. -wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.23.32.50-6, 45.43.20.00-6, 45.43.22.10-9, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Adaptacja i remont budynku dla potrzeb działalności świetlicy wiejskiej oraz boiska sportowego w miejscowości Czyżów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - wyburzenie jednej ściany działowej, - remont ścian zewnętrznych w salach świetlicowych oraz korytarzu, - wymiana posadzek,. -wymianę instalacji elektrycznej z aluminium na miedzianą zachowując istniejące trasy przewodów, -ułożenie glazury w wc, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wyrównanie boiska i obsianie trawą, - wymianę bramek i zamontowanie pochwytów. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.43.10.00-7, 45.43.12.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.11.27.00-2, 45.23.32.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Adaptacja i remont budynku dla potrzeb działalności świetlicy wiejskiej w miejscowości Topola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, -docieplenie budynku i wykonanie elewacji, - remont konstrukcji dachu z wymianą pokrycia - wykonanie nowych posadzek, -wybudowanie ścianek działowych i wykonanie pomieszczeń sanitarnych i kotłowni , -wymianę instalacji elektrycznej z aluminium na miedzianą zachowując istniejące trasy przewodów, -wykonanie instalacji sanitarnych- wod-kan, c.o. i gazowej, -wykonanie przyłącza kanalizacyjnego Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.43.10.00-7, 45.43.12.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.26.12.00-6, 45.26.19.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Adaptacja części budynku Szkoły Podstawowej na świetlicę wiejską w Smogorzowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -wyburzenie ściany pomiędzy salą 11 i 12 z wykonaniem odpowiednich przesklepień, - częściowym zamurowaniu otworu pomiędzy pomieszczeniem nr 8 i 9, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - remont instalacji c.o. bez ingerencji w kotłownię, - remont instalacji wod-kan i elektrycznej, - uzupełnienie tynków, wyłożeniu części ścian płytami kamionkowymi, w pomieszczeniu sanitarnym glazurą , a w pozostałej części pomalowanie ścian, - remoncie dachu z wymianą pokrycia, - wykonanie elewacji. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.25.20-2, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.43.22.10-9, 45.44.21.00-8, 45.43.21.13-9, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2, 45.26.12.00-6, 45.26.19.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączone pliki
SIWZ_zal_1_7_roz_infra_pub_PROW.docSIWZ z załącznikami (SIWZ_zal_1_7_roz_infra_pub_PROW.doc - 345.6 KB)
Data publikacji: 2012-03-06 13:27:02 Redaktor: Mirosław Rajtar
Zal.Nr_8_SIWZ_przedmiary.rarZałącznik Nr 8 SIWZ (Zal.Nr_8_SIWZ_przedmiary.rar - 4598.174 KB)
Data publikacji: 2012-03-06 13:28:48 Redaktor: Mirosław Rajtar
Zal_Nr_9_SIWZ_projekty_rysunki.rarZałącznik Nr 9 SIWZ (Zal_Nr_9_SIWZ_projekty_rysunki.rar - 3830.8 KB)
Data publikacji: 2012-03-06 13:30:26 Redaktor: Mirosław Rajtar
Zal.NR_10_SIWZ_SST.rarZałącznik Nr 10 SIWZ (Zal.NR_10_SIWZ_SST.rar - 2051.256 KB)
Data publikacji: 2012-03-06 13:34:11 Redaktor: Mirosław Rajtar
Zal.Nr_11_SIWZ_pozwolenia_na_budowe.pdfZałącznik Nr 11 SIWZ (Zal.Nr_11_SIWZ_pozwolenia_na_budowe.pdf - 340.683 KB)
Data publikacji: 2012-03-06 13:35:09 Redaktor: Mirosław Rajtar
odpowiedzi_na_pytania_20.03.2012_swietlice.pdfOdpowiedzi na pytania 20.03.2012 (odpowiedzi_na_pytania_20.03.2012_swietlice.pdf - 124.623 KB)
Data publikacji: 2012-03-20 14:50:26 Redaktor: Mirosław Rajtar
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia__20.03.2012.docOgłoszenie o zmianie ogłoszenia (ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia__20.03.2012.doc - 45.056 KB)
Data publikacji: 2012-03-20 14:50:53 Redaktor: Mirosław Rajtar
Wyjasnienie_z_dnia_22.03.2012.docWyjaśnienie z dnia 22.03.2012 (Wyjasnienie_z_dnia_22.03.2012.doc - 31.744 KB)
Data publikacji: 2012-03-22 14:53:00 Redaktor: Mirosław Rajtar

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 3127
Wprowadził do systemu: Mirosław Rajtar, data: 2012-03-06 13:20:04
Opublikował: Mirosław Rajtar, data publikacji: 2012-03-06 14:13:54
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu