Zamawiający:
Urząd Gminy Stopnica
Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica
Kontakt:
tel. 041-3779-800, fax. 041-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl
Numer ID: 171
Data publikacji:
2010-04-16 14:58:43
Przedmiot: Gmina Stopnica ogłasza przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 4 845 000 EURO na roboty budowlane polegające na „Remont nawierzchni dróg gminnych w gminie Stopnica”
Treść przetargu:
Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest:
Gmina Stopnica, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
NIP 655-17-68-527, REGON 291010783
Adres do korespondencji: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
tel. 041 3779 800 faks 041 3779 606
e-mail: gmina@stopnica.pl
strona: www.stopnica.pl
Numer ogłoszenia w BZP 108576 – 2010
Gmina Stopnica ogłasza przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 4 845 000 EURO na roboty budowlane polegające na „Remont nawierzchni dróg gminnych w gminie Stopnica”
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i ofert częściowych.
Wymagalny termin wykonania zamówienia: 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i sprawować funkcję kierownika budowy
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu stosując formułę „spełnia – nie spełnia". Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków, a z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę w/w warunków, wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu Oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - każdy Wykonawca składa Zamawiającemu następujące dokumenty :
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia – jedno oświadczenie składane wspólnie przez wszystkich wykonawców, musi być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców),
2) wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie – referencje lub protokoły odbioru robót, dokumenty winny zawierać, co najmniej:
- wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą,
- wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były roboty,
- wskazanie zakresu i wartości wykonanych robót,
- wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia, zakończenia),
- wskazanie miejsca wykonania.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał nr 5 do SIWZ)
4) oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (zał. nr 8 do SIWZ)
5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca składa Zamawiającemu następujące dokumenty :
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia – jedno oświadczenie składane wspólnie przez wszystkich wykonawców, musi być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców),
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał nr 4 do SIWZ)
3) oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (zał. nr 6 do SIWZ)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca składa Zamawiającemu następujące dokumenty :
1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 w/w ustawy,
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zał nr 3 do SIWZ
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1) dowód wniesienia wadium,
2) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ
Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 10 000 zł.
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie - cena 100 %.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 10 – do dnia 05.05.2010 roku do godz.1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.05.2010 roku o godz.1030 - w siedzibie zamawiającego - sala konferencyjna Urzędy Gminy.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej urzędu www.stopnica.pl/bip. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego.
Uprawnieni do kontaktów z oferentami – Mirosław Siekierski – inspektor UG, tel. (0-41) 3779 806
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z przepisami art. 67 ust. 1 u. p. z. p.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej i nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Załączone pliki |
SIWZ asfaltowanie (SIWZ_remont_drog_340_3_10.doc - 193.024 KB) | |
Data publikacji: 2010-04-16 15:04:29 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Formularz oferty asfaltowanie (Zal_1_formularz_ofert_asfalt.doc - 69.632 KB) | |
Data publikacji: 2010-04-16 15:05:00 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 2 oświadczenie asfaltowanie (Zal_2_oswiadczenie_asfalt.doc - 24.576 KB) | |
Data publikacji: 2010-04-16 15:05:38 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 3 oś o braku asfaltowanie (Zal_3_oswiadczenie_wykl_asfalt.doc - 23.04 KB) | |
Data publikacji: 2010-04-16 15:06:52 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 4 wykaz osób asfaltowanie (Zal_4_wykaz_osob_asfalt.doc - 32.256 KB) | |
Data publikacji: 2010-04-16 15:07:26 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 5 projekt umowy (Zal_5_projekt_umowy_asfalt.doc - 122.88 KB) | |
Data publikacji: 2010-04-16 15:08:20 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 6 oświadczenie osób (Zal_6_oswiadczenie_osob_asfalt.doc - 23.552 KB) | |
Data publikacji: 2010-04-16 15:08:50 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 7 przedmiar robót (Zal_7_przedmiar_robot_asfalt.doc - 206.848 KB) | |
Data publikacji: 2010-04-16 15:09:17 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 8 charakterystyka robót (Zal_8_charakt_robot_asfalt.doc - 172.032 KB) | |
Data publikacji: 2010-04-16 15:09:54 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Zał 9 Szczegółowe specyfikacje techniczne (Zal_9_SST_asfalt.rar - 244.5 KB) | |
Data publikacji: 2010-04-16 15:10:28 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Wyjaśnienie do przedmiarów 27.04.2010 (Wyjasnienia_do_przetargu_drogi_27.04.2010.doc - 28.16 KB) | |
Data publikacji: 2010-04-27 14:52:58 Redaktor: Krzysztof Rogala | |
Wyjaśnienie do przedmiaru 28.04.2010 (Wyjasnienia_do_przetargu_drogi_28.04.2010.doc - 28.16 KB) | |
Data publikacji: 2010-04-28 13:58:59 Redaktor: Krzysztof Rogala |
Opublikował: Krzysztof Rogala, data publikacji: 2010-04-16 15:10:43
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu