Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Stopnica

Adres:
ul. Kościuszki 2
28-130 Stopnica

Kontakt:
tel. 041-3779-800, fax. 041-3779-606
E-mail:gmina@stopnica.pl
Strona www: www.stopnica.pl

Numer ID: 207

Data publikacji:
2010-11-18 10:13:26

Przedmiot: Gmina Stopnica ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 euro którego przedmiotem jest wykonanie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Stopnica oraz jednostek organizacyjnych

Treść przetargu:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606. Adres strony internetowej zamawiającego: www.stopnica.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Stopnica oraz jednostek organizacyjnych Gminy.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Stopnica oraz jednostek organizacyjnych tj. Szkoły Podstawowej w Stopnicy Szkoły Podstawowej w Czyżowie Szkoły Podstawowej w Smogorzowie, Szkoły Podstawowej w Strzałkowie, Gimnazjum w Stopnicy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, Gminnej Biblioteki Publicznej w Stopnicy, Gminnego Centrum Kultury w Stopnicy, Zakładu Gospodarki Komunalnej w Stopnicy, oraz inne nowo powstałe jednostki organizacyjne gminy. obejmującej: -prowadzenie podstawowych rachunków bankowych, -prowadzenie rachunków pomocniczych, --przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych, gotówkowych i bezgotówkowych, -przekazywanie wyciągów z ustaleniem salda, - możliwość umieszczania wolnych środków na lokatach terminowych, -wykonywanie wszystkich czynności dotyczących przyjmowania wpłat, dokonywania wypłat itp., zabezpieczenie gotówki, terminowe odprowadzanie na rachunek a także pobieranie gotówki z rachunku zamawiającego.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się zezwoleniem lub innym dokumentem uprawniającym do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Kopię zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1 - Cena - 45 2 - Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących:WIBOR 1M± ....... % - 30 3 - Oprocentowanie lokat O/N w odniesieniu do stawki WIBID O/N± ..... % - 25 IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Przewiduje się możliwość zmiany umowy w przypadku: - zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. - rezygnacji z wykonania części zamówienia. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stopnica.pl/bip Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego: Gmina Stopnica, ul. Kościuszki 2 , 28-130 Stopnica tel. 041 3779 801, pok. nr 6.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Stopnicy ul. Kościuszki 2, w pokoju numer 10 (sekretariat) lub przesłać pocztą.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
SIWZ_obsluga_bankowa.docSIWZ z zal obsługa bankowa (SIWZ_obsluga_bankowa.doc - 176.64 KB)
Data publikacji: 2010-11-18 10:14:04 Redaktor: Krzysztof Rogala
zmiana_ogloszenia.docZmiana ogłoszenia (zmiana_ogloszenia.doc - 29.696 KB)
Data publikacji: 2010-11-23 15:05:58 Redaktor: Krzysztof Rogala
Wyjasnienia_do_obslugi_bankowej_23_11_2010.docWyjaśnienia w dniu 23.11.2010 (Wyjasnienia_do_obslugi_bankowej_23_11_2010.doc - 41.984 KB)
Data publikacji: 2010-11-23 15:06:39 Redaktor: Krzysztof Rogala
formularz_oferty_umowa.docPoprawiony formularz oraz umowa (formularz_oferty_umowa.doc - 54.784 KB)
Data publikacji: 2010-11-23 15:07:15 Redaktor: Krzysztof Rogala

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1737
Wprowadził do systemu: Krzysztof Rogala, data: 2010-11-18 10:13:26
Opublikował: Krzysztof Rogala, data publikacji: 2010-11-18 10:14:31
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu